quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel een percentage rondloopt dat graag zijn voorhuid gehad zou hebben. Lijkt me niet heel fijn om continue met je blote eikel langs je broekje te schuren. Ookal is het sinds de geboorte.
Betekent niet dat alles verboden moet worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Overheid kan niet groot genoeg zijn.
Tenen kun je ook wel afknippen zonder veel complicaties, vind je dat dat oké is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat alles verboden moet worden.
Jawel, vooral drugs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat alles verboden moet worden.
Dan kun je niet fatsoenlijk meer lopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenen kun je ook wel afknippen zonder veel complicaties, vind je dat dat oké is?
Ik voel liever watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef wickedmen het volgende:
Mannen met voorhuid voelen wel 3x meer van de seks dan mannen zonder.
Wel langere en betere seks en niet snel klaarkomen tho.
Gewoon lotus voetjes, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kun je niet fatsoenlijk meer lopen.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
Maar DP heeft geen voorhuid begrijp ik.
Hij is moslimquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
Maar DP heeft geen voorhuid begrijp ik.
Dat gebeurt niet alleen bij moslims hè.quote:
Dat klopt. Maar ben jij niet besneden dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet alleen bij moslims hè.
Denk dat dit beter is, 3x meer voelen betekent niet automatisch beter. Straks kom je al klaar bij de eerste keer als je, je onderbroekje uit doet.quote:
Waarom zou ik besneden zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ben jij niet besneden dan?
Ja dan zuigt die slet maar eerst aan je pik tot je klaar komt en daarna neuk je der zonder. Hou je het ook langer vol + je voelt meerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat dit beter is, 3x meer voelen betekent niet automatisch beter. Straks kom je al klaar bij de eerste keer als je, je onderbroekje uit doet.
Als ik dan een nauwe kut heb, kom ik dan wel eens binnen 10 minuten klaar maar dat vind ik ook nog niet goed genoeg.
Ik zeg toch al dat dat niet zo is.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dan zuigt die slet maar eerst aan je pik tot je klaar komt en daarna neuk je der zonder. Hou je het ook langer vol + je voelt meer
Theoretisch wel mooi maar vaak heb je zoiets van de 2de x? Nahhhhhhh en het is nooit hetzelfde als de 1ste x off course althans niet hetzelfde gevoel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dan zuigt die slet maar eerst aan je pik tot je klaar komt en daarna neuk je der zonder. Hou je het ook langer vol + je voelt meer
Telt het vacuüm van een stofzuiger?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst aan je pik gezogen?
Ach, bij mannen zonder voorhuid voelt het altijd als de 2de keer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Theoretisch wel mooi maar vaak heb je zoiets van de 2de x? Nahhhhhhh en het is nooit hetzelfde als de 1ste x off course althans niet hetzelfde gevoel.
Moet ik nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Telt het vacuüm van een stofzuiger?
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:00 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ach, bij mannen zonder voorhuid voelt het altijd als de 2de keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xje van dpEn altijd het laatste woord.
Ben erover uit: ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:01 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Moet ik nog even over nadenken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Een echte OG, dat zie je direct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik.quote:
Ben het zelfs aan het opnemen zodat ik het vaker terug kan kijken.quote:
Ja.quote:
Vijf minuten over twaalf.quote:
Prima.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Oh, dan ben je dus praktisch maagd.
Wat zijn dat ook al weer?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hoeveel pandapunten hebben jullie allemaal?
Heb vannacht een wijf in mijn auto geneuktquote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.quote:
Oh, 0 dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:06 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Pandapunten geven aan hoelang iemand geen seks heeft gehad. De waarde van een Pandapunt is afhankelijk van de status van de persoon in kwestie. Voor studenten staat één Pandapunt gelijk aan één week zonder seks. Voor alle andere personen geldt een seksloze maand als één Pandapunt.
Over panda's gesproken, sadpanda reageert niet meerquote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft vast een ander.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:07 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Over panda's gesproken, sadpanda reageert niet meer
Ze zijn buttbuddies.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat moet je met die 16 jarige homo?
Gewoon, pratenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij is zelf een 20-jarige homo.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel anderen, volgens mij heeft hij elke week een andere piemel in z'n reet
Dat ook allemaal geloven.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En z'n ouders hebben nog steeds niks door.
In ieder geval al één.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben benieuwd hoe veel mensen hier beweren homo te zijn terwijl ze hetero zijn of andersom.
Waarom zou je doen alsof je homo bent?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben benieuwd hoe veel mensen hier beweren homo te zijn terwijl ze hetero zijn of andersom.
Geen ideequote:Op zondag 15 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom zou je doen alsof je homo bent?
Om mennekes als jij te trollen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:12 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Waarom zou je doen alsof je homo bent?
En waarom is dat leuk?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Om mennekes als jij te trollen, bijvoorbeeld.
We wisten al dat jij homo bent hoor.quote:
Dat moet je aan SadPanda vragen.quote:
It's funny cause it's true.quote:
Dus je bent indd homo?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Heb trouwens nooit beweerd hetero te zijn.
Je was toch bi?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Heb trouwens nooit beweerd hetero te zijn.
Bi zijnquote:
hehehquote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Bi zijn.. neuk gewoon een wijf en stop tegelijkertijd een vinger in der kont. Heb je ook een beetje van 2 walletjes gesnoept.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Bi zijn.. neuk gewoon een wijf en stop tegelijkertijd een vinger in der kont. Heb je ook een beetje van 2 walletjes gesnoept.
Heb je nog steeds geen pik in je mondquote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Je mag de mijne wel in je mond steken?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen pik in je mond
Heb liever die van SadPanda.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel in je mond steken?
Niet weer deze gayass shit hè.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel in je mond steken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |