quote:1a. Wat mag je niet aanbieden of vragen in V&A?
• Wettelijk verboden goederen
• Wapens, drugs, medicijnen, alcohol of rookwaren in welke vorm dan ook
• Consoles/telefoons die gemod zijn (inclusief softmods, jailbreaks, modchips)
• Software (licenties), uitgezonderd spellen voorzien van fysieke drager
• Domeinnamen, e-mailadressen, (game)accounts, bestanden, websites
• Dieren (dit kan in sommige gevallen in Flora & Fauna)
• Zelfgemaakte spullen, kunst etc.
• Artikelen uit iBood boxen (of vergelijkbaar)
• Levensmiddelen
• Virtuele goederen en tegoeden (bijvoorbeeld attributen in games of bitcoins)
• Waardebonnen, cadeaubonnen, tegoedbonnen, e-tickets* in welke vorm dan ook**
* Hardcopy tickets en bioscoopbonnen zijn toegestaan, echter nooit voor meer dan de waarde die er op staat.
** Kortingscoupons e.d. kun je gratis aanbieden in FOK!kers helpen FOK!kers
Die regel was me nooit opgevallen, maar het is heden ten dage een vrij vreemde regel in een tijd waar je voor de meeste evenementen/concerten niet eens meer hard copy tickets kan kopen...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef donroyco het volgende:
Heb je de regels wel gelezen die in V&A gelden?
V&A / [V&A Policy & FAQ] Lees dit door voor je een topic opent
[..]
Geen vreemde regel. Het is ingesteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen door dubbele verkoop etc.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Die regel was me nooit opgevallen, maar het is heden ten dage een vrij vreemde regel in een tijd waar je voor de meeste evenementen/concerten niet eens meer hard copy tickets kan kopen...
Als er geen hardcopy's zijn vind ik het best vreemd, maar prima, dan gaat ie gewoon op marktplaatsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen vreemde regel. Het is ingesteld om eventuele teleurstellingen te voorkomen door dubbele verkoop etc.
Het is ter bescherming van de FOK!kers, want anoniem. In tegenstelling tot bijvoorbeeld ticketswap.nlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Als er geen hardcopy's zijn vind ik het best vreemd, maar prima, dan gaat ie gewoon op marktplaats
Ik snap t gevaar v etickets, maar dacht er wellicht hier nog iemand blij mee te kunnen maken. Dan ga ik ook ff op ticketswap kijken (nog nooit eerder van gehoord).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is ter bescherming van de FOK!kers, want anoniem. In tegenstelling tot bijvoorbeeld ticketswap.nl
Ticketswap heb je referenties en dergelijke, hier op FOK! niet / een stuk minder. In het verleden van V&A is het ook een aantal keer voorgevallen dat met e-tickets users zijn opgelicht dus vandaar die regel inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik snap t gevaar v etickets, maar dacht er wellicht hier nog iemand blij mee te kunnen maken. Dan ga ik ook ff op ticketswap kijken (nog nooit eerder van gehoord).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |