Pas na de 4-1 was ik niet nerveus meerquote:Op zondag 15 juni 2014 12:34 schreef Ulx het volgende:
Ik vond niemand slecht spelen. Tot de 1-0 was het aftasten en zoeken, maar ik ben geen moment nerveus geweest. Nou ja, bij die kans op 2-0 eventjes. Maar toen die mis ging wist ik dat Spanje over de knie zou gaan.
Welnee. Spanje zag er vanaf de aftrap moe en oud uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas na de 4-1 was ik niet nerveus meerNa de 2-1 dacht ik echt dat die Spanjolen zouden komen
En heel het EK 2012 en de vorige WK pot ook. Gewoon waardeloos, niet alleen vandaag.quote:
Was gewoon waardeloos. Hij heeft echt niks goed gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Joeri. het volgende:
Waardeloos is wat overdreven, waardearm was het wel
Oké, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Was gewoon waardeloos. Hij heeft echt niks goed gedaan.
Hij was verschrikkelijk, net als tegen Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandaag echt 90% fout gedaan. Slechtste van het veld en das best knap tegen Australië.
Sneijder ZOOG.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef polderturk het volgende:
Iedereen vindt dat Sneijder een matige wedstrijd heeft gespeeld. Hij heeft twee assists gegeven en was betrokken bij een derde goal. Dat is een hele goede productie naar mijn mening. De assist op Robben was een schitterende. Hij wordt ondergewaardeerd naar mijn mening. Oke hij heeft twee kansen gemist. Maar toch was hij belangrijk. Hij krijgt van mij een 7,5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |