Ligt aan de klasse van Robben en Van Persie dat de assist prachtig werd. Pass had absoluut nog wat beter gekund.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:58 schreef Lothiriel het volgende:
Ik vond de assist van Blind toch mooier
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef polderturk het volgende:
Iedereen vindt dat Sneijder een matige wedstrijd heeft gespeeld. Hij heeft twee assists gegeven en was betrokken bij een derde goal. Dat is een hele goede productie naar mijn mening. De assist op Robben was een schitterende. Hij wordt ondergewaardeerd naar mijn mening. Oke hij heeft twee kansen gemist. Maar toch was hij belangrijk. Hij krijgt van mij een 7,5.
Sneijder droomt daar niet van nee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
De manier waarop hij die kansen miste was treurig.. iedereen droomt ervan om de bal langs Casillas te rammen als je voor hem opduikt, maar Sneijder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Je mag ook wel van een prof verwachten dat ie op een lekkere positie een goede indraaiende vrije trap kan afleveren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:09 schreef polderturk het volgende:
Die bal die Vrij inkopte was bijna in het doel gedraaid door HERR SNEIJDER !!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:09 schreef polderturk het volgende:
Die bal die Vrij inkopte was bijna in het doel gedraaid door HERR SNEIJDER !!!!!
En dat is niet omdat ie toevallig bij Galatasaray speelt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef polderturk het volgende:
Iedereen vindt dat Sneijder een matige wedstrijd heeft gespeeld. Hij heeft twee assists gegeven en was betrokken bij een derde goal. Dat is een hele goede productie naar mijn mening. De assist op Robben was een schitterende. Hij wordt ondergewaardeerd naar mijn mening. Oke hij heeft twee kansen gemist. Maar toch was hij belangrijk. Hij krijgt van mij een 7,5.
Nee hoor. Helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:48 schreef k3vil het volgende:
[..]
En dat is niet omdat ie toevallig bij Galatasaray speelt?
flikker op. Die passes waren op perfecte snelheid op de goede hoogte.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:45 schreef Perox het volgende:
Sneijder speelde toch lekker mee?
Alleen ongelukkig onhandig 2x in de afronding.
En over Blind:
De goal van van Persie was de eerste keer dat hij een keer naar voren speelde, en die goal van Robben was de tweede keer. En zoals hierboven al genoemd, de pass lijkt geweldig, maar dat wordt eerder veroorzaakt door 2x een geweldige balbehandeling van de ontvanger (zeker die bal op Robben was toch eigenlijk niet on target, maar met Robben wel dus)
Ik zou je niet rijk rekenen. Die 2 goals zijn toch echt meer de verdienste van de scorende speler dan van de speler die de pass gaf. Bovendien waren het 2 spaarzame momenten dat mijnheer Blind überhaupt dacht aan naar voren spelen. Dat zijn gewoon feiten. Noem jij mij maar eens een moment dat Blind naar voren speelde voor de 40e minuut.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
flikker op. Die passes waren op perfecte snelheid op de goede hoogte.
Volgens mij was er wel een moment dat Blind de bal naar voren speelde, terwijl Robben hem in de voeten wou en vloog de bal over de achterlijn. Volgens mij was dat in de eerste helft. Vervolgens speelde hij de bal vaker in de voeten dan in de ruimte.. tot dat Van Persie-moment.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:54 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik zou je niet rijk rekenen. Die 2 goals zijn toch echt meer de verdienste van de scorende speler dan van de speler die de pass gaf. Bovendien waren het 2 spaarzame momenten dat mijnheer Blind überhaupt dacht aan naar voren spelen. Dat zijn gewoon feiten. Noem jij mij maar eens een moment dat Blind naar voren speelde voor de 40e minuut.
Als Blind wat meer naar voren zou denken zou het misschien nog een goede back zijn ook. Ik vind hem beter op het middenveld, waar hij gedwongen wordt om anders te denken.
Pas na de 4-1 was ik niet nerveus meerquote:Op zondag 15 juni 2014 12:34 schreef Ulx het volgende:
Ik vond niemand slecht spelen. Tot de 1-0 was het aftasten en zoeken, maar ik ben geen moment nerveus geweest. Nou ja, bij die kans op 2-0 eventjes. Maar toen die mis ging wist ik dat Spanje over de knie zou gaan.
Welnee. Spanje zag er vanaf de aftrap moe en oud uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Pas na de 4-1 was ik niet nerveus meerNa de 2-1 dacht ik echt dat die Spanjolen zouden komen
En heel het EK 2012 en de vorige WK pot ook. Gewoon waardeloos, niet alleen vandaag.quote:
Was gewoon waardeloos. Hij heeft echt niks goed gedaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Joeri. het volgende:
Waardeloos is wat overdreven, waardearm was het wel
Oké, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Was gewoon waardeloos. Hij heeft echt niks goed gedaan.
Hij was verschrikkelijk, net als tegen Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vandaag echt 90% fout gedaan. Slechtste van het veld en das best knap tegen Australië.
Sneijder ZOOG.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:52 schreef polderturk het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |