Frank Verhoeven?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
rtl7? Rick Winkelman misschien?
Of die wat de rally deed, dis ook niet slecht, ben z'n naam kwijt....
Klopt. silverlight werkt ook hier niet met rt7.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Live stream van RTL doet het niet bij mij Silverlight. Andere sites die wel silverlight hebben doen het wel behalve de live stream van RTL![]()
RTL heeft vaker dit probleem zo te lezen op internet.
Dan maar geen rtl live stream op de pc.
Gebruik je AdBlock? Als je die uitzet zou hij wel moeten werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:34 schreef Breaker.Faker het volgende:
Live stream van RTL doet het niet bij mij Silverlight. Andere sites die wel silverlight hebben doen het wel behalve de live stream van RTL![]()
RTL heeft vaker dit probleem zo te lezen op internet.
Dan maar geen rtl live stream op de pc.
Toyota geeft nu stevig gasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:46 schreef Fer het volgende:
Treluyer komt niet dichterbij op Sarrazin, had niet verwacht dat de TS40 zo sterk zou zijn.
vorige 2 WEC wedstrijden niet gezienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:46 schreef Fer het volgende:
Treluyer komt niet dichterbij op Sarrazin, had niet verwacht dat de TS40 zo sterk zou zijn.
die eerste stream gaat verrektes goed op de gsm! Thnx...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:50 schreef Beach het volgende:
2 streams voor vlc:
http://fiawecapp.amp-i.ne(...)index_1500_av-p.m3u8
http://149.255.39.122/aasd/8814/index.m3u8
hoe is de bbqquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die eerste stream gaat verrektes goed op de gsm! Thnx...
Okee, op zich niet echt heftige dingen gemist, paar mooie gevechten in diverse klasses, paar retirements en dus Porsche aan de leiding geweest voor het eerst weer sinds 1998quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks sinds de Toyota crash in de regen.
volgestoemt, bier erbij gepakt, rand geluiden negeren en stream kijkenquote:
Doet me denken aan de tijd dat ze nog Formule 1 uitzonden. Toen gingen ze ook zo vaak precies op het verkeerde moment naar de reclamequote:
Kan het hem niet kwalijk nemen bij een uitzending van bijna 24 uurquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:34 schreef Fer het volgende:
RTL XL stream gaat gewoon door, alleen Allard is ff pissen ofzo.
Blijf het belachelijk vinden. Het is gewoon een loterijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef M90 het volgende:
Audi voor de tweede keer benadeeld door de safety car. Lekker voor de spanning
Het kwam Toyota in ieder geval wel handig uit, omdat er op dat moment toch al gepit moest wordenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef M90 het volgende:
Audi voor de tweede keer benadeeld door de safety car. Lekker voor de spanning
In principe is pitten tijdens safety car hier altijd nadeel omdat je vrijwel altijd rood krijgt aan het eind van de pit (om te wachten totdat de volgende safety car langs komt)quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kwam Toyota in ieder geval wel handig uit, omdat er op dat moment toch al gepit moest worden
klopt, maar als je concurrent achter een volgende safety car terecht is gekomen dan kun je het op zich wel doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef M90 het volgende:
[..]
In principe is pitten tijdens safety car hier altijd nadeel omdat je vrijwel altijd rood krijgt aan het eind van de pit (om te wachten totdat de volgende safety car langs komt)
Ik snap het nietquote:
Omdat het daar eerder donker is? De Aarde is een bol, Daardoor is het in een tijdzone niet overal even vroeg/laat licht/donkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:33 schreef Beach het volgende:
Waarom lijkt het daar zoveel donkerder dan hier.
Ah, natuurlijkquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Omdat het daar eerder donker is? De Aarde is een bol, Daardoor is het in een tijdzone niet overal even vroeg/laat licht/donker
Ja maar het ligt zuidelijker en dus is de zon eerder onderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef Beach het volgende:
Ik dacht dat Frankrijk dezelfde tijdzone heeft.
en in deze tijd van het jaar ook later op dan in Nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:38 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Ja maar het ligt zuidelijker en dus is de zon eerder onder
Waarom zou je 2 faallanden willen kijken als je ook dit kan zien?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Beach het volgende:
Om 12 uur schakel ik wel over voor Engeland - Italië.
Van 24 uur kan ik best 2 uur missen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom zou je 2 faallanden willen kijken als je ook dit kan zien?
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/lemans/nieuws/2014/06_juni/140614_Liveblog_LeMans14_Deel1.xmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef Geralt het volgende:
Hoi , ik heb nog niks kunnen zien. Kan iemand een korte samenvatting geven wat er gebeurt is tot nu toe?
aero balance issues , duidelijk dustwitter:Toyota_Hybrid twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 23:16:53The #8 TS040 HYBRID leaves the pits after that stop to look at aero balance issues #FIAWEC #LM24 #Toyota reageer retweet
twitter:Toyota_Hybrid twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 23:19:26Balance issues on #8 TS040 HYBRID car likely caused by damage from the earlier accident #FIAWEC #Toyota #LM24 reageer retweet
twitter:NoCommentNelson twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 23:23:00Ho pin tung in pain... http://t.co/OD8dAap67l
reageer retweet
Veel respect voor die mannen om als enige privaat team proberen op te boksen tegen de fabrieksteamsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
Jammer dat de Rebellions zoveel problemen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |