Dat wordt gezellig danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ik zou hem zeker niet uit mijn bed trappen als hij erin lag.
/care, ik zit nog met mijn hoofd bij de 1-5 overwinning bij die sport waarin je wel verschrikkelijk veel buitenlandse concurrentie hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:41 schreef Rezania het volgende:
Nog 4 minuten en dan zijn onze dames wereldkampioen hockey.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even Bram zijn UI bewijzen, dan mag je komen.
Riparius heeft hier eens een mooi bewijs voor opgeschreven.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet alleen nog even Bram zijn UI bewijzen, dan mag je komen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Riparius heeft hier eens een mooi bewijs voor opgeschreven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit wel recht geeft op:quote:TU Delft:
- Rezania (Life Science & Technology, 1e jaars)
- MrStalin (Lucht- & Ruimtevaarttechniek, 2de jaars)
- OllieWilliams (Lucht- & Ruimtevaarttechniek)
- Laurens-Jan (Lucht- & Ruimtevaarttechniek, 0e jaars)
- Mitsu (Industrieel Ontwerpen, 1e jaars)De aanspreekvorm is 'De hoogwelgeboren heer'
Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Anoonumos het volgende:
Je naam, ondertitel, handtekening, UI, profiel, en toekomstige studie irriteren me nu al mateloos.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
[..]Ik denk dat dat recht meer afhankelijk is van het feit of je wordt ingeloot of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit wel recht geeft op:
[..]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Meh. Ik heb een positieve instelling, ik kom er wel doorheen. Lotingsklasse B, 768 aanmeldingen voor 500 plaatsen. Vrij goede kans. En anders wordt het bootjes tekenen in Delft, ook leuk!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat dat recht meer afhankelijk is van het feit of je wordt ingeloot of niet.
Dit. Vond het triest genoeg ook nog wel interessant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:26 schreef HPLC het volgende:
Die formule van Euler
Waarom heb ik dat helemaal gelezen?
Dan wil je mijn cijferlijst niet zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik realiseer mij net iets!Mijn hoogste cijfer van dit jaar is voor calculus.
Best wel erg eigenlijk.
Het was maar een 8,4 hoor, geen 9,6 of zo.quote:
Dat van mij niet. Een 8 voor Analyse I, struikelvak voor alle eerstejaars wiskundestudenten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:05 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik realiseer mij net iets!Mijn hoogste cijfer van dit jaar is voor calculus.
Best wel erg eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was maar een 8,4 hoor, geen 9,6 of zo.
Maar een 6,5 voor genetica.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ondertussen ook Wiskunde 3 binnen, staat hier nog niet tussen: 9,5.
Oh en Wiskunde 2 heb ik niet gevolgd, dus daarom viel het een beetje tegen
Een struikelvak acen, nice hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat van mij niet. Een 8 voor Analyse I, struikelvak voor alle eerstejaars wiskundestudenten.
Zeventje voor Calculus.__
Ja, die viel mij ook heel erg tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar een 6,5 voor genetica.Silk, pls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |