Snel, spam het topic vol!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:55 schreef OllieWilliams het volgende:
ah kan OP niet meer aanpassen
komt nog wel dan
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:01 schreef Mitsu het volgende:
[..]
En in de nieuwe op ook weer daley neerzetten
Jawel want die is schattiger.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
flikker nou eens op met deze droplul
mag de veters van blind niet eens strikken jongen
Jongen, Daley was al Olympisch kampioen toen hij 17 was. Beetje respect ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
flikker nou eens op met deze droplul
mag de veters van blind niet eens strikken jongen
Jij vindt Zlatan niet goed of wat?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:10 schreef Anoonumos het volgende:
Die Ollie snapt echt niks van voetbal.
Straks gaat 'ie nog Suarez posten.
Nee nu ben ik gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij vindt Zlatan niet goed of wat?Realfan zijn is een ding, maar dit slaat alles
Wat zit er trouwens op dat platform in de vijver voor IO?quote:
Ik heb niks gezien vandaagquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat zit er trouwens op dat platform in de vijver voor IO?
Er zit een soort beer of zo? Tenminste, daar lijkt het me op. Kon niet echt goed zien wat het was.quote:
Misschien is de vijver weer veroverd door iemandquote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er zit een soort beer of zo? Tenminste, daar lijkt het me op. Kon niet echt goed zien wat het was.
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Misschien is de vijver weer veroverd door iemand
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
Maar moet wel iets van jullie zijn, het is te 'kunstzinnig' voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |