Daarom, ik vind dat je met die lage cijfers de spelers beledigd. Een speler als Blind heeft net de wedstrijd van z'n leven gespeeld, en dan geef je 'm een magere 8. Dan snap je het gewoon niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind die zesjes ook veel te laag, volgens mij speelden die gasten allemaal of bijna allemaal minimaal op een 7 anders kun je zo'n wedstrijd gewoon niet neerleggen tegen Spanje.
Mijn slaapritme is ook nooit goed geweest daardoor kan ik het ook makkelijker zo lang door gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb al zo'n verneukt slaapritme, kan niet langer dan 4/5 uur slapen of zo. Maar ademhalen vreet zoveel energie ongemerkt, dat ik 's middags helemaal verrot zit te knikkebollen op de bank
MaskertJE? zo'n ding draagt een straaljager piloot, je wil opa Nijn toch niet wegjagen he?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn slaapritme is ook nooit goed geweest daardoor kan ik het ook makkelijker zo lang door gaan.
En oh jee een soort van apneu heb je dan ook denk ik. Wil je niet zo'n maskertje in de nacht dan. misschien helpt dat wel.
Ja ik weet dat die dingen verschrikkelijk zijn en nee tuurlijk wil ik opa niet wegjagen maar wel dat oma lekker slaaptquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Miek37 het volgende:
[..]
MaskertJE? zo'n ding draagt een straaljager piloot, je wil opa Nijn toch niet wegjagen he?
Roy man/vrouwquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Sorry, een pet heb ik niet
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk 6 x per dag mijn puffer happen tegen benauwdheid... maar daar krijg ik weer zo de krampen van in benen en handen, dus dan maar benauwd. En natuurlijk een toefje te zwaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn slaapritme is ook nooit goed geweest daardoor kan ik het ook makkelijker zo lang door gaan.
En oh jee een soort van apneu heb je dan ook denk ik. Wil je niet zo'n maskertje in de nacht dan. misschien helpt dat wel.
Ik heb maar 1 nwe voorbij zien komen dus heb geen keus, post ze ff dan doen we een polletje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke van de 2, maar dat waren juist m'n oude hoor, die had ik ooit in een grijs verleden
True, maar we vlakken nu even de Feyenoord verdediging onder leiding van Vlaar niet uit, gewoon solidequote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 6 x per dag mijn puffer happen tegen benauwdheid... maar daar krijg ik weer zo de krampen van in benen en handen, dus dan maar benauwd. En natuurlijk een toefje te zwaarAf en toe maar zuipen dan stort ik wel in slaap
Ja extra gewicht zorgt voor extra problemen, hihi. En inderdaad dan maar alcohol erin en dan slaap je ff lekker ook al denk ik dat opa dat dan ook minder vindquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 6 x per dag mijn puffer happen tegen benauwdheid... maar daar krijg ik weer zo de krampen van in benen en handen, dus dan maar benauwd. En natuurlijk een toefje te zwaarAf en toe maar zuipen dan stort ik wel in slaap
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar wel vlakken nu even de Feyenoord verdediging onder leiding van Vlaar niet uit, gewoon solide
Ik mag niet switchen van Lies, dan wordt ze verdrietigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 nwe voorbij zien komen dus heb geen keus, post ze ff dan doen we een polletje.
Juist mar Blind was man of the match. en wat heb ik genotenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef Jian het volgende:
[..]
True, maar wel vlakken nu even de Feyenoord verdediging onder leiding van Vlaar niet uit, gewoon solide
Opa zuipt af en toe meer dan ikquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja extra gewicht zorgt voor extra problemen, hihi. En inderdaad dan maar alcohol erin en dan slaap je ff lekker ook al denk ik dat opa dat dan ook minder vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |