Dat kan ik dan wel weer waarderenquote:
neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik nu net weer![]()
We hebben het niet gered
Wat hadden jullie moeten redden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ik nu net weer![]()
We hebben het niet gered
Knap hoor als je dat zou kunnen, dat is voor mij lang geledenquote:
Nee bij mij is het ook mislukt nu. Ach ik zie het vannacht welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tot 3 uur vanmiddag volgehouden, nog niet in het normale ritme
is dus niet geluktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Knap hoor als je dat zou kunnen, dat is voor mij lang geleden
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee bij mij is het ook mislukt nu. Ach ik zie het vannacht wel
Blind een 8 geven, omdat hij misschien nog beter gaat spelen.quote:
Ik was 24 wakker en toen storte ik in vanmiddagquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Knap hoor als je dat zou kunnen, dat is voor mij lang geleden
Ik vind die zesjes ook veel te laag, volgens mij speelden die gasten allemaal of bijna allemaal minimaal op een 7 anders kun je zo'n wedstrijd gewoon niet neerleggen tegen Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Blind een 8 geven, omdat hij misschien nog beter gaat spelen.
Maar Van Persie en Robben krijgen een 9 en een 8,5.
Verbaas me er altijd over hoe vaak er mensen op tv zijn die totaal geen idee hebben waar ze het over hebben.
Nee, ik heb al zo'n verneukt slaapritme, kan niet langer dan 4/5 uur slapen of zo. Maar ademhalen vreet zoveel energie ongemerkt, dat ik 's middags helemaal verrot zit te knikkebollen op de bankquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was 24 wakker en toen storte ik in vanmiddag![]()
Probeer het ook maar niet meer oma, voel je je alleen maar vertyft door, althans ikke dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |