Ach, ik heb 15kg gecut zonder enige cardio te doen. En HIIT is natuurlijk ook cardio, dus doe gewoon wat handig voor je is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef Questular het volgende:
Ik zit nu ook in mn "cut fase" waar ik toch nog wat wil zakken in vet%, nu heb ik een hekel aan cardio en ik vraag me af of er mensen hier tijdens het cutten een HIT training doen ipv cardio. Paar mensen in de gym hier doen 1x per week zo een training en ik denk dat ik het ook eens ga proberen.
Ik heb jarenlang medicijnen tegen brandend maagzuur geslikt. Dat was al een stuk minder dan voor ik dit deed, maar ik heb nu helemaal niks meer nodig. M'n bloeddruk is van iets verhoogd naar normaal gegaan, en ik denk dat m'n LDL level ook een stuk beter is. Maar dat laatste zou ik bloed voor moeten laten prikken om er echt iets over te kunnen zeggen uiteraard. Maar zoals ik al zei, ik voel me beter als ooit tevoren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bizar he, die vent had ook allemaal huidontstekingen (auto imuumzikete door de dikkigheid) waarvoor hij aan de pretnison zat. Dat genas ook weer nadat hij afviel
De 100kg doorbreken is heerlijk! Mentaal een boost, dat gaf het mij in ieder geval.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:17 schreef BredeBroeder het volgende:
Straks 100 deadliften, eindelijk 2 plates brah, ziet er natuurlijk veel stoerder uit dan 1 plate met wat 10KG gewichten![]()
Juppquote:Op woensdag 25 juni 2014 11:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
De 100kg doorbreken is heerlijk! Mentaal een boost, dat gaf het mij in ieder geval.
Hoeveel reps wil je pakken? 5 toch?
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n statsquote:
Is je techniek wel in orde bij het benchen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n stats
hoeveel loopt het achter? Ik kwam vroeger by no means verder dan 60KG, totdat ik meer ging vreten en 5x5 ging toepassen, nu lukt t makkelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:31 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik blijf een beetje hangen rond de 110, daarvoor ging ik als een gek. Ik ga denk ik 5/3/1 voor m'n grote compounds doen en 4x6 voor de rest van m'n oefeningen. Bankdrukken is echt om te huilen in verhouding tot de rest van m'n stats
Ik ga cycle 2 van 5/3/1 in. Deadlift 5x120 op het programma vanavond. Blijft m'v favoriete trainingsdag!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 105 DL.
Kost me nog vrij weinig moeite, zeker in verhouding tot OHP en squat (75kg).
Ah okee. Jammer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef MrGuma het volgende:
Yo,
met name naar Snakey. Ik heb dat spul dat jij gebruikt geprobeerd maar kreeg er alsnog last van (lichtelijk maar genoeg). De Soya Isolaat is perfect en heb er totaal geen last van!
Thought you'd wanna know.
Je ohp net zo hoog als je squat?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Yay, 105 DL.
Kost me nog vrij weinig moeite, zeker in verhouding tot OHP en squat (75kg).
Haha nee, OHP is 50.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Je ohp net zo hoog als je squat?
Mwah, achterhaald. Het is vooral in de cut handig. Hoewel je ook gewoon voorzichtig kan zijn met schenken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef zzzzud het volgende:
Waar kan ik zo'n pannenspray ter vervanging van bakboter/olijfolie vinden? Of is dat een beetje achterhaald?
Dat je een minimale hoeveelheid olie gebruikt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:47 schreef Questular het volgende:
Ik zie vaker van die spray van de Bertolli, is dat hetzelfde en wat is daar het nut van?
http://www.bodyenfitshop.(...)ing-spray-olive-oil/quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:31 schreef zzzzud het volgende:
Waar kan ik zo'n pannenspray ter vervanging van bakboter/olijfolie vinden? Of is dat een beetje achterhaald?
Cardio is overrated voor cutten. Ik heb nul cardio gedaan en ben 4 kg afgevallen en heb geen kracht verloren (krachtverlies is proportioneel aan hoe slecht een trainingsprogramma is en hoe minder lichaamsvet je hebt)quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:05 schreef Questular het volgende:
Ik zit nu ook in mn "cut fase" waar ik toch nog wat wil zakken in vet%, nu heb ik een hekel aan cardio en ik vraag me af of er mensen hier tijdens het cutten een HIT training doen ipv cardio. Paar mensen in de gym hier doen 1x per week zo een training en ik denk dat ik het ook eens ga proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |