Hopelijk is hij de volgende..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef Charismatisch het volgende:
Eerder werd al gemeld dat Izzet al-Douri's zoon was gedood, nu is zijn zwager gedood in Diyala.
[ afbeelding ]
Izzet (links) in betere tijden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:56 schreef Charismatisch het volgende:
Eerder werd al gemeld dat Izzet al-Douri's zoon was gedood, nu is zijn zwager gedood in Diyala.
[ afbeelding ]
Izzet (links) in betere tijden.
In sh Allahquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk maakt ISIS de klus af en roeien ze alle baathisten uit.
Hij staat aan jullie kant, aap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarna ISIS zich onderling weer verdeelt, en het hele riedeltje begint weer van vooraf aan. Zolang wraak telkens het uitgangspunt is zal het altijd zo blijven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef Re het volgende:
ja en ISIS zijn lieverdjes.... mongoloide haatbaarden
Nostradamus?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Terwijl de wereld straks rond 2200 hele planeten aan het verkennen is lopen deze lui nog steeds op elkaar te schieten om een stukje zand. Tsja..
Alsof het de VS boeit of er burgerslachtoffers zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef UpsideDown het volgende:
Vraag me af hoe de VS die ISIS-lui met raketten wil toetakelen zonder burgerslachtoffers te maken. Misschien met nachtelijke bombardementen op konvooien maar dan zal de schade te beperkt blijven. Deze lui versla je het snelst met een grondoffensief, en dat gaat de VS niet doen.
Hoe versla je ze met een grondoffensief als de bevolking ze steunt? Ze kunnen binnen een minuut van kleding wisselen en dan kun je ze niks meer maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:03 schreef UpsideDown het volgende:
Vraag me af hoe de VS die ISIS-lui met raketten wil toetakelen zonder burgerslachtoffers te maken. Misschien met nachtelijke bombardementen op konvooien maar dan zal de schade te beperkt blijven. Deze lui versla je het snelst met een grondoffensief, en dat gaat de VS niet doen.
Niet echt, maar de VS kan het zich simpelweg niet permiteren omdat hun reputatie toch al niet al te best is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alsof het de VS boeit of er burgerslachtoffers zijn
Geen idee? Gewoon een gok van mijn kant. Zo rond 2200 denk ik dat we wel door de ruimte kunnen zwerven. Noord-Korea zal dan een grote publiekstrekker zijn - De Wereld van 1960 - en delen van het midden oosten hangen vol met camera's als een soort extreme versie van Big Brother. - Gaat Mo deze jongeman executeren of eerst martelen, dat zie je in de volgende aflevering!quote:
Net als al-Maliki's leger bedoel je:quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef Peunage het volgende:
Ze kunnen binnen een minuut van kleding wisselen en dan kun je ze niks meer maken.
Nostradamus faalde ook in het voorspellen van de toekomst, vandaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Geen idee? Gewoon een gok van mijn kant. Zo rond 2200 denk ik dat we wel door de ruimte kunnen zwerven. Noord-Korea zal dan een grote publiekstrekker zijn - De Wereld van 1960 - en delen van het midden oosten hangen vol met camera's als een soort extreme versie van Big Brother. - Gaat Mo deze jongeman executeren of eerst martelen, dat zie je in de volgende aflevering!
Echt hoor, men blijft constant in die cirkel hangen.
Jij wilt denk ik dat alle Soennieten die ISIS steunen uitgeroeid worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe versla je ze met een grondoffensief als de bevolking ze steunt? Ze kunnen binnen een minuut van kleding wisselen en dan kun je ze niks meer maken.
Zo deden ze dat vroeger wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij wilt denk ik dat alle Soennieten die ISIS steunen uitgeroeid worden.
Iedereen die ISIS steunt is een potentieel gevaar voor de samenleving.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij wilt denk ik dat alle Soennieten die ISIS steunen uitgeroeid worden.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:11 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Iedereen die ISIS steunt is een potentieel gevaar voor de samenleving.
Je moet ook naar onze geschiedenis kijken. Protestanten tegen Katholieke was hetzelfde als wat er nu gebeurd tussen soenieten en Sijieten. Ze lopen daar gewoon paar eeuwen achter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat is trouwens de verklaring van dat primitieve gedrag in deze regio op basis van verschillende interpretaties van een religie? Ik wil het Westen niet ophemelen, wij zijn ook achterbaks hoor, maar hier hebben we tenminste fatsoenlijke samenlevingen waar mensen een stuk meer individuele vrijheid hebben.
Ze lopen daar gewoon een jaar of 100 achter. Je kunt dit een beetje zien als de eerste wereldoorlog denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:13 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat is trouwens de verklaring van dat primitieve gedrag in deze regio op basis van verschillende interpretaties van een religie? Ik wil het Westen niet ophemelen, wij zijn ook achterbaks hoor, maar hier hebben we tenminste fatsoenlijke samenlevingen waar mensen een stuk meer individuele vrijheid hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neee !, niet hij....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |