Oh tuurlijk kan jou dat overkomen. Ga jij maar langs een groep die niet behoort tot jouw origine, dan zal jij dat ook ervaren, gegarandeerd. Maar het is wel zo, de autochtonen zijn de meerderheid en in principe moet een minderheid beschermd worden van de meerderheid. Nazi duitsland deed dat niet en begon te jaren. Dat is toch een ENG idee wat je dan te binnen schiet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jij weet dat het mij nog nooit is overkomen?
Want iemand die niet moslim is kan niet vies worden aangekeken?
Je snapt toch wel dat er een verschil is tussen een bericht van een bekende krant en willekeurige twitteraar X.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:54 schreef Hiper het volgende:
[..]
Andere doen het toch ook, maar ik krijg gezeik omdat jij anti-isis bent mag ik het weer niet?
Je hebt wel een punt wbt propaganda. Werkelijk alle partijen doen daaraan. Welcome to the internet.
Ik bedoel eerder het beeld an sich. De context is natuurlijk hetgeen wat het drama vormt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onzin, in eerste instantie doet het je niets inderdaad. Maar zodra je langer naar die foto,s kijkt en de dode mensen op die foto weer echt als mensen gaat zien dan gaat het je wel degelijk iets doen.
Tenzij je mentaal echt helemaal naar de .... bent natuurlijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:14 schreef Peunage het volgende:
De Koerden zijn al een tijdje bezig om olie van de staat te jatten.
Inderdaad, het beeld an sich doet je niet veel..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder het beeld an sich. De context is natuurlijk hetgeen wat het drama vormt.
Zelfde wat hulpverleners moeten kunnen.
Een van de vele prutsers die Iraakse regering rijk is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:02 schreef Peunage het volgende:
Zelfs Ammar Al-Hakim, die eerst deed alsof er geen ISIS was om Maliki tegen te werken
Verrader nr 1. Maar goed.
Kan niet, de olie wordt al massaal uit de grond geslurpt door Amerika en Chinaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Allemaal nrichtingverkeer. Artikel 140 kn Maliki niet uitvoeren, is werk van het parlement waar de Koerden deel van uit maken.
De Koerden zijn al een tijdje bezig om olie van de staat te jatten.
Dat ze sinds 2007 niet betaald krijgen is onzin. Ze worden ook gewapend door de regering.
De Peshmerga moeten zich nu ook massaal tegen het Iraakse leger richten. Dan is Bagdad snel gevallen,quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:26 schreef Djibril het volgende:
Saadiyah--> Gevechten uitgebroken tussen Peshemergas en Iraakse leger.
Een raket van het Iraakse leger heeft 3 Peshmergas gedood.
Het lijkt me duidelijk dat Baghdad gaat vallen. ISIS lokt waarschijnlijk het leger naar Mosul en gaat ondertussen via een flankende beweging naar Baghdad. Als ze vervolgens aan twee kanten omsingeld zijn is het snel voorbij en dan is het wachten op de massa executies en Irakezen die naar Syrie mee reizen om de strijd daar voort te zetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:23 schreef Hiper het volgende:
IED attack reportedly targeted a bus carrying army volunteers in east #Baghdad. #Iraq #ISIS Unconfirmed.
De vrijwilligers zijn kanonnenvoer .
deletedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef Hiper het volgende:
BREAKING: Alleged photo of the US mercenaries that are aiding Maliki's forces in the defense of Baghdad from ISIS
https://www.facebook.com/(...)=1¬if_t=notify_me
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:40 schreef Hiper het volgende:
VIDEO: #Iraq|i Special forces now deployed to fight #ISIS during combat training
HAHAHAHA echte comedy.
twitter:Reddy twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 16:39:14The U.S. has 35,000 military personnel around the Middle East. Where they're based near Iraq: http://t.co/7cbyfykTas http://t.co/ttWbcWMm4z reageer retweet
twitter:guardian twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 16:39:36US may use air strikes to 'break Isis momentum' in Iraq, Pentagon says: http://t.co/tGb1hXdWPH reageer retweet
lolquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:40 schreef Hiper het volgende:
VIDEO: #Iraq|i Special forces now deployed to fight #ISIS during combat training
HAHAHAHA echte comedy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |