Ik zal me best doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon het gehele linkje naar facebook geven? dit komt allemaal zo vaag over..
Hoe weet je dat nouquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ze zijn geschreven door ISIS strijders die dagelijks updates maken over hun progressie. Ik weet dat het van ISIS komt omdat zij altijd als eerst met beelden, foto's en berichten komen. Ik denk niet dat zij voor jou nu effe terug trekken van het front naar de thuisbasis om een video voor jou te uploaden zodat jij overtuigd wordt.
En als je het niet bevalt, dan lees je ze toch niet?
twitter:azelin twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 14:54:28Hizbullah Vows Not to Intervene in Iraq http://t.co/rL4Kdpdq7d Yeah, okay. Just like Syria *wink* *wink* reageer retweet
Verder vraag ik me af hoeveel kans Shia vrijwilligers maken tegen de geharde ISIS strijders. Die trucks vol vrijwilligers zien er leuk uit, maar is het niet gewoon kanonnenvoer voor ISIS?quote:
#Newsquote:
Wut, niet andersom?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef theunderdog het volgende:
ISIS heeft een groot voordeel, en dat is dat de Koerden en de sjiieten never nooit samen gaan werken om tegen ISIS te vechten.
Aangezien maliki de Koerden ook in de rug heeft gestoken.
Dat bericht las ik gisteravond al. Intussen lees ik vandaag nog steeds niets over strijd in Baghdad, ISIS lijkt nog steeds op afstand. Grootspraak denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef Hiper het volgende:
[..]
#News
North Gate of #Baghdad have been opened by the Permission of Allah, at the hands of #ISIS mujahideen.
#Dawlah_Media (is een isis facebook pagina).
In 2006 hebben de koerden wel de sjiitsche regering geholpen tegen wat het toen alleen ISI heette. Zelfs de soennieten werkten mee, ook wel bekend als sahawat (awakening). Nu zijn de koerden afzijdig, de amerikanen zijn vertrokken en de sahawat uit elkaar gevallen. Een deel is op de vlucht, een ander deel heeft zich bij isis aangelosten en ander deel werkt nog voor al maliki.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef theunderdog het volgende:
ISIS heeft een groot voordeel, en dat is dat de Koerden en de sjiieten never nooit samen gaan werken om tegen ISIS te vechten.
Aangezien maliki de Koerden ook in de rug heeft gestoken.
Geen idee. Dat kunnen jij en ik moeilijk vanachter onze pc verifiëren. We moeten gewoon op de eerst volgende video's wachten die het gaan bevestigen en die komen pas na veel later.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dat bericht las ik gisteravond al. Intussen lees ik vandaag nog steeds niets over strijd in Baghdad, ISIS lijkt nog steeds op afstand. Grootspraak denk ik.
Denk het ook. Clowns zijn het.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:46 schreef Pharmacist het volgende:
Die trucks vol vrijwilligers zien er leuk uit, maar ik het niet gewoon kanonnenvoer voor ISIS?
Andere doen het toch ook, maar ik krijg gezeik omdat jij anti-isis bent mag ik het weer niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou
Weet je hoe vaak 1 foto in het Midden-Oosten gebruikt wordt in verschillende conflicten? Welkom bij het Internet.
Je moet gewoon niet elke scheet op twitter hier komen spammen.
Ik ga bestellen !quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:54 schreef Hiper het volgende:
Voor diegene die een shirt met ISIS logo wil kopen.
http://isil.spreadshirt.c(...)76/customize/color/2
LOL!
Doe maar niet, anders krijg je de aivd aan je deur. Ze verzinnen wel iets om je achter de tralies te krijgen.quote:
Voor zo,n shirtje?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:57 schreef Hiper het volgende:
[..]
Doe maar niet, anders krijg je de aivd aan je deur. Ze verzinnen wel iets om je achter de tralies te krijgen.
Dat klopt. Dat heet meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor zo,n shirtje?
Maar een stalin shirtje mag gewoon?
Nee,Maliki beloofde twee keer om artikel 140 uit te voeren inruil voor Koerdische steun;quote:
Ach, in de wet staat nergens dat je niet met een ISIS shirtje mag rondlopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:59 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat heet meten met 2 maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |