Waarom zou dat raar zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is het raar om als niet-moslim Nederlander sympathie te hebben voor de Koerden?
Je weet dat je nu propaganda verspreidt hè?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:27 schreef Hiper het volgende:
# Breaking: ISIS shot down F16 in north baghdad
Nee want zij zijn geen debiele haatbaarden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is het raar om als niet-moslim Nederlander sympathie te hebben voor de Koerden?
Ik weet het niet. De binding is natuurlijk minder groot dan als je meer affiniteit hebt met die regio.quote:
Dat hangt er vanaf hoe groot je empathie is en hoe erg je je hebt verdiept in dit conflict..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik weet het niet. De binding is natuurlijk minder groot dan als je meer affiniteit hebt met die regio.
Ik verspreid het andere kant van het verhaal. Of wil je alleen eenzijdige verhalen hier hebben? Voor ieder wat wils.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je weet dat je nu propaganda verspreidt hè?
Leek mij ook ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe groot je empathie is en hoe erg je je hebt verdiept in dit conflict..
Het is volkomen normaal om als mens de Koerden boven de nihilistische terroristen te zetten.
Waar haal jij je informatie vandaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:36 schreef Hiper het volgende:
# ISIS claims they have killed 50 swat forces on baghdad road. UNCONFIRMED
Social media (facebook en twitter).quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar haal jij je informatie vandaan?
Je verspreidt twitter berichten die letterlijk door iedereen geschreven kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:33 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ik verspreid het andere kant van het verhaal. Of wil je alleen eenzijdige verhalen hier hebben? Voor ieder wat wils.
Ze zijn geschreven door ISIS strijders die dagelijks updates maken over hun progressie. Ik weet dat het van ISIS komt omdat zij altijd als eerst met beelden, foto's en berichten komen. Ik denk niet dat zij voor jou nu effe terug trekken van het front naar de thuisbasis om een video voor jou te uploaden zodat jij overtuigd wordt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je verspreidt twitter berichten die letterlijk door iedereen geschreven kunnen worden.
Waarom post je niet eens het hele twitter bericht?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef Hiper het volgende:
#Shia militias like Abu Fadli Al Abbas in #Syria are returning to #Iraq due to #ISIS
Omdat ik nu alleen van Facebook citeer. Twitter komt ernaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom post je niet eens het hele twitter bericht?
Je kan ook gewoon het gehele linkje naar facebook geven? dit komt allemaal zo vaag over..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:43 schreef Hiper het volgende:
[..]
Omdat ik nu alleen van Facebook citeer. Twitter komt erna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |