Geen idee. Ik heb een mp3 programma er vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
roze.
Is daar ook n app van?
Ik heb jaaaaaren geleden gelopen, maar kreeg steeds pijn aan mijn knie, dus moest stoppen. Nu weer voorzichtig aan proberen en goede schoenen (hopelijk, moet nog even testen) gekocht.
ja, ik hoop t ook! Vond t nl best lekker altijd, dus jammer dat t niet ging...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een mp3 programma er van
Hopelijk gaat het nu wel goed dan.
Ja het is heerlijk!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, ik hoop t ook! Vond t nl best lekker altijd, dus jammer dat t niet ging...
Kramp is kutquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:46 schreef Moeraskat het volgende:
omg kramp in de voet, vergeten hoe tering pijn dat kan doen
al jaren niet meer gehad. ik dacht dat ik dood gingquote:
Daar gaat je plannetjequote:
mag je ook 1,5 uur in de file staan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
Serieus. 2 rijstroken dicht vanwege een dood iets wat op de weg ligt???
Nee dat is wat overdreven. Langzaam er voorbij en later is het gewoon weer open.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mag je ook 1,5 uur in de file staan?
gisterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is wat overdreven. Langzaam er voorbij en later is het gewoon weer open.
Heb jij 1,5 uur in de file gestaan?
niet leukquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gisterenin totaal dan, wel verschillende files.
2,5 uur gedaan over een stuk waar je normaal 1,5 uur over doet
Vermoeiendquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gisterenin totaal dan, wel verschillende files.
2,5 uur gedaan over een stuk waar je normaal 1,5 uur over doet
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig gebeurt dat niet vaak en word ik er niet chagrijnig van, want dan was t echt kut geweest
Heb met de kinderen stomme stemmetjes zitten doen
Ik ga ook altijd spelletjes doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelukkig gebeurt dat niet vaak en word ik er niet chagrijnig van, want dan was t echt kut geweest
Heb met de kinderen stomme stemmetjes zitten doen
woorden maken van de letters op de nummerplatenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd spelletjes doen.
Nee hoor, als ik hier haat heb ik het prima naar m'n zin. Als dat je niet bevalt, dan kom je niet.quote:
Jouw UI, is dat zomaar een man of is het ergens van?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik hier haat heb ik het prima naar m'n zin. Als dat je niet bevalt, dan kom je niet.
Geen idee of twi er nog is, maar is van een schilderij van Rene Magritte.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jouw UI, is dat zomaar een man of is het ergens van?
Godver, maar natuurlijkquote:
Door Magrittequote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:35 schreef twi het volgende:
Sorry ik was even aan het winnen met FIFA. Maar het is gewoon een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |