Aaah daar is ie: de eerste gefrustreerde Belgquote:
Dat is ook mijn ervaring.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:15 schreef BrandX het volgende:
De Belgen die ik ken (en dat zijn er nogal wat) zijn allemaal na Belgie voor NL.
Daarbij waren volgens mij meer Nederlanders negatief over dit oranje dan belgen
Klopt. Met name Britse kranten hebben het bijna altijd nog over 'total football' als Nederland een goede wedstrijd speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is ook mijn ervaring.
Trouwens, als Oranje er toch vroeg uitvliegt ben ik meteen voor de Belgen.
Wat buitenlandse populariteit betreft: volgens mij zaten er veel Braziliaanse Oranjefans op de tribune gisteren.
En ook als je buitenlandse commentaren leest, merk je dat er veel sympathie is (behalve voor de 'slagers' in de WK finale 2010). Grappig om te zien hoe sinds 1974 velen 'ons' nog steeds beschouwen als die vrijgevochten bedenkers van het swingende 'totaalvoetbal'.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het wordt pas helemaal geweldig als België en Duitsland er in de groepsfase uit zouden vliegen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het wordt pas helemaal geweldig als België en Duitsland er in de groepsfase uit zouden vliegen
Wat een armoe zou dat zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:23 schreef Toby56 het volgende:
Ik weet niet of het technisch mogelijk is, maar ik zou een Holland-België als finale geweldig vinden. De Lage Landen die om de wereldcup knokken. Wow.
Ja. En de FIFA gaat meteen bedenken wat er allemaal mis is met de sport. Net als de ISU bij het schaatsen. Is de internationale hockeybond trouwens al aan het vergaderen?quote:
Eerste helft is het voorspel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |