Vertel, hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat weet ik eigenlijk niet![]()
Nouja ik heb een levendige fantasie
Hij schiet op alles met een polsquote:
Wij ook!quote:
Bull, het was gewoon een grapje. Anders zei ik toch niet ook koffiezetapparaat en trillapparaat erbij gezet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Er wordt een wedstrijdje e-go gedaan wie het meest nerdie is met apparatuur
Wat je realtime stream?quote:
En ikw eet nog steeds niet welk tril apparaatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bull, het was gewoon een grapje. Anders zei ik toch niet ook koffiezetapparaat en trillapparaat erbij gezet.
Ik gebruik de mijne niet en dat is eigl heel erg want het was een cadeau van mijn vaderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook met tablet aanzetten en pauzeren ja?
Ow, ik zat al te googlenquote:
en je vibo's vergetenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bull, het was gewoon een grapje. Anders zei ik toch niet ook koffiezetapparaat en trillapparaat erbij gezet.
Ging jij niet slapen ivm gymn morgen/vandaag om 8 uur?quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen ivm gymn morgen/vandaag om 8 uur?
Dat zei ik toch. Om spieren te kweken. Moet je op staan en dat is goed voor vanalles. Hebben ze in de sportschool ookzquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En ikw eet nog steeds niet welk tril apparaat
Bestaat die?quote:
ja, of smartphone maar ja gebruik liever gewoon de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook met tablet aanzetten en pauzeren ja?
Ik vind dat touch geval wel wat lastig hoor.. Gebruik meer die "gewone"quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, of smartphone maar ja gebruik liever gewoon de afstandsbediening
We zijn zo lekker gewoon gebleven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja, of smartphone maar ja gebruik liever gewoon de afstandsbediening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |