Een Koerd die blij is met een nieuwe Koerdische staat denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Wat defineert een optimistische Koerd?
Whuutt...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En die verbleken weer bij sommige mexicaanse drugscartels waar ze kinderen levend oplossen in zoutzuur en willekeurige burgers met elkaar laten vechten tot de dood.
Kijk naar Hezbollah, Mehdi Army, de Iraanse Revolutionaire Krachten. De mentaliteit is anders, veel beter passend bij het strijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zijn die Sjiitische milities werkelijk zo sterk dan?
Jij bent mij er ook eentje hé. Gisteren stond je Saddam nog de hemel in te prijzen. Draaikont.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef De_Ilias het volgende:
Saddam was de grootste vijand van de salafisten, daarom hebben veel grote belangrijke salafistische geleerden takfir (ongelovig verklaren) gedaan op saddam husein. Hij was een baathist wat per definitie eigenlijk al ongeloof betekent, want ze hebben lak aan islam en islam wetten.
Houd je nou gewoon bij religieuze lectuur en ga niet de soort van econoom uithangen, je maakt jezelf compleet belachelijk met deze post.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:11 schreef Hiper het volgende:
[..]
De islamitische sharia heeft ook niet als doel economische groei ten koste van de burger, maar juist minder economische groei en dus minder financiële lasten. Hoe hoger de lasten, hoe hoger de groei, want de overheid kan dan meer investeren.
Maar Hezbollah gaat zich waarschijnlijk niet bemoeien in irak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kijk naar Hezbollah, Mehdi Army, de Iraanse Revolutionaire Krachten. De mentaliteit is anders, veel beter passend bij het strijden.
Nou, ik zou wel blij zijn mocht dat gebeuren ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Een Koerd die blij is met een nieuwe Koerdische staat denk ik.
Weet ik. Wou enkel aangeven dat Shia milities/strijders er zeer goed voor staan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar Hezbollah gaat zich waarschijnlijk niet bemoeien in irak.
Hezbollah gaat zich sowieso niet bemoeien in Irak. Daar hebben ze de logistiek niet voor en ze hebben hun handen vol aan Syrie. Daarnaast is Hezbollah totaal niet relevant in Irak.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar Hezbollah gaat zich waarschijnlijk niet bemoeien in irak.
Ja, maar kunnen de sjiitische milities in Irak ISIS ook makkelijk aan dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:07 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Weet ik. Wou enkel aangeven dat Shia milities/strijders er zeer goed voor staan.
Met hulp van Iran wel, is mijn verwachting.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen de sjiitische milities in Irak ISIS ook makkelijk aan dan?
Zijn ze even sterk?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:08 schreef Peunage het volgende:
Er is ook een Irakese Hezbollah. Maar die staat los van die in Libanon.
Waarom hebben andere volkeren wel recht op een eigen land en zelf-determinisme, maar Koerden niet Ilias. Wat maakt die mensen minderwaardig in jou ogen, dat zij als optimisten worden betiteld als ze een eigen staat willen. Je bent hypocriet en hebt een kromme gedachte..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Een Koerd die blij is met een nieuwe Koerdische staat denk ik.
Zelfs als ISIS beter bewapend en getraind is, wat niet zo is, zijn sjiieten zwaar in de meerderheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen de sjiitische milities in Irak ISIS ook makkelijk aan dan?
Als het aan mij ligt bestaan er geen grenzen meer en worden we 1 grote khielafah : ). Maar om realistisch te zijn.... Natuurlijk gun ik koerden hun eigen land, maar ze moeten gewoon niet zo hatelijk zijn tegen andere volkeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:09 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Waarom hebben andere volkeren wel recht op een eigen land en zelf-determinisme, maar Koerden niet Ilias. Wat maakt die mensen minderwaardig in jou ogen, dat zij als optimisten worden betiteld als ze een eigen staat willen. Je bent hypocriet en hebt een kromme gedachte..
Want waar beproef jij onze haat ergens tegenover andere volkeren? Hebben wij wrok tegenover andere volkeren vanwege onze geschiedenis. Maar haat, nee, dat voelen wij niet jegens andere volkeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:13 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt bestaan er geen grenzen meer en worden we 1 grote khielafah : ). Maar om realistisch te zijn.... Natuurlijk gun ik koerden hun eigen land, maar ze moeten gewoon niet zo hatelijk zijn tegen andere volkeren.
Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:15 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wanneer de sjiieten gaan reageren, want ISIS trekt steeds verder op.
Graf van Saddam in Tikriet wordt bestookt door vliegtuigen van Maalikie!twitter:ahlalsunna2 twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 02:03:06عاجل العراق:طائرات الهالكي تقصف قبر الرئيس الراحل صدام حسين في تكريت. !!! #iraq reageer retweet
Mooi, geen afgoderij toestaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:17 schreef De_Ilias het volgende:
OTGraf van Saddam in Tikriet wordt bestookt door vliegtuigen van Maalikie!twitter:ahlalsunna2 twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 02:03:06عاجل العراق:طائرات الهالكي تقصف قبر الرئيس الراحل صدام حسين في تكريت. !!! #iraq reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |