Je weet niet hoeveel mensen ze uiteindelijk willen afslachten hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze hebben net ruim omgerekend 400 miljoen dollar buit gemaakt, ik denk niet dat 1700 kogels een probleem isZe hebben genoeg geld om 50.000 mercenaries in te huren.
Waarschijnlijk uiteindelijk iedereen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel mensen ze uiteindelijk willen afslachten hè.
Ja, en dan komt er een moment waarop je geen kogels meer hebt...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:38 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk uiteindelijk iedereen.
Al willen ze alle 7 miljard mensen hier op aarde afmaken, dan heb je nog genoeg kogels.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel mensen ze uiteindelijk willen afslachten hè.
Ze hebben niet alle kogels van de wereld hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al willen ze alle 7 miljard mensen hier op aarde afmaken, dan heb je nog genoeg kogels.
Er worden per jaar 2 keer zoveel kogels gemaakt als dat er mensen op aarde leven. Per jaar dus.
Deze idioten vinden mensen onthoofden met een mes ook leuk. Als er maar bloed vloeit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan komt er een moment waarop je geen kogels meer hebt...
Uiteraard niet. Maar er staan enorme opslagplaatsen met wapens en kogels in Irak, achtergelaten door de VS omdat het te duur was om mee naar huis te slepen. Die opslagplaatsen zijn al voor een deel geplunderd door ISIS.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben niet alle kogels van de wereld hè.
O, ja dat is waar idd...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Deze idioten vinden mensen onthoofden met een mes ook leuk. Als er maar bloed vloeit.
Tis lekker weer en hij gaat zo naar Zandvoort met zn matties. Chickies checken. Internetheld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom woont iemand die zo vreselijk graag onder de wetten van de islam wil leven nog steeds in Nederland?
Prima dat je graag in zo'n psychopathische hel wil leven, maar je hele omgeving daarin mee willen sleuren is simpelweg asociaal en gestoord.
Waarom ben je in de veronderstelling dat dat niet zou kunnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waarom woont iemand die zo vreselijk graag onder de wetten van de islam wil leven nog steeds in Nederland?
en ze daarna uitschelden voor hoeren en een paar homos afrossen met zijn matties die ook werkloos zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis lekker weer en hij gaat zo naar Zandvoort met zn matties. Chickies checken. Internetheld.
Oh.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en ze daarna uitschelden voor hoeren en een paar homos afrossen met zijn matties die ook werkloos zijn
Die religie wordt idd als superioriteitsleer aangehangen, lijkt het...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en ze daarna uitschelden voor hoeren en een paar homos afrossen met zijn matties die ook werkloos zijn
Zo zandvoort. Daar kom ik nooit meer. Wat een paupertuig daar. Maar das geheel offtopic.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Eye of the beholder speelt hier altijd een rol. Alsof jij je niet superieur acht aan de Islamitische denkwijze. Hypocrisie alom wat dat betreft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die religie wordt idd als superioriteitsleer aangehangen, lijkt het...
Olieprijs is al iets van $4 omhoog gegaan...quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:04 schreef JimmyJames het volgende:
Ik lees net dat Irak de komende 5,5 jaar geacht wordt 45% van de nieuwe olieproductiecapaciteit wereldwijd te creëren.
Als de situatie verder escaleert zullen er nogal wat olieprijsramingen moeten worden aangepast.
quote:za 14 jun 2014, 09:12
Iran bereid Irak bij te staan
TEHERAN - Iran is bereid Irak bij te staan in de strijd tegen de extremisten die delen van noord en van westelijk Irak onder de voet hebben gelopen.
Dit zei de Iraanse president Hassan Rohani zaterdag.
Hij beklemtoonde dat Iran dan bijstand verleent binnen het kader van het internationaal recht en dat Irak nog niet om hulp heeft gevraagd.
Ik denk dat een relativist zich voldoende kan inleven in het absolutisme van een gelovige.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eye of the beholder speelt hier altijd een rol. Alsof jij je niet superieur acht aan de Islamitische denkwijze. Hypocrisie alom wat dat betreft.
ISIS heeft het voor elkaar gekregen om de VS en Iran samen te laten werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:07 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_te_staan__.html
[..]
Volgens antiwar zijn er al speciale eenheden van Iran in Bagdad geland.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:07 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_te_staan__.html
WAR
Weet ik. Ik had het over de middellange tot lange termijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Olieprijs is al iets van $5 omhoog gegaan...
Je bent weinig relativistisch als je gelovigen absolutistisch noemt. Je raakt al snel bekneld in je eigen dogma's voor wat betreft religie en religieuzen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat een relativist zich voldoende kan inleven in het absolutisme van een gelovige.
Iedereen schijt in zijn broek momenteel, denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ISIS heeft het voor elkaar gekregen om de VS en Iran samen te laten werken
Want? De relativist is een fundamentalist en een gelovige een baken van verdraagzaamheid, of hoe moreel absolutisme leidt tot een omdraaiing van waarden?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent weinig relativistisch als je gelovigen absolutistisch noemt.
Want, dogma. Een relativist zou nimmer in dergelijke absoluutheden denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Want? De relativist is een fundamentalist en een gelovige een baken van verdraagzaamheid, of hoe moreel absolutisme leidt tot een omdraaiing van waarden?
Wat zou leiden tot zijn ondergang.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want, dogma. Een relativist zou nimmer in dergelijke absoluutheden denken.
Nee, hoor, men heeft het dan ook over zwak-relativisme. Het theoretisch relativisme is een onhoudbare stelling.quote:
ja allen tegen de baarden met hun enge ideeën die zelfs voor Iran te erg zijn, ze worden steeds gekker die moslimsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is prima houdbaar, ik ben er het levende bewijs van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hoor, men heeft het dan ook over zwak-relativisme. Het theoretisch relativisme is een onhoudbare stelling.
Ach, zoals ik eerder al zei zijn de drugscartels in Mexico nog steeds een tikkeltje erger. Wordt liever onthoofd door ISIS dan dat mijn huid eraf geschraapt wordt en vervolgens je lichaam wordt ingesmeerd met citroensap terwijl je nog leeft. Heeft dus uiteindelijk weinig met religie te maken hoe wreed je kan worden, alleen is het in Irak uiteraard wel een grote motivatie factor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja allen tegen de baarden met hun enge ideeën die zelfs voor Iran te erg zijn, ze worden steeds gekker die moslims
Wat ben je dan, een relativist?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is prima houdbaar, ik ben er het levende bewijs van.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
drugscartels in Mexico nog steeds een tikkeltje erger
Wordt liever onthoofd door ISIS dan dat mijn huid eraf geschraapt wordt en vervolgens je lichaam wordt ingesmeerd met citroensap terwijl je nog leeft
maar die kartels doen ook goede daden hoor.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach, zoals ik eerder al zei zijn de drugscartels in Mexico nog steeds een tikkeltje erger. Wordt liever onthoofd door ISIS dan dat mijn huid eraf geschraapt wordt en vervolgens je lichaam wordt ingesmeerd met citroensap terwijl je nog leeft. Heeft dus uiteindelijk weinig met religie te maken hoe wreed je kan worden, alleen is het in Irak uiteraard wel een grote motivatie factor.
Het grappige (nouja grappig) is dat veel van het precies doen wat er van ze verwacht wordt, namelijk elkaar meer haten. Dat is het hele doel van terrorisme. Verdeel en heers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:51 schreef Zith het volgende:
Ik ben de koerden in dit topic echt zat.
Ik ben de shi' iten in dit topic echt zat.
Ik ben de soennis in dit topic echt zat.
80% van de posts hier zijn mensen van deze groepen die doden van andere groepen aan het toejuichen is.
Kan er niet gewoon een NWS topic komen zonder fan posts?
Jezus mens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:51 schreef Zith het volgende:
80% van de posts hier zijn mensen van deze groepen die doden van andere groepen aan het toejuichen is.
Mag hopen dat men slechts provoceert?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:51 schreef Zith het volgende:
De opmars van ISIS lijkt anderzijds ook wel een aantal aartsvijanden te verenigen; VS, Iran.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het grappige (nouja grappig) is dat veel van het precies doen wat er van ze verwacht wordt, namelijk elkaar meer haten. Dat is het hele doel van terrorisme. Verdeel en heers.
Dat komt omdat Basra nog een seculiere stad is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom soennieten wél in een overwegend sjiitische stad als Basra kunnen wonen zonder onthoofd te worden.
En alle anderen die niks met het conflict te maken hebben maar wel het doden van andere groepen toejuichen zie je niet? Je ziet alleen de Koerden, sjiieten en soennieten?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:51 schreef Zith het volgende:
Ja, dat is wereldpolitiek. Elke actie heeft een reactie. Soms goed, soms slecht. Elk land heeft zijn eigen belangen en soms komen die op hele onverwachte manieren samen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De opmars van ISIS lijkt anderzijds ook wel een aantal aartsvijanden te verenigen; VS, Iran.
Omdat iemand die dergelijke idealen heeft een land als Nederland vreselijk moet vinden, terwijl hij na een paar uur vliegen in een islamitisch paradijs kan zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ben je in de veronderstelling dat dat niet zou kunnen.
Het is al langer bekend dat de Iraanse slangen samenwerken met de VS, alleen niet bij het grote publiek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:'Aanvoerlijn ISIS is afgesneden'
De strijdkrachten van de autonome Koerdische regio in Irak hebben samen met stammenstrijders volgens activisten in de regio zaterdag een grensovergang bezet die op de aanvalsroute ligt van de extremisten van de ISIS. (Islamitische Staat in Irak en de Levant).
Voor de opmars van afgelopen week was de ISIS vooral present in het noordoosten van Syrië. Daarvandaan is een opmars begonnen, die naar het Iraakse Mosul leidde en verdergaat naar het zuiden, richting Bagdad.
Als de berichten via internet kloppen, is de belangrijke weg van Syrië naar Mosul afgesneden bij de grensovergang van al-Jarubiya, honderd kilometer ten noordwesten van Mosul. Het zou ook betekenen dat de geoefende Koerdische strijders zich met militaire acties tegen de ISIS hebben gekeerd.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Stimorol- het volgende:
vieze mongolen zijn t. Gatverdamme.
Vrouwen verkrachting onder het mom vam islam, mensen vermoorden en t dan goed praten. En dat door zelfs universitair geschoolde mensen. Schaam jullie.
Diep van binnen weten hun ook wel waar ze een hogere en betere levensstandaard kunnen krijgen. Het verlaten van de islam is alleen geen optie vanwege de hoge tegenstand die ze dan zullen krijgen. Waarom denk je dat de islam nog zo groot is. Angst doet veel met mensen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Omdat iemand die dergelijke idealen heeft een land als Nederland vreselijk moet vinden, terwijl hij na een paar uur vliegen in een islamitisch paradijs kan zijn.
Als het andersom was, dan zou ik direct weg zijn. Van alle landen ter wereld sluit de Nederlandse cultuur het best aan bij wie ik ben.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:18 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Basra nog een seculiere stad is.
Als Sadr-achtige religieuze Sjiieten de macht grijpen daar en in de rest van Irak komt er een genocide tegen Soennieten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat doen jouw lievelingetjes Assad en Maliki ook.
Ik wordt echt schijtziek van Alevitische hypocrisie.
Jullie snappen er allemaal helemaal niks vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:05 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Diep van binnen weten hun ook wel waar ze een hogere en betere levensstandaard kunnen krijgen. Het verlaten van de islam is alleen geen optie vanwege de hoge tegenstand die ze dan zullen krijgen. Waarom denk je dat de islam nog zo groot is. Angst doet veel met mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |