abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141059310

Vanuit hun bolwerk Falluja, dat de Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIL) in januari van dit jaar in handen kreeg, probeert de beweging steeds meer regio's in Irak te veroveren. Met de bezetting van Mosul heeft ISIL strategisch een gevoelige klap uitgedeeld aan de Iraakse strijdkrachten, die na vier dagen van gevechten de moed hebben opgegeven en de stad zijn ontvlucht. Net als 500.000 burgers overigens.

Mosul is de hoofdstad van de dunbevolkte en voornamelijk uit woestijn bestaande provincie Nineveh, dat een 300 kilometer lange grens met Syrië deelt. Dat maakt de nederlaag extra pijnlijk: Irak is zijn controle over het grensgebied kwijt. Vanuit Mosul kunnen de ISIL-strijders gemakkelijk plaatsen ten zuiden van de stad binnenvallen om zo op te rukken richting Bagdad. Tot nu toe is het ze niet gelukt de hoofdstad in handen te krijgen. De wens is er wel.

Onderstaande map wordt veelvuldig op de sociale media gedeeld, het zou een map zijn van de uiteindelijke staat die ISIL wil vestigen in het Midden-Oosten.

pi_141059417
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Hiper het volgende:
Jizya is protection tax. 2,5 % belasting voor de niet moslims in een islamitisch staat. Het wordt alleen betaald door mensen die het kunnen betalen. De armen, de vrouwen, kinderen en ouderen betalen 0% belasting. Alles wat zij binnenhalen is van hen. Degene die het wel kunnen betalen, mogen het komen brengen. De moslims komen het niet collecteren zoals de belastingdienst in Nederland. Als de winst tegenvalt omdat je minder hebt verkocht of de oogst was slecht dit jaar, ben je dat jaar gevrijwaard van het betalen van 2.5% Wat krijg je daarvoor terug? Je mag je religie practiceren hoe je wilt en je religieuze gebouwen hebben voor diensten. Je bezittingen, je broeders en zusters en eigendommen worden beschermt. Als je heilige boek zegt dat alcohol en varkensvlees toegestaan is dan mag je dat consumeren, de moslims mogen dat niet consumeren omdat de quran dat verbied. De moslims betalen ook 2,5% belasting alleen het zakat (aalmoes) wat naar de armen toe gaat. Er bestaat geen belasting op voedsel, op water op electriciteit, maar alleen op inkomstenbelasting bij winst. Wat vindt jij nu van de jizya?

Nu betalen wij in nederland 47-52% (wordt binnenkort verhoogd of is al verhoogd) belasting aan de overheid. Van ons belastinggeld wordt ook de rekening van de polilitieagent/brandweerman/ambulancebroeder betaald. Wil je een tv kopen, dan moet de staat er 20% aanverdienen. Wil jij eten kopen met het geld waarvoor jij hebt gezweet en de staat al 50% heeft gepakt, eist de nederlandse staat nog eens 20% op al het voedsel wat jij koop. Wat vindt jij van onze belastingsysteem?

Het is niet eens het complete verhaal over jizya, maar kort samengevat. En nu van jou een eerlijk objectief antwoord.
Jizya is een walgelijke vorm van afpersing. Je kan het niet goedpraten; Sharia is apartheid. En op veel meer dingen dan Jizya; Moslimmannen mogen niet-Moslim vrouwen trouwen, niet-Moslims mogen echter niet Moslim vrouwen trouwen. Doodstraf op verlaten van Islam. Niet-Moslims tellen minder mee in rechtspraak etc. Moslims hebben meer rechten: dat heet apartheid.

"Wat krijg je daarvoor terug? Je mag je religie practiceren hoe je wilt en je religieuze gebouwen hebben voor diensten. Je bezittingen, je broeders en zusters en eigendommen worden beschermt. Als je heilige boek zegt dat alcohol en varkensvlees toegestaan is dan mag je dat consumeren"
Dat zouden vanzelfsprekendheden moeten zijn. Suggereer je dat niet-Moslims dankbaar moeten zijn dat ze alleen maar afgeperst worden en niet direct afgeslacht worden om hun religie?

Verder zijn je opmerkingen mbt belasting belachelijk. Een Sharia staat met 2.5% afpersing kan nooit dezelfde public service bieden als een Westers land met Westerse belasting-niveau. Denk je dat die Sharia-dudes het belastingverschil uit hun hol kunnen toveren ofzo?
pi_141059418
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Hiper het volgende:

[..]

Jizya is protection tax. 2,5 % belasting voor de niet moslims in een islamitisch staat. Het wordt alleen betaald door mensen die het kunnen betalen. De armen, de vrouwen, kinderen en ouderen.........................................
Het is niet eens het complete verhaal over jizya, maar kort samengevat. En nu van jou een eerlijk objectief antwoord.
Denken dat je met slecht 2,5% belasting alle kosten van een modern, egalitair samenleving kunt financieren... :')
pi_141059443
*O* isis FTW!!! *O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141059500
De Special Forces hebben de zoon van Izzat Al-Douri gedood. Izzat Al-Douri is tegenwoordig de leider van de Baath partij. ^O^

Zoon van deze ginger dus ^
pi_141059501
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef Slayage het volgende:
*O* isis FTW!!! *O*
:')
pi_141059548
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:07 schreef Slayage het volgende:
*O* isis FTW!!! *O*
Net was je tegen donek
pi_141059568
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Denken dat je met slecht 2,5% belasting alle kosten van een modern, egalitair samenleving kunt financieren... :')
De islamitische sharia heeft ook niet als doel economische groei ten koste van de burger, maar juist minder economische groei en dus minder financiële lasten. Hoe hoger de lasten, hoe hoger de groei, want de overheid kan dan meer investeren.
pi_141059632
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:11 schreef Hiper het volgende:

[..]

De islamitische sharia heeft ook niet als doel economische groei ten koste van de burger, maar juist minder economische groei en dus minder financiële lasten. Hoe hoger de lasten, hoe hoger de groei, want de overheid kan dan meer investeren.
Jij bent economisch gezien geen heldere licht, hhmmm?
pi_141059664
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Net was je tegen donek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141059699
quote:
Lol, deze post is echt hilarisch :D.
pi_141059717
Damn die ISIS zijn echt wreed! Ik denk dat veel van hun aanhang echt is opgegroeid in oorlog en moord, is echt ziek man.
pi_141059735
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef De_Ilias het volgende:
Damn die ISIS zijn echt wreed! Ik denk dat veel van hun aanhang echt is opgegroeid in oorlog en moord, is echt ziek man.
watskebeurt?
-Rabia Al-Basri
pi_141059751
quote:

[..]

Denken dat belastingen bedoelt zijn als economische groei ten koste van burgers. :') Pipo, ga even basis macro-economie doorkijken en doorlezen. Onderwijs, leger, politie, rechtstelsel, markt/financieel toezicht; dat kost allemaal geld en 2,5% is simpelweg niet voldoende daar voor. Bovendien, de overheid heeft gewoon een leidende rol in de economische activiteiten van een land, met of zonder sharia.
pi_141059809
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

watskebeurt?
Ik ben die drive thru movie aan het kijken.
pi_141059821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Wat?
pi_141059886
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef De_Ilias het volgende:
Wat ben jij nu weer voor onzin aan het lullen.. _O-
pi_141059909
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat?
ISIS rijden in auto's rond en schieten als een stel laffe honden mensen stiekem dood. Wil je niet zien.
pi_141059946
quote:
8s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef Peunage het volgende:

[..]

ISIS rijden in auto's rond en schieten als een stel laffe honden mensen stiekem dood.
Nouja volgens hun zijn het soldaten en vaak bewijzen ze dat ook door middel van duidelijke fotos.
pi_141059999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Nouja volgens hun zijn het soldaten en vaak bewijzen ze dat ook door middel van duidelijke fotos.
Soldaten die op dat moment burgers zijn ja!
pi_141060058
Dat beetje geloof dat ik in de me mensheidsheid had is verdwenen. Mensen die zulke daden goed praten ook.. :'(

Kom op Illias. Dit is niet normaal. Die wreedheid is geen uslam.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:23:34 #22
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_141060110
quote:

[..]

Minder economische groei vergroot de lasten juist, slimme eend. Echt, als dit het economisch model wordt voor Daash, dan wordt het Somalie 2.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
pi_141060130
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
Dat beetje geloof dat ik in de me mensheidsheid had is verdwenen. Mensen die zulke daden goed praten ook.. :'(

Ik keur het nergens goed..... Maarja War = a bitch...
pi_141060154
Ik denk dat veel van dit soort gozers oorlog trauma hebben opgelopen en daarom zo wreed zijn.
pi_141060158
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Daar ben jij er weer. Onze grote ISIS-lover. Zeg wanneer vlieg jij nou eigenlijk naar Syrië. Ik denk dat vele Fok!kers met mij in dit topic wel bereidt zijn je vlucht te betalen.
pi_141060204
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:25 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Daar ben jij er weer. Onze grote ISIS-lover. Zeg wanneer vlieg jij nou eigenlijk naar Syrië. Ik denk dat vele Fok!kers met mij in dit topic wel bereidt zijn je vlucht te betalen.
Om die laffe PKK aan te pakken zeker, dus jij wilt mij betalen om jouw broeders te killen? :D
pi_141060209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:24 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk dat veel van dit soort gozers oorlog trauma hebben opgelopen en daarom zo wreed zijn.
Het zijn vooral geradicaliseerde mensen. Door armoede of omdat ze buitenbeentjes waren. Er zitten Nederlanders in ISIS.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:27:57 #28
358102 Senor__Chang
pi_141060263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:22 schreef Stimorol- het volgende:

Alsof mensen als Ilias geven om de Islam. Mentaal zit het niet goed bij mensen als hij en dat wordt op verschillende manieren geuit. In dit geval door het steunen van ISIS, maar mocht hij ergens anders zijn opgegroeid, dan zou hij iets anders steunen om zijn haat naar de wereld te ventileren/rechtvaardigen.
Guilty as changed.
pi_141060293
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

tijdje terug dat fillmpje gezien, die gasten zijn ziek in hun hoofd...
-Rabia Al-Basri
pi_141060303
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Alsof mensen als Ilias geven om de Islam. Mentaal zit het niet goed bij mensen als hij en dat wordt op verschillende manieren geuit. In dit geval door het steunen van ISIS, maar mocht hij ergens anders zijn opgegroeid, dan zou hij iets anders steunen om zijn haat naar de wereld te ventileren/rechtvaardigen.
Waarom ben ik mentaal niet in orde dan? Omdat ik een andere mening heb?
pi_141060349
RamiAlLolah twitterde op zaterdag 14-06-2014 om 01:22:40 I am getting reliable information #ISIS and tribe fighters have announced the begining of #Baghdad battle.. #Iraq #معركة_بغداد_الكبرى reageer retweet
:D Ik denk dat de strijd om Bagdad zeker meer dan een week zal duren!
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:30:25 #32
358102 Senor__Chang
pi_141060359
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:29 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Waarom ben ik mentaal niet in orde dan? Omdat ik een andere mening heb?
Dat staat in de tekst.
Guilty as changed.
pi_141060392
Shit is aan. Sjiitische geleerden roepen volgelingen op om te gaan vechten. Iemand gaat een ass whooping krijgen.
pi_141060405
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Om die laffe PKK aan te pakken zeker, dus jij wilt mij betalen om jouw broeders te killen? :D
Meer in de hoop dat mijn heldhaftige broeders daar even afrekenen met de ISIS en ISIS-aars likkers als jij. Maar goed, het is maar net hoe je het bekijkt hé.
pi_141060416
:r vieze mongolen zijn t. Gatverdamme.

Vrouwen verkrachting onder het mom vam islam, mensen vermoorden en t dan goed praten. En dat door zelfs universitair geschoolde mensen. Schaam jullie.
pi_141060446
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Peunage het volgende:
Shit is aan. Sjiitische geleerden roepen volgelingen op om te gaan vechten. Iemand gaat een ass whooping krijgen.
Million dollar question: who? :o
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:33:10 #37
358102 Senor__Chang
pi_141060465
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Meer in de hoop dat mijn heldhaftige broeders daar even afrekenen met de ISIS en ISIS-aars likkers als jij. Maar goed, het is maar net hoe je het bekijkt hé.
Wa hatin pesmerge me!
Guilty as changed.
pi_141060598
Koerden die zo nationalistisch zijn, waarom gaan jullie niet terug naar dat prachtige Koerdistan van jullie? Of heb je het er niet voor over om je eigen land op te bouwen? Hypocriet shit zeg!
pi_141060617
Video: korte geschiedenisles van de BBC

What is behind the struggle for Iraq?
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-27845400
-
pi_141060673
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Jizya is een walgelijke vorm van afpersing. Je kan het niet goedpraten; Sharia is apartheid. En op veel meer dingen dan Jizya; Moslimmannen mogen niet-Moslim vrouwen trouwen, niet-Moslims mogen echter niet Moslim vrouwen trouwen. Doodstraf op verlaten van Islam. Niet-Moslims tellen minder mee in rechtspraak etc. Moslims hebben meer rechten: dat heet apartheid.

"Wat krijg je daarvoor terug? Je mag je religie practiceren hoe je wilt en je religieuze gebouwen hebben voor diensten. Je bezittingen, je broeders en zusters en eigendommen worden beschermt. Als je heilige boek zegt dat alcohol en varkensvlees toegestaan is dan mag je dat consumeren"
Dat zouden vanzelfsprekendheden moeten zijn. Suggereer je dat niet-Moslims dankbaar moeten zijn dat ze alleen maar afgeperst worden en niet direct afgeslacht worden om hun religie?

Verder zijn je opmerkingen mbt belasting belachelijk. Een Sharia staat met 2.5% afpersing kan nooit dezelfde public service bieden als een Westers land met Westerse belasting-niveau. Denk je dat die Sharia-dudes het belastingverschil uit hun hol kunnen toveren ofzo?
Je wordt niet gedwongen te bekeren en als je het niet bevalt om in een sharia staat te leven dan emigreer je toch? Mijn ouders konden ook niet leven in marokko waar noch democratie noch sharia heerst, leven en zijn hier naartoe gekomen.

Waarom is het afpersing. Ik legde net uit dat je op vele manieren gevrijwaard wordt van het betalen van Jizya (protection tax) en dat het veel minder is dan wat we nu betalen. Alleen heeft het een andere naam voor moslims en niet moslims. In Nederland betaald iedereen belasting, arm of rijk, als wordt je je huis uitgeschopt omdat je de huur niet kunt betalen krijg je nog altijd een blauwe envelop thuis gestuurd van de belastingdienst. GEEN GENADE dus.

Zowel mannen als vrouwen mogen niet met niet-moslims vrouwen en mannen trouwen. Dat betekend niet dat het nooit gebeurd, want de staat kan niet aan het gezicht zien of in het hart kijken of iemand moslim is of niet. De mens is ook in staat om te liegen.

Niet-moslims hebben minder rechtspraak? Sterker nog ieder religie heeft zijn eigen rechtbank in een islamitische staat. De christen een christelijke rechtbank, de jood de joodse rechtbank, en de moslim de islamitisch rechtbank. De niet moslims hebben de vrijheid om bij elke rechtbank te gaan als zij denken ergens hun recht het meest kan halen. De moslims mogen dat niet! Dus waar haal je de onzin van minder rechtspraak terwijl ze een eigen rechtbank mogen hebben met eigen wetten?

Op het vertalen van de islam staat de doodstraf op tenzij je publiekelijk maakt en er een media spectakel van maakt om andere ook te beinvloeden om van de islam af te vallen. De staat kan nooit weten welke religie iemand heeft en houdt het niet bij. Als iemand van zijn religie afvalt dan kan niemand dat weten, tenzij hij wil dat iedereen het weet. En dan nog, dan zijn onze wetten, dan gaat jou niets aan. Nederland veranderd toch ook niet haar weten ten voordeel van de moslims, waarom zou het andersom wel moeten?

Sommige suggeren altijd dat de islam tegen andere religies en andere dwingt te bekeren en dat is onzin.

Een land waar de wetgeving de sharia is heeft niet als primaire doel economische groei, maar minder lasten voor haar burgers. Als de groei dan minder snel is dan is dat maar zo. De rijken mogen niet rijk blijven terwijl er armen zijn. De rijken zijn verplicht alle armen op zich te nemen qua voedsel en onderdak.

Verder raad ik je aan om boeken van sharia geleerden te lezen en niet een aantal sites of filmpjes te bekijken.
pi_141060674
Ik hoop dat dit conflict het Westen en Iran naar elkaar toe kan brengen zodat we eindelijk het probleem aan kunnen pakken: een shitstorm aan Soenni Jihadi's in Syrie en nu ook Irak.

quote:
Exclusive: Alarmed by Iraq, Iran open to shared role with U.S. - Iran official
(Reuters) - Shi'te Muslim Iran is so alarmed by Sunni insurgent gains in Iraq that it may be willing to cooperate with Washington in helping Baghdad fight back, a senior Iranian official told Reuters.

The idea is being discussed internally among the Islamic Republic's leadership, the senior Iranian official told Reuters, speaking on condition of anonymity. The official had no word on whether the idea had been raised with any other party.

Officials say Iran will send its neighbor advisers and weaponry, although probably not troops, to help its ally Prime Minister Nuri al-Maliki check what Tehran sees as a profound threat to regional stability, officials and analysts say.

Islamist militants have captured swathes of territory including the country's second biggest city Mosul.

Tehran is open to the possibility of working with the United States to support Baghdad, the senior official said.

"We can work with Americans to end the insurgency in the Middle East," the official said, referring to events in Iraq.

"We are very influential in Iraq, Syria and many other countries."

For many years, Iran has been aggrieved by what it sees as U.S. efforts to marginalize it. Tehran wants to be recognized as a significant player in regional security.

COMMON CAUSE

Relations between Iran and Washington have improved modestly since the 2013 election of President Hassan Rouhani, who promised "constructive engagement" with the world.

And while Tehran and the United States pursue talks to resolve the Islamic state's decade-old nuclear standoff with the West, they also acknowledge some common threats, including the rise of al Qaeda-style militancy across the Middle East.

On Thursday, President Barack Obama said the United States was not ruling out air strikes to help Baghdad fight the insurgents, in what would be the first U.S. armed intervention in Iraq since the end of the U.S.-led war.

Rouhani on Thursday strongly condemned what he called violent acts by insurgent groups in the Middle East.

“Today, in our region, unfortunately, we are witnessing violence, killing, terror and displacement," Rouhani said.

"Iran will not tolerate the terror and violence ... we will fight against terrorism, factionalism and violence.”

Asked on Thursday about Iranian comments, U.S. State Department spokeswoman Jen Psaki said: "Clearly, we've encouraged them in many cases to play a constructive role. But I don't have any other readouts or views from our end to portray here today.”

Fearing Iraq's war could spill into Iran, Foreign Minister Mohammad Javad Zarif has urged the international community to back Maliki's administration "in its fight against terrorism".

Brigadier-General Mohammad Hejazi said Iran was ready to supply Iraq with “military equipment or consultations,” the Tasnim news agency reported. "I do not think the deployment of Iranian troops would be necessary," he was quoted as adding.

The senior Iranian official said Iran was extremely worried about the advance of ISIL, also a major force in the war against Iran's close ally Syrian President Bashar al-Assad, carving out a swathe of Syria territory along the Iraqi border.

"The danger of extremist Sunni terrorist in Iraq and the region is increasing ... There have been several high-ranking security meetings since yesterday in Tehran," the official said.

"We are on alert and we also follow the developments in Iraq very closely."
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:39:12 #42
358102 Senor__Chang
pi_141060702
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef De_Ilias het volgende:
Koerden die zo nationalistisch zijn, waarom gaan jullie niet terug naar dat prachtige Koerdistan van jullie? Of heb je het er niet voor over om je eigen land op te bouwen? Hypocriet shit zeg!
Wat is er hypocriet aan?
Guilty as changed.
pi_141060720
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben patriot, niet nationalist. Groot verschil, maar dat begrijpt een haat baard zoals jij niet. En verder ben ik van plan om zeker ooit terug te gaan, zodra ik gestudeerd heb en een waardevolle toevoeging ben . Maar ook dat zijn natuurlijk onbekende woorden voor een straatschoffie zoals jij.
pi_141060738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Wat is er hypocriet aan?
Denk eens goed na.
pi_141060769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Niet de sjiieten in ieder geval.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:41:34 #46
358102 Senor__Chang
pi_141060785
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Denk eens goed na.
Wil je het uitleggen?
Guilty as changed.
pi_141060794
Senor-Chang, negeer hem toch gewoon joh. Is maar een trol.
pi_141060850
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Allebei natuurlijk.
  zaterdag 14 juni 2014 @ 01:43:46 #49
358102 Senor__Chang
pi_141060878
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:41 schreef kurd0w het volgende:
Senor-Chang, negeer hem toch gewoon joh. Is maar een trol.
Geen trol, maar een arm persoon.
Guilty as changed.
pi_141060905
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef kurd0w het volgende:

[..]

Ik ben patriot, niet nationalist. Groot verschil, maar dat begrijpt een haat-baar zoals jij niet. En verder ben ik van plan om zeker ooit terug te gaan, zodra ik gestudeerd heb en een waardevolle toevoeging ben . Maar ook dat zijn natuurlijk onbekende woorden voor een straatschoffie zoals jij.
Kan je ook gelijk stoppen met het doen alsof je moslim bent? Want dat ben je duidelijk niet. Heb ik zo een hekel aan, mensen die de islam gebruiken wanneer het toekomt terwijl ze in werkelijkheid gewoon ongelovige vuuraanbidders zijn of atheïstisch. Als islam niet op nummer 1 komt bij iemand dan kan je gewoon geen moslim zijn, punt.

Als je wilt studeren en terug gaan naar je land dan vind ik dat persoonlijk iets prijzenswaardig, daarmee kan ik wel leven hoor. Verder denk ik niet dat een straatschoffie om bijna 2 uur snachts nog over Irak zal discussiëren op een forum dat vooral bezocht wordt door liberalen en socialisten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')