quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na jouw opmerking van gister moet ik toch m'n fouten toegeven en hem veranderen
Om maar te zwijgen over de lekkerste.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Velen zullen erover grappen, maar Daley is gister zeker een van de belangrijkste spelers geweest.
[ afbeelding ]
Je doet er goed aan om naar mij te luisteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Na jouw opmerking van gister moet ik toch m'n fouten toegeven en hem veranderen
Thierry Henry zei dat ook, en die kan het weten. Want die maakte ook ooit hands met succes, net als Daley die een vrije trap kreeg waarna De Vrij scoorde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Velen zullen erover grappen, maar Daley is gister zeker een van de belangrijkste spelers geweest.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Thierry Henry zei dat ook, en die kan het weten. Want die maakte ook ooit hands met succes, net als Daley die een vrije trap kreeg waarna De Vrij scoorde.
Ik denk dat Alonso hem daar wel al even voor gewaarschuwd heeft.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Wat zegt nigel hier?????
Kijk uit ik zit op karate...??
De voorzet van Blind was ook echt té subliem, helemaal vanaf de zijkant van het veld, zo goed als vanaf de middellijn, kant en klaar voor RVP.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik krijg weer kippenvel als ik die 1-1 terugkijk
wat een wedstrijd
¡Hola, guapo!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:45 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Wat zegt nigel hier?????
Kijk uit ik zit op karate...??
Ach, als Nederland 4 jaar geleden op deze manier Spanje van de mat had geveegd in de finale had ik genoten hoor. Ondanks dat ik Nederland in de eerste helft matig vond - en Spanje toen wel sterk vond spelen. Het is alleen een beetje kut dat ik Nederland en Spanje allebei door wilde hebben, was ook nooit blij met deze loting natuurlijk. En als Nederland er even 5 in jast tegen Spanje wordt dat lastigerquote:
1-5 was 500x de inzet ofzo las ik?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Degene die de toto goed had, kan in één keer de Europese staatsschuld van Spanje aflossen.
Heb ook meteen journaal 24 aangezetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toen ik vanmorgen wakker werd moest ik even goed nadenken of ik de 1-5 niet gedroomd had
Cillessenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Silva zijn kans had gemaakt, dan waren we nu allemaal aan het huilen.
Je lijkt wel een Turk die nu ineens voor Nederland is omdat Turkije niet meedoet. Kies godverdomme eens je nationaliteit, en als die keuze Nederland is, bel je Spaanse familie en scheldt ze helemaal de tering in je gebrekkige Spaans en lach ze vervolgens uit!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als Nederland 4 jaar geleden op deze manier Spanje van de mat had geveegd in de finale had ik genoten hoor. Ondanks dat ik Nederland in de eerste helft matig vond - en Spanje toen wel sterk vond spelen. Het is alleen een beetje kut dat ik Nederland en Spanje allebei door wilde hebben, was ook nooit blij met deze loting natuurlijk. En als Nederland er even 5 in jast tegen Spanje wordt dat lastiger
Als sneijder die kans had gemaakt was die wedstrijd ook anders verlopen....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Silva zijn kans had gemaakt, dan waren we nu allemaal aan het huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |