Jazeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een held! Heeft iedereen in dit topic wel meerdere malen juichen.gif gepost?
Gaaf! En Bruno Martins Indi op 50 seconden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)fifa-world-cup_sport
Engelse samenvatting in HD
ik weet het nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom was jij niet bij museumpleingod
5-1 5-1 5-1!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch wel kippenvel bij die 4-1 en 5-1.
Ontzettend knap hoe die jongen na z'n blessures terug is gekomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:49 schreef Poepz0r het volgende:
Vlaar. Eindelijk komt zijn talent wat hij vroeger toch wel had naar boven, wie had dat gedacht? Is ook enorm gespierd ten opzichte van een tijd terug heb ik het idee. Speelde zeer sterk. Ook Nigel de Jong speelde als een baas. Door hem kwamen Xavi en Iniesta amper in het spel voor. V Gaal opnieuw toont hij aan tactisch een van de allerbesten van de wereld te zijn.
Pure wilskracht. De kracht van een J Stam en het is een betere voetballer geweldigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:00 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ontzettend knap hoe die jongen na z'n blessures terug is gekomen.
quote:
Wat staat hier?twitter:ClaroRonaldo twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:26Baile holandês em salvador! reageer retweet
Goed gedaan Nederland ofzoietsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat staat hier?twitter:ClaroRonaldo twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 22:38:26Baile holandês em salvador! reageer retweet
Buitenspelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef De_Pel het volgende:
Waarom werd die 2-2 nou net geannuleerd? Is dit nou serieus de 4e wedstrijd met een levensgrote arbitragefout?
Mexico en Kroatië zijn ook niet makkelijk hoor. Vanaf de KO zijn er niet echt makkies meer. Landen liggen veel dichter bijelkaar qua niveau, alhoewel ik NL wel hoger inschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef Spychisch het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Nederland dit gaat volhouden. Een heel toernooi zo spelen kan bijna niet. Maar hopelijk worden ze 1e en krijgen ze Mexico of zo in de 16e finales, dat is een iets minder zware tegenstander. Ik had weinig vertrouwen, maar de kwartfinale lijkt realistisch te worden. Halve finale zou echt geweldig zijn, maar laten we niet te hard van stapel lopen.
Ben je een vrouw?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef De_Pel het volgende:
Waarom werd die 2-2 nou net geannuleerd? Is dit nou serieus de 4e wedstrijd met een levensgrote arbitragefout?
Buitenspel?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef De_Pel het volgende:
Ik zit maar zo zo een heel klein beetje af en toe te kijken.quote:
Ik ben een beetje bang voor een EK 2008 scenario. Dat je iets te euforisch bent als team, en ook een beetje leeg door die moeilijke groepswedstrijden. Dan kan het tegen juist zo'n team misgaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mexico en Kroatië zijn ook niet makkelijk hoor. Vanaf de KO zijn er niet echt makkies meer. Landen liggen veel dichter bijelkaar qua niveau, alhoewel ik NL wel hoger inschat.
Ah ok, het was buitenspel idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zit maar zo zo een heel klein beetje af en toe te kijken.
EK 2008 was ook deels te wijten aan het overlijden van het kind van Boula + je speelde tegen Hiddink die Nederland op zijn duimpje kent. Overigens vond ik NL in 2008 veel geluk hebben hoor. Tegen Frankrijk had het ook 3-3 kunnen zijn bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor een EK 2008 scenario. Dat je iets te euforisch bent als team, en ook een beetje leeg door die moeilijke groepswedstrijden. Dan kan het tegen juist zo'n team misgaan.
Ik zou bijna zeggen "jammer".quote:
+ Gaf de verdediging in 2008 veel meer kansen weg. Heb Spanje geen 1 echt grote kans gehad zien hebben tegen onze verdediging vandaag.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
EK 2008 was ook deels te wijten aan het overlijden van het kind van Boula + je speelde tegen Hiddink die Nederland op zijn duimpje kent. Overigens vond ik NL in 2008 veel geluk hebben hoor. Tegen Frankrijk had het ook 3-3 kunnen zijn bijvoorbeeld.
Ik denk dat de Hiddink-factor gigantisch is geweest. Marco had gewoon geen antwoord op zijn tactiek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
EK 2008 was ook deels te wijten aan het overlijden van het kind van Boula + je speelde tegen Hiddink die Nederland op zijn duimpje kent. Overigens vond ik NL in 2008 veel geluk hebben hoor. Tegen Frankrijk had het ook 3-3 kunnen zijn bijvoorbeeld.
Ben daarom ook blij met van Gaal, die houdt de spelers met beide benen op de grondquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Haha, verdommequote:
Hij is tactisch naar mijn idee de beste coach die ik ooit heb gezien. Zie Ajax 94-95 (niemand gaf een cent dat Ajax de CL zou winnen), zie AZ, zie Bayern, zie Barca. De man kan zo goed een wedstrijd en tegenstander lezen. Als het 1-0 was gebleven had hij ook geswitched naar 4-3-3 zoals hij tegen Shag v Gelder zei.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef SomePerson het volgende:
[..]
Ben daarom ook blij met van Gaal, die houdt de spelers met beide benen op de grond
Ja klopt, de scheidsrechters zin tot nu toe waardeloos dit wk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "jammer".
Het is in de eerste 3 wedstrijden al weer zo jammerlijk gênant kansloos, dat het bijna amusant wordt om te zien hoe lang we de reeks kunnen opbowuwen.
Dan moet je ook wel even reëel naar het spelersmateriaal dat hij ter beschikking had kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij is tactisch naar mijn idee de beste coach die ik ooit heb gezien. Zie Ajax 94-95 (niemand gaf een cent dat Ajax de CL zou winnen), zie AZ, zie Bayern, zie Barca. De man kan zo goed een wedstrijd en tegenstander lezen. Als het 1-0 was gebleven had hij ook geswitched naar 4-3-3 zoals hij tegen Shag v Gelder zei.
Bij Ajax waren dat ook mannetjes van 20 enz. Niemand gaf een cent, ook AZ niet. Tuurlijk Bayern enz wel maar je moet het wel even doen hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan moet je ook wel even reëel naar het spelersmateriaal dat hij ter beschikking had kijken
Absoluut een geweldige trainer hoor, daar niet van, maar die spelers van ajax hebben dan ook wel de wereldtop gehaald, en AZ was alleen voor de buitenwacht een écht grote verrassing. Die hadden talloze miljoenen geinvesteerd in talentvolle jonge spelers, waaronder ook De_Pel. bijvoorbeeld Dembele was voor Nederlandse begrippen natuurlijk ook gewoon een geweldenaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij Ajax waren dat ook mannetjes van 20 enz. Niemand gaf een cent, ook AZ niet. Tuurlijk Bayern enz wel maar je moet het wel even doen he
In het begin van de eerste helft...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Spanje is gewoon 10x beter. Pijnlijk
Toen Ajax aan de CL meedeed in 94/95 (ik weet het nog goed) stonden ze 100-1 bij de bookmakers ofzo. 1 onervaren team etc. Dat ze later wereldtop werden doet niet echt terzake, dat weet je op dat moment niet. V Gaal is een meester in het smeden van een team. Als je voor elkaar wilt werken en exact doet wat de coach zegt dan scheelt dat al een slok op een borrel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut een geweldige trainer hoor, daar niet van, maar die spelers van ajax hebben dan ook wel de wereldtop gehaald, en AZ was alleen voor de buitenwacht een écht grote verrassing. Die hadden talloze miljoenen geinvesteerd in talentvolle jonge spelers, waaronder ook De_Pel. bijvoorbeeld Dembele was voor Nederlandse begrippen natuurlijk ook gewoon een geweldenaar.
Het is een brazilliaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe vies die spanjaard is, weet precies waar De Vrij zijn voet is en plaats hem hier precies op zodat het lijkt dat hij hem mee neemt.
Bah, maar wel slim.
Uiteraard gewoon een wereldprestatie. Net als bijvoorbeeld de CL van Porto onder Mourinho. Maar het is natuurlijk niet alsof hij dat met de jostiband heeft klaargespeeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toen Ajax aan de CL meedeed in 94/95 (ik weet het nog goed) stonden ze 100-1 bij de bookmakers ofzo. 1 onervaren team etc. Dat ze later wereldtop werden doet niet echt terzake, dat weet je op dat moment niet. V Gaal is een meester in het smeden van een team. Als je voor elkaar wilt werken en exact doet wat de coach zegt dan scheelt dat al een slok op een borrel.
Tja speelt voor spanje dus vies. (tho neymar kan er ook wat van)quote:
Porto vond ik toch anders. Was een dark horse, was Ajax totaal niet. Porto had wel een paar bazen al he, Ajax niet (Wooterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard gewoon een wereldprestatie. Net als bijvoorbeeld de CL van Porto onder Mourinho. Maar het is natuurlijk niet alsof hij dat met de jostiband heeft klaargespeeld.
Al die spanjolen en elke vorm van aanverwant tuig zijn van die smerige toneelspelers.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tja speelt voor spanje dus vies. (tho neymar kan er ook wat van)
Wel een breker. Stam was ook nooit heel goed aan de bal. Gewoon een sloper achterin.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
Maar ff serieus, Martins Indi aan de bal is slecht voor je hart man.
Dat waren ook nog geen grootheden. Daarbij vind ik de dominantie van de topclubs in die 10 jaar nogal toegenomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Porto vond ik toch anders. Was een dark horse, was Ajax totaal niet. Porto had wel een paar bazen al he, Ajax niet (Wooter)
quote:GK 99 Portugal Vítor Baía
RB 22 Portugal Paulo Ferreira
CB 2 Portugal Jorge Costa (c) Booked 77'
CB 4 Portugal Ricardo Carvalho
LB 8 Portugal Nuno Valente Booked 29'
DM 6 Portugal Costinha
RM 23 Portugal Pedro Mendes
LM 18 Portugal Maniche
AM 10 Portugal Deco Substituted off 85'
CF 19 Brazil Carlos Alberto Booked 40' Substituted off 60'
CF 11 Brazil Derlei Substituted off 78'
Substitutes:
GK 1 Portugal Nuno
DF 5 Portugal Ricardo Costa
DF 17 Portugal José Bosingwa
MF 3 Portugal Pedro Emanuel Substituted in 85'
MF 15 Russia Dmitri Alenichev Substituted in 60'
FW 9 Lithuania Edgaras Jankauskas
FW 77 South Africa Benni McCarthy Substituted in 78'
Manager:
Portugal José Mourinho
Dat klopt, maar Stam wist de bal tenminste nog op te ruimen. Die Martins Indi moet gewoon een regel voor zichzelf instellen en dat is: wanneer ik de bal heb, dan ram ik hem naar voren. Niet er mee gaan lopen, nee rammen !quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel een breker. Stam was ook nooit heel goed aan de bal. Gewoon een sloper achterin.
quote:Spain have conceded 5+ goals in an international for the first time since losing 6-2 to Scotland in June 1963.
Robin van Persie has scored 10 goals in his last 9 appearances for Netherlands.
Only once before had Spain conceded 5+ goals in a World Cup game (1-6 vs Brazil in Brazil in 1950).
The last team to beat Spain after conceding the first goal were Northern Ireland in September 2006 (3-2).
Spain only conceded 2 goals in the whole of World Cup 2010.
A 4-goal margin is the biggest losing margin by a defending champion at a World Cup.
Spain conceded 10+ shots on target for the first time in a World Cup game analysed by Opta (1966-2014).
Arjen Robben has scored 7 goals in his last 7 appearances for the Netherlands.
Daley Blind is the first Dutch player to provide 2 assists in a single World Cup match since 1998 (Wim Jonk v South Korea).
Spain conceded as many fouls as goals in this game (5).
This is only the third time the Netherlands have scored 5 goals in a World Cup game. Austria and South Korea were the previous victims.
http://nos.nl/wk2014/arti(...)j-langs-de-lijn.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef Trebo het volgende:
Heeft er ook iemand een mp3 van sjek bij de goals?
Thnx!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/arti(...)j-langs-de-lijn.html
Wooter z'n rotkopquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Porto vond ik toch anders. Was een dark horse, was Ajax totaal niet. Porto had wel een paar bazen al he, Ajax niet (Wooter)
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:43 schreef theunderdog het volgende:
Maar ff serieus, Martins Indi aan de bal is slecht voor je hart man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |