Voetbal kijkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef verdacht.individu het volgende:
honkbalwtf als er 1 sport saai is
![]()
autist beetje voetbal in je eentje kijken zeker
WoWquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS speelt world of warcraft op zijn zolderkamer
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:43 schreef TheStranger1158 het volgende:
TS speelt world of warcraft op zijn zolderkamer
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt " "
Ik ben juist niet overhyped, was ik maar overhyped dan kon ik er tenminste een slaatje uit slaanquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef Keukendrol het volgende:
Hou het lekker bij je Tyros.
Laat de voetbalpraat maar aan de mannen over.
wow jij moet toch wel echt dom zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets heet ook wel sociaal zijn.
Johquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:42 schreef Groby het volgende:
ik heb braddie gevonden op twitter + prachtige pic
Het is ook nooit goed... Wel apart dat je dacht dat Nederland gisteren zou worden uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:27 schreef Braddie het volgende:
Spanje, ga vanavond met wat vrienden gezellig in de tuin ook naar het WK kijken, maar we hebben allemaal zoiets van, even terugblikkend op het WK van 2010, dat we er vanavond al uit liggen.
Meer dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:29 schreef Gewas het volgende:
En het is wel wat meer als 22 man die achter een bal aanrennen.
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 09:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dank voor de correctie. Heb het meteen aangepast in mijn bericht!
Ja wat verwacht je als iedereen die heeft?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:40 schreef Braddie het volgende:
En meteen word mijn Facebook er weer bij betrokken, goed zo jongens.
In dat geval is het vrij simpel, toch? Even wat aan de privacy gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je als iedereen die heeft?
Je weet dat dit FOK! is
Ja, zo simpel is het ook ja. Je zit hier nu 7 jaar, je weet hoe het kan lopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
In dat geval is het vrij simpel, toch? Even wat aan de privacy gedaan
Ooh, dat zal vast wel hoor, vind het nu alleen wel mooi geweest, lekker op Facebook rond spitten en twitter doe je maar bij iemand andersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, zo simpel is het ook ja. Je zit hier nu 7 jaar, je weet hoe het kan lopen.
Al heb je het ook wel aan jezelf te danken vrees ik.
Dan zet je alles op privé, probleem opgelost toch. Het kan soms zo simpel zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh, dat zal vast wel hoor, vind het nu alleen wel mooi geweest, lekker op Facebook rond spitten en twitter doe je maar bij iemand anders
Twitter afgeschermd: check.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zet je alles op privé, probleem opgelost toch. Het kan soms zo simpel zijn.
zelfs blondje wil hem niet meerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is gewoon jaloers, geen vrienden om wedstrijd mee te kijken buiten blondje
Wie?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Bijna kan dit bevestigen.
Blondjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts is gewoon jaloers, geen vrienden om wedstrijd mee te kijken buiten blondje
een pop telt niet als vriendinquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot, want door die "afwijzing" Ben ik nu hartstikke gelukkig met m`n vriendin
(En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
je hond ook nietquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot (En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
Waarom vis je zo naar backfires?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Twitter afgeschermd: check.
Facebook afgeschermd: check.
Oeh heb je een vriendin?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
Blondje wilt mij niet meerEn eerlijk gezegd vind ik dat eerder fijn dan rot (En Blondje had ik gelukkig helemaal niks mee
)
NetChixquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oeh heb je een vriendin?
Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
Had verwacht dat jij meer van het sumoworstelen was.quote:
Waarom zet je daar neer dat je het heel leuk vindt en hier dat je het allemaal zo stom vindt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:40 schreef Braddie het volgende:
En meteen word mijn Facebook er weer bij betrokken, goed zo jongens.
Reputatie jwzquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zet je daar neer dat je het heel leuk vindt en hier dat je het allemaal zo stom vindt?
Harde leven van braddie!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:11 schreef jelfrikandel het volgende:
lekker 10uur op een bank zitten, 3x op een keyboard meppen en 10m lopen, nee dat is leuk
Zo, jij kunt goed liegenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blondje
)
Ja, doe!!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo, jij kunt goed liegen
Wil wel even wat screens hier gooien hoor..
Kom maarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:20 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Zo, jij kunt goed liegen
Wil wel even wat screens hier gooien hoor..
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:17 schreef chroestjov het volgende:
Wat ben je toch een triest hoopje vet.
Ik heb speciaal voor jou alle doelpunten nog een keer op een rij gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan gelooft iedereen je wel hequote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ik verlaag me niet naar zijn niveau
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:23 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, ik verlaag me niet naar zijn niveau
Iemand die uitkerend hoeveel het hem gaat kosten om elke dag naar Zeeland op en neer te rijden en die al 100 keer nee heeft gehoord is gewoon ziek in z'n kop.quote:
Post die dingen hier dnaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:28 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Iemand die uitkerend hoeveel het hem gaat kosten om elke dag naar Zeeland op en neer te rijden en die al 100 keer nee heeft gehoord is gewoon ziek in z'n kop.
Arme vriendin
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Harde leven van braddie!
Nee, maar het stond gister in een ander thread van hem, iemand had zijn twitter gekopieerd geloof ik.quote:
Haha, ik ga helemaal stuk hier xDquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:48 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Nee, maar het stond gister in een ander thread van hem, iemand had zijn twitter gekopieerd geloof ik.
ja ahahahaha ;Dquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:51 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Haha, ik ga helemaal stuk hier xD
Snap niet dat Braddie nog op FOK! komt
Gelogen topic.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen
Zolang hij zich op de begane grond bevindt is dat geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Kun jij wel juichen met zoveel uh.... Massa?
Ninja-editsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:08 schreef SnowKeeper het volgende:
[..]
Gelogen topic.
TS heeft veel te veel massa om te kunnen juichen.
Nee, dat is leuk met een houten stok tegen een balletje aan slaan. Ach ts zo heb je dat wel met elke sport.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
VoetbalAls er 1 sport overhyped is
___!
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen, want het was echt een super mooi doelpunt.. Maar verder.
Het is absoluut niet spannend, of bijzonder, voetbalSnap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Tuurlijk is het gaaf dat we hebben gewonnen met 5-1, maar dat bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt ""
Geef mij maar honkbal, stuk toffer!
Klacht: Overhyped voetbal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 08:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow jij moet toch wel echt dom zijn
Jij hebt geen tieten en kutquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef wickedmen het volgende:
Braddie waarom heb je mij btw verwijderd van FB en Chai toch wel de roddeltante van KLB niet?
Dacht dat wij vrienden waren.
Je bent gewoon jaloers dat jij samen met je moeder en je zusje voetbal moest kijken omdat je geen vrienden hebtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Tuurlijk is het gaaf dat we hebben gewonnen met 5-1, maar dat bijna geforceerde "Kom laten we lekker met z`n alle in de kroeg / bij een vriend thuis voetbal gaan kijken" is echt ""
En wat is honkbal dan? Als je zo redeneert zijn dat kneusjes die een bal proberen weg te slaan en dan een rondje proberen te rennen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Hij is maar liefst 1 kg afgevallen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
Gelukkig is Braddie nog wel actief op Youtube.
Madderfakking Braddie is back!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
VoetbalAls er 1 sport overhyped is
___!
Het doelpunt van Van Persie was wel echt waanzinnig, en zelfs ik heb staan juichen, want het was echt een super mooi doelpunt.. Maar verder.
Het is absoluut niet spannend, of bijzonder, voetbalSnap echt niet wat mensen er leuk aan vinden om te kijken naar mensen die achter een bal aan rennen met z`n 22e
Geef mij maar honkbal, stuk toffer!
Klacht: Overhyped voetbal.
Maar de helden spelen wel elke dag ofzo. Dat hoef je die duur betaalde voetballers niet te vragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 05:50 schreef Trebo het volgende:
Honkbal
Een keer bij de NY Yankees geweest. Zo'n wedstrijd duurt gewoon godverdomme 3/4 uren ofzo. Na een uurtje had ik het wel weer bekeken.
Verder ben je gewoon dik en lelijk TS.
Rare manier om je kledingstukken op te hangen, aan de muur met punaises, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:31 schreef Gewas het volgende:
Gelukkig is Braddie nog wel actief op Youtube.
quote:
Wat mij nog het meest stoort aan die video is dat zijn gitaar ronduit vals klinkt, of het moet aan de slechte opnameapparatuur liggen. Echt mooi klinkt het allemaal niet. Zo staan er nog tientallen van dit soort video's op zijn kanaal...quote:Op zondag 15 juni 2014 15:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Rare manier om je kledingstukken op te hangen, aan de muur met punaises, dat dan weer wel.
Sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Omygawd jij bent een beroemdheid toch
quote:
Oke wat is je ping?quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:18 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Een fucking draaideurcrimineel is wat je bent
Geile whatsapp profielfoto heb je zeg. Heb mezelf er al herhaaldelijk lekker op afgetrokken!!!quote:
Wie ben jijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geile whatsapp profielfoto heb je zeg. Heb mezelf er al herhaaldelijk lekker op afgetrokken!!!
Mensen die dit zeggen weten elke leuke bezigheid kapot te relativeren. Jij vindt een feestje ook gewoon een groep mensen in een te kleine ruimte met glaswerk in de hand? Of gitaarspelen, het minimaal bewegen van dunne stalen draden op een stukje rozenhout (of esdoorn of whatever je hebt)?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef Braddie het volgende:
Is hij nou alweer geband dan? Gaat hard met die gozer.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef RipMcPants het volgende:
Braddie, ik blijf net zo lang wachten tot je weer terugbent
Wat is je FB?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:39 schreef wickedmen het volgende:
Braddie waarom heb je mij btw verwijderd van FB en Chai toch wel de roddeltante van KLB niet?
Dacht dat wij vrienden waren.
Ook goedquote:
Ja ga ik tog nie openbaar geven straks kapen de andere hetquote:
dmpmquote:Op maandag 16 juni 2014 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ga ik tog nie openbaar geven straks kapen de andere het
Niks van je gehadquote:
Jij moet mij ook dmpm'en dan voeg ik je toe aan de groep en gaan we gezellig kletsen over koetjes en kalfjesquote:
Moet jij geen loempia's rollen ?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stevenmac versieren, toppunt van sneuheid
Er is een fok groep jaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jij moet mij ook dmpm'en dan voeg ik je toe aan de groep en gaan we gezellig kletsen over koetjes en kalfjes
Welke users zitten daar in danquote:Op maandag 16 juni 2014 14:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
2 zelfs. kom er gezellig bij kindje
Heb nog helemaal niks gedaanquote:Op maandag 16 juni 2014 15:33 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was, vlucht nu het nog kan
Zullen wij ons eigen groepje starten voor alleen ons 2quote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mooi zo, vooral niet doen dan.
De meeste daar sporen niet
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen wij ons eigen groepje starten voor alleen ons 2
quote:
Ik verwacht nog op excuses van jouquote:
Waarom dat nu weerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog op excuses van jou
Je maakte mij uit voor draaideurcrimineelquote:
Dat ben je toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je maakte mij uit voor draaideurcrimineel
Niks mis mee.quote:
quote:
Je hebt een nokia3210 hequote:
Uiteraardquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geldt je aanbod nog xDD
Ik verveel me de tyfus
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:26 schreef AssiMar. het volgende:
Ik dacht Braddie is weer terug en toen zag ik dat het een kut kick was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |