jawel toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
je hebt geen antwoord gegeven en ik probeer met je mee te denken
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
Isax hij heeft geantwoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
[/quote
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal weg
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk overal wel handige systemen en regels voor en daar moet je je eigenlijk zonder uitzondering aan houden, dat levert op de lange termijn toch vrijwel altijd het meeste op. Neem Black Jack, daar zijn (wiskundige) systemen voor en je kunt niet altijd winnen, vandaar dat je ook op bepaalde momenten gewoon moet stoppen, maar zo'n systeem werkt in principe wel op de lange termijn
Jawel, hier wel hoor, allen niet in de cos. Maar als een ander het hier doet vind ik het ook best. Ik had het nu inderdaad niet in de gaten, zat voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Warmte-allergie? Of sowieso iets van een allergische reactie denk ik
Het lijkt op gordelroos maar dat zit meestal aan 1 kant van je lichaam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
je hebt geluk dat het niet brand of jeukt ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
Ik had vroeger eens een site die kun je opwaarderen met bellen, 1,30 per minuut ofzo.. gingen we met telefoon op kantoor of van de uni bellen en zo opwaarderen, beetje veilig spelen en weer terug laten stortenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgt
het lijkt ook op iets en dan rosea.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het lijkt op gordelroos maar dat zit meestal aan 1 kant van je lichaam.
Je zei dat het vooral op kwam zetten als je weerstand wat minder is toch/ Dan klinkt het eerder als iets wat er altijd is maar niet altijd tot uiting komt. Je hebt ook wel gereisd he? Kan het niet iets inheems zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is meer bij contact eczeem ofzo toch, van buitenaf? dit is meer van binnenuit en geen exzeem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt geluk dat het niet brand of jeukt ofzo.
die ik krijg van vuurwerk is een ramp. ook mijn lente allergie hoor.
maar dat is een spuitje en het is binnen 3 dagen weg
mijn vuurwerk uitslag was dit jaar een ramp
Purpea? Nah ik weet het ook niet, het is iig irritant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
het lijkt ook op iets en dan rosea.
weet niet wat er voor zit? iets met een p
p..... rosea
in mijn gezicht is echt uitslag. niet exzemerig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is meer bij contact eczeem ofzo toch, van buitenaf? dit is meer van binnenuit en geen exzeem.
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.quote:
Lullig voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.
Ja Midden-Oosten.. kan ook een of andere bacterie zijn inderdaad.. Maargoed ik zit overal op een dood spoor nu daar baal ik zo van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zei dat het vooral op kwam zetten als je weerstand wat minder is toch/ Dan klinkt het eerder als iets wat er altijd is maar niet altijd tot uiting komt. Je hebt ook wel gereisd he? Kan het niet iets inheems zijn?
Psoriasis?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
het lijkt ook op iets en dan rosea.
weet niet wat er voor zit? iets met een p
p..... rosea
Ik kijk ook maar half hoor, valt een beetje tegen na de euforie van net.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.
scheiden en een kamertje hoog op zolderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
lol pff al die kwakzalvers ook.. Heb een tijdje 200.000% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid vitamine b12 gesliktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Jian het volgende:
Guavesap, schijnt overal tegen te helpen hoorde ik laatst, gewoon drinken en tevens smeren zou ik doen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
scheiden en een kamertje hoog op zolder
en je mist geen goal meer
kan je meteen heel de dag mee lot afzeiken
Alleen Lot ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
scheiden en een kamertje hoog op zolder
en je mist geen goal meer
kan je meteen heel de dag mee lot afzeiken
Kan ik me goed voorstellen, als niemand het weet en je hebt er al 10 jaar last van. Sucks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Midden-Oosten.. kan ook een of andere bacterie zijn inderdaad.. Maargoed ik zit overal op een dood spoor nu daar baal ik zo van.
gewoon watervasten met klysma'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Jian het volgende:
Guavesap, schijnt overal tegen te helpen hoorde ik laatst, gewoon drinken en tevens smeren zou ik doen
nee dat is blijvend schilfert en jeukt als een gekquote:
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lot is voor de lonely guysquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alleen Lot ?
Zijn nog veel meer die ik afzeik, Ruud, Billy, Vanessa, best wel veel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat is blijvend schilfert en jeukt als een gekIk ga niet klikken ik weet hoe psoriasus eruit ziet.SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat is blijvend schilfert en jeukt als een gekik denk ook toch echt aan een virus/bacterie.SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeukt syffelis? (hoe spel je dat? syffelus? sifelles?)
Als de taalpolitie nu gaat zeuren met al die moeilijke woorden dan dan dan, grrrrquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:42 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk ook toch echt aan een virus/bacterie.
jeukt syffelis? (hoe spel je dat? syffelus? sifelles?)
moeilijk doen over enge ziektesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als de taalpolitie nu gaat zeuren met al die moeilijke woorden dan dan dan, grrrr
Dus mij boeit het niet ik snap wat je bedoelt![]()
in mijn buurt hebben ze mega veel chinese dokters.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik geloof niet in alternatieve geneeskunde maar mijn oom had al jaren last van iets op zijn nagels, is naar een chinese dokter gegaan en het was binnen no time weg.
Nee niet moeilijk doen over de ziektesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
moeilijk doen over enge ziektes
misschien is lot wel een enge ziekte![]()
ik heb een liesje bui sorry.
begin je nou lot af te zeiken? daar hou ik niet vanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:45 schreef isax het volgende:
[..]
moeilijk doen over enge ziektes
misschien is lot wel een enge ziekte![]()
ik heb een liesje bui sorry.
Ik hou er al niet van om medicijnen te slikken van een gewone dokter, laat staan van een medicijnman.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
in mijn buurt hebben ze mega veel chinese dokters.
vind het fucking eng.
lot is mijn homegirlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
begin je nou lot af te zeiken? daar hou ik niet van![]()
moet je niet zien wat er allemaal ligtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik hou er al niet van om medicijnen te slikken van een gewone dokter, laat staan van een medicijnman.
Moet je wel een groot "Home" hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
lot is mijn homegirl
straks ga ik relle in de cos
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ietwat verontrustend dat ik de enige ben die geen beeld heeft bij een Liesje bui?
in de kroeg of op t plein? ik was wat verrot en had er geen vertrouwen in. Nu wel het oranje gevoelquote:
Lol mijn liesje bui is anders dan de jouwequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
een liesje bui is niet te vrolijke bui.
gebaseerd op je bui toen je gewoon een rotbui had
okquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:48 schreef isax het volgende:
[..]
lot is mijn homegirl
straks ga ik relle in de cos
Beetje fucked up om een bepaalde state of mind aan een persoon te verbinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik vond het grappig toen liesje aan het relle wasquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje fucked up om een bepaalde state of mind aan een persoon te verbinden.
ik snap em ook nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het ietwat verontrustend dat ik de enige ben die geen beeld heeft bij een Liesje bui?
Bij een vriend thuis.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
in de kroeg of op t plein? ik was wat verrot en had er geen vertrouwen in. Nu wel het oranje gevoelWat een vette wedstrijd vooral om dat de eerste helft zo slecht leek.. En toen van Persie
Ja daar was ik al bang voor. Geloof het of niet maar ik ben eigenlijk best een vrolijk mens, alleen de laatste tijd af en toe niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
lol dat is een melancholische bui waarin je niemand meer vertrouwt en flink doem denkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
dat heeft iedereen wel eens toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Geloof het of niet maar ik ben eigenlijk best een vrolijk mens, alleen de laatste tijd af en toe niet.
Liesje kan helemaal niet rellen, niet eens als ze haar best doet .....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik vond het grappig toen liesje aan het relle was
is een groot compliment hoor
Mijn bui omschrijving van jou is positieverquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor. Geloof het of niet maar ik ben eigenlijk best een vrolijk mens, alleen de laatste tijd af en toe niet.
he we zijn het een keer eens met elkaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje fucked up om een bepaalde state of mind aan een persoon te verbinden.
ook leuk, heb tenminste eens de wedstrijd normaal kunnen volgen.. wat een bazen goals zegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij een vriend thuis.
Ben geen fan van Van Persie, maar die kopbal was echt heel knap ja.
Je bedoelt dat je het deze keer wel snapt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
he we zijn het een keer eens met elkaar
ik vind je tof hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat vind je van Chili en Australie tot nu toe ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Liesje kan helemaal niet rellen, niet eens als ze haar best doen .....
Ja ik kon 't ook goed volgen. Op een plein of in de kroeg hoeft niet zo voor mij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
ook leuk, heb tenminste eens de wedstrijd normaal kunnen volgen.. wat een bazen goals zeg
Die heb ik al een jaar of 20.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol dat is een melancholische bui waarin je niemand meer vertrouwd en flink doem denkt.
Ja dat was lief.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn bui omschrijving van jou is positiever
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het deze keer wel snapt.
ja hier toeterende Turken op straat, rondjes rijden, alleen maar rondjes rijden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik kon 't ook goed volgen. Op een plein of in de kroeg hoeft niet zo voor mij.
Wel grappig dat na afloop alle Marokkanen de straat op gingen, zingen en alles. Sfeer.
het blijft hangen omdat je over het algemeen heel lief bent en dan soms bamquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was lief.
Maar zoals Joez en Isa het beschrijven, ik schrik er een beetje van dat ik af en toe mopper zo typerend is voor het beeld wat ik oproep ofzo.
Voor mij in ieder geval niet. Ik weet dat je lief bent en dat is geen geslijm en ik hoop dat je dat ook weet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat was lief.
Maar zoals Joez en Isa het beschrijven, ik schrik er een beetje van dat ik af en toe mopper zo typerend is voor het beeld wat ik oproep ofzo.
Ik kijk met een half oog, weet je na die wedstrijd van net valt alles een beetje tegen natuurlijkquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat vind je van Chili en Australie tot nu toe ?
he doe ik es aardig tegen je en is het nog niet goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het deze keer wel snapt.
En die Oranje fans op straat dachten dat ik een Spanjaard of een Portugees was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja hier toeterende Turken op straat, rondjes rijden, alleen maar rondjes rijden.
Sorry, ik zal je wel weer systematisch negeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
he doe ik es aardig tegen je en is het nog niet goed
Lol, hier ook al, maar de indruk die ik krijg is dat we wel door kunnen/moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog, weet je na die wedstrijd van net valt alles een beetje tegen natuurlijk
dat heb je met een stuurslot.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja hier toeterende Turken op straat, rondjes rijden, alleen maar rondjes rijden.
lol met je rode indo shirtje aan? of was dat een grap?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En die Oranje fans op straat dachten dat ik een Spanjaard of een Portugees was.
tnxquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sorry, ik zal je wel weer systematisch negeren.
Ja, nu sowieso, Australië winnen en je bent er (zeker met dit doelsaldo) en dat moet gewoon kunnen. Maar eerste worden betekent hoogst waarschijnlijk Brazilië ontlopen en spelen tegen Mexico of Kroatie en dat moet nu dus het doel zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Lol, hier ook al, maar de indruk die ik krijg is dat we wel door kunnen/moeten zijn.
Nee was geen grap. Maar ik lach gewoon naar ze. Want het boeit hun niet dat het geen Portugal is en ik schiet er niks mee op om hun dat duidelijk te maken. Alleen soms heb je van die vervelende dronken gasten op straat, viel gelukkig wel mee, want 'we' hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol met je rode indo shirtje aan? of was dat een grap?
Blijft mooi.quote:
Maar goed dat je er wat bij geschreven had want is inderdaad vollop in de winkels aanwezig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef isax het volgende:
http://tjinstoko.eu/nl/an(...)l-8410066114757.html
want je kan nergens meer gezeefde tomaat kopen in de winkel![]()
Gewoon bij de AH.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef isax het volgende:
http://tjinstoko.eu/nl/an(...)l-8410066114757.html
want je kan nergens meer gezeefde tomaat kopen in de winkel![]()
ik vind het heel apart dat het in een webshop staat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar goed dat je er wat bij geschreven had want is inderdaad vollop in de winkels aanwezig.
Misschien hebben ze het niet in andere landen ofzo, ik zou het anders ook niet wetenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het heel apart dat het in een webshop staat.
ook de andere nederlandse producten
Was ook een keer in de kroeg Nederland - Portugal, toen gingen bepaalde mensen keihard juichen voor Portugal.. met al die gele en rode kaarten.. eh Portugal jongens? waarom?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee was geen grap. Maar ik lach gewoon naar ze. Want het boeit hun niet dat het geen Portugal is en ik schiet er niks mee op om hun dat duidelijk te maken. Alleen soms heb je van die vervelende dronken gasten op straat, viel gelukkig wel mee, want 'we' hadden gewonnen.
Ik zei het ook al tegen Choco; Je moet er sherry bij doen. Dat is erg lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het heel apart dat het in een webshop staat.
ook de andere nederlandse producten
klein scheutje of de hele fles?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zei het ook al tegen Choco; Je moet er sherry bij doen. Dat is erg lekker.
lol maakt toch niet uit, is tenminste puur, beter dan neppen toch? En je drinkt ook wel eens een slokkie of niet?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog steeds in shock door Liesje bui.
Niet doenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
ze zijn bang van onsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb serieus zin in haxball, waarom willen de heren dat niet meer doen?
Ik neem het terug.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Je kan het welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Speciaal hoofdletters voor je.
http://www.bestel.nl/gadgets/giant-gummy-bear-p-2183.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
Mijn zoon wil deze al een jaar bestellen en is niet in nederland te vinden.
[ afbeelding ]
En puntjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Zwabberquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bestel.nl/gadgets/giant-gummy-bear-p-2183.html
?
Wat? doet ie het weer niet of wil jij er ook zo 1tjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
?
Ik woon in Maassluis en ga naar school in Den Haag.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kan het welDyslexie is maar een typetje van je?
Ik zit al een tijd met het idee te spelen. Aan de andere kant, 30 euro voor een gummybeerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat? doet ie het weer niet of wil jij er ook zo 1tje
Wacht ik zie het al. Sssst niet te hard zeggen dadelijk bestelt ie hem en vreet ie zich kostmisselijk aan dat dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
?
Nee en ik geloof ook gelukkig neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:15 schreef isax het volgende:
heeft iemand ooit eens clamato juice gedronken?
het klinkt erg spannend.
clams + tomaten sap.
Ja dat dus ook en dan moet je dus kiezen, op eten of laten schimmelen na een tijd. Keuzes door zo'n ding hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit al een tijd met het idee te spelen. Aan de andere kant, 30 euro voor een gummybeer
Waar iemand al niet mee kan zitten .....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Warmte-allergie? Of sowieso iets van een allergische reactie denk ik?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal weg
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik woon in Maassluis en ga naar school in Den Haag.
Ja. Maar ik ben zonder drank ook vrij heftig in mijn emoties Alleen dacht ik dat ik vaker positief als negatief was dus dat valt even tegen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol maakt toch niet uit, is tenminste puur, beter dan neppen toch? En je drinkt ook wel eens een slokkie of niet?
De hoofdletters helpen wel, misschien vergeet ik het als je dat een tijdje blijft doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:13 schreef isax het volgende:
[..]
Ik neem het terug.
Die dingen zijn zo slecht voor je tanden. Ik snoep bijna nooit maar als ik zoiets eet heb ik gelijk 2 dagen gevoelige tanden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wacht ik zie het al. Sssst niet te hard zeggen dadelijk bestelt ie hem en vreet ie zich kostmisselijk aan dat ding
Lol shit leiert, nee ik doe dat na 3 berichten iedere keer net als jij met 4. maar lukte nu niet.quote:
Ik vind melancholische buien wel mooi, contante positiviteit is nep en verwend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben zonder drank ook vrij heftig in mijn emoties Alleen dacht ik dat ik vaker positief als negatief was dus dat valt even tegen.
dan zou ik je nep vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
De hoofdletters helpen wel, misschien vergeet ik het als je dat een tijdje blijft doen.
Nee is al goed joh, ik begrijp het ook wel. Het was alleen een beetje confronterend ofzo.
Het zou leuker zijn als je helemaal vrolijk en hyper je bui aan mij zou linken.
Ook en toch wil hij het volgens mij nog steeds maar ik breng hem niet op ideeen in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo slecht voor je tanden. Ik snoep bijna nooit maar als ik zoiets eet heb ik gelijk 2 dagen gevoelige tanden.
tripo heet zoiets, en lijer bedoel jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol shit leiert, nee ik doe dat na 3 berichten iedere keer net als jij met 4. maar lukte nu niet.
Ziet er 'oldskool' uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En das Kerkeiland. Toch wel het oudste en mooiste stukje Maassluis.
[ afbeelding ]
ziet er leuk uit daarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Helaas is dat ook wel meteen het volledige oude centrum. Nog een winkelstraatje of twee, en een marktplein. Heel groot is het niet. Verder is de stad niet zo boeiend.quote:
City of Ernhemquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet ze wel altijd te vinden hèquote:
ik ben opgegroeit tegen de rand van eindhoven van een dorpquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas is dat ook wel meteen het volledige oude centrum. Nog een winkelstraatje of twee, en een marktplein. Heel groot is het niet. Verder is de stad niet zo boeiend.
Nice.quote:
specialiteitquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij weet ze wel altijd te vinden hè![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Het enige wat ik in Arnhem gezien heb is de Fijnhouthandel, Baptist de gereedschapshandel, en een willekeurige woonwijk waar 9292ov me de eerste keer heenstuurde toen ik naar de houthandel wilde.
Kickenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef isax het volgende:
[..]
specialiteit![]()
mijn beste vriendin en ik stuurde elkaar jaren lang rare filmpjes.
was soort wedstrijd.
heksbalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geloof het ook want er reageert ook niemand behalve jij natuurlijk, haxball verslaafde
liep uit de handquote:
Je gaat ook naar Burgers Zoo toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Het enige wat ik in Arnhem gezien heb is de Fijnhouthandel, Baptist de gereedschapshandel, en een willekeurige woonwijk waar 9292ov me de eerste keer heenstuurde toen ik naar de houthandel wilde.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
liep uit de hand![]()
stuurde haar een keer een filmpje en toen leefde der moeder nog
die zag dat staan op facebook
mega boos![]()
toen zijn we maar gestopt
Tof. Als ik een paar honderd meter de deur uit loop zie ik alleen maar weiland. Heul boeiend is dat niet. En de lucht is 's avonds oranje van de kassenquote:
Lijkt me wel tof om een keer te doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
s'nachts een keer 'geslapen', sterrenhemel grootser dan bijna ooit
die cola smaak, maar ik vind het eigenlijk allemaal te zoet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en toch wil hij het volgens mij nog steeds maar ik breng hem niet op ideeen in ieder geval.
daar is snel iets erg.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neen. Verjaardag van m'n oma is dan. Was het wel eerst van plan ja.
Je bent ook veel vaker positief dan negatief.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben zonder drank ook vrij heftig in mijn emoties Alleen dacht ik dat ik vaker positief als negatief was dus dat valt even tegen.
[..]
De hoofdletters helpen wel, misschien vergeet ik het als je dat een tijdje blijft doen.
Nee is al goed joh, ik begrijp het ook wel. Het was alleen een beetje confronterend ofzo.
Het zou leuker zijn als je helemaal vrolijk en hyper je bui aan mij zou linken.
Welk durp? Nuenen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:27 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben opgegroeit tegen de rand van eindhoven van een dorp
lelijke zooi.
Lijkt me schier onmogelijk om globaal dekkend te krijgen, verder is Google een beetje te ver aan het gaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
Google Eath wil live beelden gaan uitzenden he, hebben patenten gekocht een gaan een satteliet de ruimte in knallen.. hoe vet kan dat zijn?
Nah wel vet dat ze hun google adsense inkomsten in grootse innovatie steken toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me schier onmogelijk om globaal dekkend te krijgen, verder is Google een beetje te ver aan het gaan.
Ik ken iemand uit veldhoven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee veldhoven.
20 jaar geleden was het weiland nu huizen
Yes, maar innoveren op het gebied van anale sondes met richtmicrofoons liever niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nah wel vet dat ze hun google adsense inkomsten in grootse innovatie steken toch?
Ken je oostelbeers?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee veldhoven.
Helaas heb ik geen tap zolang ik nog thuis woon.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Speciaal bier van tap vind ik altijd veeeeeel lekkerder.
nee en 4,50 per glas buitenshuis betalen is ook nie alles.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen tap zolang ik nog thuis woon.
Nein, geboren in het oosten, nu in het zuiden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar woon jij nou? ook in het oosten toch?
Veldhoven is ook echt wel lelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee veldhoven.
Nou ja, 4,50 voor speciaalbier is nog goed te doen. Wat ik niet snap is de 5,20 voor een pint Guinness, gezien dat per anderhalf zwembad gebrouwen wordt zo'n beetje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee en 4,50 per glas buitenshuis betalen is ook nie alles.
schadevergoeding voor de stank.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, 4,50 voor speciaalbier is nog goed te doen. Wat ik niet snap is de 5,20 voor een pint Guinness, gezien dat per anderhalf zwembad gebrouwen wordt zo'n beetje.
Nein. Maar veel brouwerijen ruiken naar mout die gekookt wordt. Klamme zoete zware lucht is dat.quote:
drink je bier in je slaapkamer?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:54 schreef DeZwabber het volgende:
Oh man, als ik m'n bier op heb ga ik meteen op m'n kamer zitten. M'n vader snurkt echt irritant hard, ik word er bijna agressief van. En ik heb m'n koptelefoon al op
het was echt een traumatische ervaringquote:Op zaterdag 14 juni 2014 01:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nein. Maar veel brouwerijen ruiken naar mout die gekookt wordt. Klamme zoete zware lucht is dat.
Bijna niet. Maakt mij niet zoveel uit verder, dus zit meestal beneden omdat de koelkast daar staat. Maar vorige week zat ik op mijn kamer een zware stout die op whiskyvaten gelegen heeft te drinken. Die kan je op kamertemperatuur drinken. Beter zelfs.quote:
Tik het in op googlequote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef isax het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe het er uit ziet als je een japanner met een afrikaan kruist.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:01 schreef isax het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe het er uit ziet als je een japanner met een afrikaan kruist.
even een pufje nemenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef ChocoFan het volgende:
http://new.livestream.com/FosterKittenCam/TheHitchhikerFosters
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:03 schreef isax het volgende:
[..]
goed idee
[ afbeelding ]
zo'n baby wil ik
die had ik vanmiddag al geplaatstquote:
ik zeg altijd oostblokker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
De racisme kaart rulez! Ik zeg vaak dat ik Joods ben, moet je die koppen eens zien.
Jij bent toch Joods? of Pools?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:11 schreef isax het volgende:
[..]
ik zeg altijd oostblokker.
denken ze meteen dat ik een rus ben.
En belangrijker, uitvinders van het pilsbier.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat Tsjechië het meest atheïstische land ter wereld is?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En belangrijker, uitvinders van het pilsbier.
mijn oma was katholiekquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat Tsjechië het meest atheïstische land ter wereld is?
Homo?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kon een joegoslaavMaar ik weet niet van welke kant ze waren aangezien joegoslavie niet meer bestaat.
Ik geloof in Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:18 schreef Joezi het volgende:
Van gelovig naar atheisme.
China 14% 30% 47% 9%
Japan 16% 31% 31% 23%
Czech Republic 20% 48% 30% 2%
France 37% 34% 29% 1%
Korea, Rep (South) 52% 31% 15% 2%
Germany 51% 33% 15% 1%
Netherlands 43% 42% 14% 2%
Austria 42% 43% 10% 5%
Iceland 57% 31% 10% 2%
Australia 37% 48% 10% 5%
Ireland 47% 44% 10% 0%
Denk eens aan al die Sinterklaasliedjes die veranderd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
De knecht van Sinterklaas was in beginsel geen eens zwart, alleen tijdens de slavernij
oehh dat is moeilijk voor kinderen! een groep van 4 tot 8 jaarquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Denk eens aan al die Sinterklaasliedjes die veranderd zouden moeten worden.
Tja, als je eens op bestgore website kijkt, dan mag je nog blij zijn dat je alleen maar bent beroofd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goh, in de crimineelste stad van Brazilië. Hoe kan dat nou?
quote:
Zwarte Pieten van bruine chocola, mag dat dan nog wel? Of is dat ook te beledigend?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
oehh dat is moeilijk voor kinderen! een groep van 4 tot 8 jaardat duurt maar liefst 4 jaar !
lol vriend van me werd geskimd in Rio, en ging met een hoertje mee in de sloppenwijken en kreeg een gun op zn kopquote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Goh, in de crimineelste stad van Brazilië. Hoe kan dat nou?
Nee pikzwart is beter, maar geen dikke lippen en oorbellen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zwarte Pieten van bruine chocola, mag dat dan nog wel? Of is dat ook te beledigend?
Heeftie er wel eerst geneukt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol vriend van me werd geskimd in Rio, en ging met een hoertje mee in de sloppenwijken en kreeg een gun op zn kop
Niet van mij iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |