jawel toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
je hebt geen antwoord gegeven en ik probeer met je mee te denken
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
Isax hij heeft geantwoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
[/quote
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal weg
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk overal wel handige systemen en regels voor en daar moet je je eigenlijk zonder uitzondering aan houden, dat levert op de lange termijn toch vrijwel altijd het meeste op. Neem Black Jack, daar zijn (wiskundige) systemen voor en je kunt niet altijd winnen, vandaar dat je ook op bepaalde momenten gewoon moet stoppen, maar zo'n systeem werkt in principe wel op de lange termijn
Jawel, hier wel hoor, allen niet in de cos. Maar als een ander het hier doet vind ik het ook best. Ik had het nu inderdaad niet in de gaten, zat voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Warmte-allergie? Of sowieso iets van een allergische reactie denk ik
Het lijkt op gordelroos maar dat zit meestal aan 1 kant van je lichaam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
je hebt geluk dat het niet brand of jeukt ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
Ik had vroeger eens een site die kun je opwaarderen met bellen, 1,30 per minuut ofzo.. gingen we met telefoon op kantoor of van de uni bellen en zo opwaarderen, beetje veilig spelen en weer terug laten stortenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgt
het lijkt ook op iets en dan rosea.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het lijkt op gordelroos maar dat zit meestal aan 1 kant van je lichaam.
Je zei dat het vooral op kwam zetten als je weerstand wat minder is toch/ Dan klinkt het eerder als iets wat er altijd is maar niet altijd tot uiting komt. Je hebt ook wel gereisd he? Kan het niet iets inheems zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is meer bij contact eczeem ofzo toch, van buitenaf? dit is meer van binnenuit en geen exzeem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:32 schreef isax het volgende:
[..]
je hebt geluk dat het niet brand of jeukt ofzo.
die ik krijg van vuurwerk is een ramp. ook mijn lente allergie hoor.
maar dat is een spuitje en het is binnen 3 dagen weg
mijn vuurwerk uitslag was dit jaar een ramp
Purpea? Nah ik weet het ook niet, het is iig irritant.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
het lijkt ook op iets en dan rosea.
weet niet wat er voor zit? iets met een p
p..... rosea
in mijn gezicht is echt uitslag. niet exzemerig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is meer bij contact eczeem ofzo toch, van buitenaf? dit is meer van binnenuit en geen exzeem.
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.quote:
Lullig voor jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.
Ja Midden-Oosten.. kan ook een of andere bacterie zijn inderdaad.. Maargoed ik zit overal op een dood spoor nu daar baal ik zo van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je zei dat het vooral op kwam zetten als je weerstand wat minder is toch/ Dan klinkt het eerder als iets wat er altijd is maar niet altijd tot uiting komt. Je hebt ook wel gereisd he? Kan het niet iets inheems zijn?
Psoriasis?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
het lijkt ook op iets en dan rosea.
weet niet wat er voor zit? iets met een p
p..... rosea
Ik kijk ook maar half hoor, valt een beetje tegen na de euforie van net.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Toch erg, ik volg het voetballen, ben af en toe even weg, en heb geen 1 van de 3 goals gezien.
scheiden en een kamertje hoog op zolderquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
lol pff al die kwakzalvers ook.. Heb een tijdje 200.000% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid vitamine b12 gesliktquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Jian het volgende:
Guavesap, schijnt overal tegen te helpen hoorde ik laatst, gewoon drinken en tevens smeren zou ik doen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
scheiden en een kamertje hoog op zolder
en je mist geen goal meer
kan je meteen heel de dag mee lot afzeiken
Alleen Lot ?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
scheiden en een kamertje hoog op zolder
en je mist geen goal meer
kan je meteen heel de dag mee lot afzeiken
Kan ik me goed voorstellen, als niemand het weet en je hebt er al 10 jaar last van. Sucks.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja Midden-Oosten.. kan ook een of andere bacterie zijn inderdaad.. Maargoed ik zit overal op een dood spoor nu daar baal ik zo van.
gewoon watervasten met klysma'squote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:37 schreef Jian het volgende:
Guavesap, schijnt overal tegen te helpen hoorde ik laatst, gewoon drinken en tevens smeren zou ik doen
nee dat is blijvend schilfert en jeukt als een gekquote:
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lot is voor de lonely guysquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Alleen Lot ?
Zijn nog veel meer die ik afzeik, Ruud, Billy, Vanessa, best wel veel eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat is blijvend schilfert en jeukt als een gekIk ga niet klikken ik weet hoe psoriasus eruit ziet.SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |