jawel toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
je hebt geen antwoord gegeven en ik probeer met je mee te denken
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal wegquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
Isax hij heeft geantwoord.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
Inderdaad, jeuken ze of geven ze warmte af?
[/quote
nee totaal geen jeuk, wel iets verheven en warmte.. en snel opkomend en naar 1 á 2 dagen weer helemaal weg
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk overal wel handige systemen en regels voor en daar moet je je eigenlijk zonder uitzondering aan houden, dat levert op de lange termijn toch vrijwel altijd het meeste op. Neem Black Jack, daar zijn (wiskundige) systemen voor en je kunt niet altijd winnen, vandaar dat je ook op bepaalde momenten gewoon moet stoppen, maar zo'n systeem werkt in principe wel op de lange termijn
Jawel, hier wel hoor, allen niet in de cos. Maar als een ander het hier doet vind ik het ook best. Ik had het nu inderdaad niet in de gaten, zat voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:23 schreef Joezi het volgende:
Jian doet niet aan TT's maken, dat is voor mietjes vindt ie
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maarja vertrouw jij online blackjack? En pokeren... zie je daar echt een kunde in?
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Warmte-allergie? Of sowieso iets van een allergische reactie denk ik
Het lijkt op gordelroos maar dat zit meestal aan 1 kant van je lichaam.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
je hebt geluk dat het niet brand of jeukt ofzo.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ze denken wel een snel opkomende toxische allergie, maar van welke 3 miljoen stofjes die je dagelijks binnenkrijgt.. maar het is wel uniek want komt haast niet voor deze huidreactie
Ik had vroeger eens een site die kun je opwaarderen met bellen, 1,30 per minuut ofzo.. gingen we met telefoon op kantoor of van de uni bellen en zo opwaarderen, beetje veilig spelen en weer terug laten stortenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb een positief saldo bij online black jack spelen, dus wat dat betreft .... En pokeren is natuurlijk deels een behendigheidsspel, al ben je natuurlijk ook altijd afhankelijk van de kaarten die je krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |