2fast4youquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:19 schreef Zaktabak het volgende:
Onee gelukkig niet.
ik moet daarmee toch echt beter opletten
en die stampen op de beatquote:
Ik onthoud dat maar niet op mijn Mac.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik keek net. Je moest wel eerst zoeken hoe je een printscreen kan maken
ewaquote:
Cool, toffe actie is het manquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:16 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Haha kijk
Iemand heeft een ketting ontvangen
Wat leuk![]()
[ afbeelding ]
shit manquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:21 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik onthoud dat maar niet op mijn Mac.
Tabbaden moet ik ook mee oppassenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
shit man
ik wou je wel opzoeken op feesboek
deze man weetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
en die stampen op de beat
en we geven geen ene moer
Nu ga ik het naar meiden die ik heb op facebook sturen. En dan hopen op posts van 'ik heb een geheime lover :$$$$'quote:
Waar is dat eigenlijk van?quote:
waarom heb je ook ''doet tegen iedereen stoer?'' had eerst alleen BT tochquote:
Beetje creepy maar oke.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nu ga ik het naar meiden die ik heb op facebook sturen. En dan hopen op posts van 'ik heb een geheime lover :$$$$'
EN HET IS DEADPREZ , DEADPREZquote:
Nee, N_t_ is daar mee begonnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
waarom heb je ook ''doet tegen iedereen stoer?'' had eerst alleen BT toch
Oh ja, dat staat er nog steeds idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
waarom heb je ook ''doet tegen iedereen stoer?'' had eerst alleen BT toch
Ik heb het van mr polskaquote:
Het was jouw idee om het op te sturen naar random mensen :Squote:
Staat wel vet onder je Fok Pimp aboquote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat staat er nog steeds idd.Een aantal users hadden dat overgenomen van BT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |