Nieuw vriendje een optie? Ik weet niet hoe makkelijk dat gaat met ratjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
Vind het vooral heel zielig voor het ratje dat nu overgebleven is.
Jawel dat moet ook, maar mijn vriendin heeft het daar nog vrij moeilijk mee nu. Op zich kan dat of heel makkelijk gaan, of ze slachten elkaar af.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nieuw vriendje een optie? Ik weet niet hoe makkelijk dat gaat met ratjes
In beide gevallen probleem opgelost toch.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel dat moet ook, maar mijn vriendin heeft het daar nog vrij moeilijk mee nu. Op zich kan dat of heel makkelijk gaan, of ze slachten elkaar af.
Datismijnmening heeft nog wel een konijn dat ook allees is. Misschien kunnen ze vriedjes worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
Vind het vooral heel zielig voor het ratje dat nu overgebleven is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:35 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
In beide gevallen probleem opgelost toch.
Dat zal vast goed werken inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Datismijnmening heeft nog wel een konijn dat ook allees is. Misschien kunnen ze vriedjes worden.
Komt vanavond wel. Denk ikquote:
Denk het ook wel inderdaad.quote:
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:55 schreef anti-loper het volgende:
Hey hallo
Columbia speelt best goed he?
Oh zit je niet te kijken ? Hoe is je dagquote:
Zoals je hebt kunnen lezen is een van mijn ratjes overleden, niet heel fantastisch dus.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:57 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oh zit je niet te kijken ? Hoe is je dag?
Ohja gecondoleerd menquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoals je hebt kunnen lezen is een van mijn ratjes overleden, niet heel fantastisch dus.
Ja doen we ook, maar dat kan niet meteen. Duurt nog wel een week denk ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ohja gecondoleerd men
Wel zielig voor je andere ratje. Haal een nieuwe vriendje voor hem?
Ah oke.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja doen we ook, maar dat kan niet meteen. Duurt nog wel een week denk ik.
FOK!ken hè.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ah oke.
Anyhow Columbia killt griekenland. Staat 1-0. Ga je nog wat doen vanavond?
Ga naar je dinnetje? Of laat haar komen. Hihi ik zei komenquote:
We wonen samen hè. Pics van je nichtje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ga naar je dinnetje? Of laat haar komen. Hihi ik zei komen
Eerst even langs familie omdat nichtjes geslaagd en vanavond heb ik een feestje. 16/17 jarige chimis
Waarom?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik denk dat ik mijn FOK! account maar ophef en verder ga onder een kloon ofzo
Dit is niet meer te doen zo![]()
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:02 schreef Zaktabak het volgende:
Ik denk dat ik mijn FOK! account maar ophef en verder ga onder een kloon ofzo
Dit is niet meer te doen zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |