Juist dat je sarcastisch bent maakt je reactie zowel hilarisch als triest.quote:
Grappig dat je dat zegt!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:33 schreef bianconeri het volgende:
Elke clown kan zien dat het Nederlands elftal een vrij matig ploegje is.
Ik kan ten minste zien dat Oranje maar een matige ploeg is. Met een Robben en van Persie als uitzonderingen die gewoon wereldklasse zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:36 schreef Sangha het volgende:
Grappig dat je dat zegt!Who's the clown?!
Je hebt ook azijnpissers die denken dat het niets zegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kan ten minste zien dat Oranje maar een matige ploeg is. Met een Robben en van Persie als uitzonderingen die gewoon wereldklasse zijn.
Maar je hebt ook dombo's/blinden/mensen zonder voetbal verstand en gekken die denken dat Oranje een geweldig team is en dat die 5-1 tegen Spanje veel te zeggen heeft.
1 wedstrijdje moet niet zo overdreven worden, hoe bijzonder ook.
matige individuelen ja, maar als ploeg vond ik ze goed spelenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik kan ten minste zien dat Oranje maar een matige ploeg is. Met een Robben en van Persie als uitzonderingen die gewoon wereldklasse zijn.
Maar je hebt ook dombo's/blinden/mensen zonder voetbal verstand en gekken die denken dat Oranje een geweldig team is en dat die 5-1 tegen Spanje veel te zeggen heeft.
1 wedstrijdje moet niet zo overdreven worden, hoe bijzonder ook.
De 2e helft ja. De 1e helft was het achterin gammel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Groby het volgende:
[..]
matige individuelen ja, maar als ploeg vond ik ze goed spelen
daar heb je gelijk in, met uitzondering van ron betonquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
De 2e helft ja. De 1e helft was het achterin gammel.
Toch, vergeleken met alle andere teams hebben ze het beste gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland vond ik beter tot ze het rustig aan gingen doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef Ulx het volgende:
[..]
Toch, vergeleken met alle andere teams hebben ze het beste gespeeld.
Was Nederland niet beter dan Spanje dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Saai voetbal leven heb jij in je hoofd zitten zeg. Owh die is beter die wint.
mexico was vandaag wel goed, maar tegen kameroen vond ik ze minderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef TLC het volgende:
Ploegen die het meeste indruk hebben gemaakt tot nu toe Duitsland, Nederland en Mexico![]()
![]()
Als de arbitrage niet zou hebben gefaald, was dat minimaal 3-0 geworden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Groby het volgende:
[..]
mexico was vandaag wel goed, maar tegen kameroen vond ik ze minder
Als Sneijder die bal had gemaakt na 5 minuten spelen dan had Oranje waarschijnlijk met 8 - 0 gewonnen van Spanje met een uitstekende eerste helft.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als, als, als.... als Silva niet zo liep te knoeien en 2-0 had gemaakt, dan was het geëindigd op 3 of 4 tegen 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:15 schreef JenHerpes het volgende:
[..]
Als Sneijder die bal had gemaakt na 5 minuten spelen dan had Oranje waarschijnlijk met 8 - 0 gewonnen van Spanje met een uitstekende eerste helft.
Dat Nederland met zulke grote cijfers heeft gewonnen in de 2de helft kwam niet echt uit de lucht gevallen als je al na 5 minuten 1 op 1 komt te staan met de keeper. Dit elftal van Spanje is gewoon over zijn retour heen, tijd voor een nieuwe lichting dus
Nee. Ik vond ze niet slecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duitsland vond ik beter tot ze het rustig aan gingen doen.
portugal is cristiano ronaldo + 10 halve zolenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Ik vond ze niet slecht.
Maar tegen Portugal, tja, niet echt een aansprekende tegenstander of zo. Die waren wel heel slecht. Spanje kwam nog een paar keer gevaarlijk naar voren, maar Portugal is pas echt vergane glorie.
Spanje was niks de 2e helft. Wat een foutenfestival.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee. Ik vond ze niet slecht.
Maar tegen Portugal, tja, niet echt een aansprekende tegenstander of zo. Die waren wel heel slecht. Spanje kwam nog een paar keer gevaarlijk naar voren, maar Portugal is pas echt vergane glorie.
Inderdaad logisch. Tegen tien man. Niet vreemd dat je dat weet te winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Spanje was niks de 2e helft. Wat een foutenfestival.
Duitsland speelde goed en deed het rustiger aan toen de wedstrijd beslist was. Logisch ook wel.
Ook met 11 tegen 11 was Duitsland 3 klasse beterquote:Op woensdag 18 juni 2014 05:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad logisch. Tegen tien man. Niet vreemd dat je dat weet te winnen.
Na die rode kaart deden ze het rustig aan. Voor die kaart waren ze heer en meester.quote:Op woensdag 18 juni 2014 05:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad logisch. Tegen tien man. Niet vreemd dat je dat weet te winnen.
Nederland heeft laten zien over veerkracht te beschikken en dat vind ik indrukwekkend. Van de Duitsers weten we nog niet of ze een achterstand kunnen ombuigen, want laten we eerlijk zijn, Portugal is bij lange na nog niet de sterkste tegenstander die Duitsland gaat treffen. Duitsland is de laatste jaren ook niet echt een tegenstander meer waar je tot het eindsignaal niet van hebt gewonnen. Op basis van tot nu toe vertoonde spelen denk ik dat Nederland het meest te vrezen heeft van Duitsland, Mexico en Italië (Italië speelde heel zakelijk tegen Engeland, snel voorkomen en de boel weer dichtgooien).quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Na die rode kaart deden ze het rustig aan. Voor die kaart waren ze heer en meester.
Alsof er in de voetbal wereld ook maar iemand is die denkt dat 1 wedstrijd veel zegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef Richestorags het volgende:
Je hebt ook azijnpissers die denken dat het niets zegt.
Ja 1 wedstrijdje ging het goed. Maar 1 wedstrijd zegt verder helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Groby het volgende:
matige individuelen ja, maar als ploeg vond ik ze goed spelen
Als je ff logisch na ging denken dan wist je dat ik natuurlijk bedoelde dat Nederland in het geheel beter is. En niet over wie beter was die ene wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef Perox het volgende:
Was Nederland niet beter dan Spanje dan?![]()
Dat was mij niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |