Voetballend gaan ze het altijd verliezen maar de tomeloze inzet en het doorgaan kan nog weleens lastig worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Uiteraard. Aan de andere kant, hebben ze 0 punten tot nu toe. Ze kunnen moeilijk voor een gelijkspel gaan, ze zullen toch moeten komen.
Yep, maar dan nog moet je gewoon winnen. De verdediging van Australie is niet bijster sterk.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voetballend gaan ze het altijd verliezen maar de tomeloze inzet en het doorgaan kan nog weleens lastig worden.
Aanval is de beste verdediging was ooit de Nederlandse school.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, maar dan nog moet je gewoon winnen. De verdediging van Australie is niet bijster sterk.
Voorin hebben ze een 35-jarige uit de MLS en een speler van een ploeg uit het rechterrijtje van de 2. Bundesliga. Zeg maar niveau Koen van der Biezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aanval is de beste verdediging was ooit de Nederlandse school.
Nee hoor, haal de lijkzakken voor Australië maar alvast op! Nederland gaat hier echt geen problemen mee krijgen. Daar was ik al van overtuigd, maar na vrijdag al helemaal. Australische team bestaat uit jupiler league kwaliteit achtige spelers, dan heeft doorzettingsvermogen geen enkele nut meer.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets. NL gaat daar nog moeite met krijgen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
dit . weer typisch nederlands om nu al de boel op te hemelen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, het is vooral typisch Nederlands om de boel weer te relativeren, te gaan lopen zuurbekken en de zwakke plekken in dit elftal benadrukken.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 10:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk mensen, dit is nou typisch Nederlands.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
In andere landen zou dat idd niet het geval zijn als ze in de openingswedstrijd de regerend Europees en Wereldkampioen op weergaloze wijze als een stel amateurs aan de kant zouden zetten idd
Begrijp me niet verkeerd, ik zie ons nu ook niet ineens wereldkampioen worden maar heul de wereld zit momenteel op de oranje hypetrain en het opportunisme dat momenteel gaande is in ons eigen landje is in mijn optiek niet iets typisch Nederlands.
Typisch Nederlands.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:16 schreef bianconeri het volgende:
Typisch Nederlands om dit na 1 wedstrijdje te roepen. Terwijl Nederland niet eens fantastisch was en Spanje echt gigantisch door de mand viel.
Die wedstrijd gister was gewoon een wonder en met zo'n flut elftal winnen van Spanje gebeurt je nooit weer. Valt niets van te zeggen. Zie Ajax-Barca, winnen ze ook uit het niets maar blijft bagger elftal.
Dat dacht ik ook van Nederland.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voetballend gaan ze het altijd verliezen maar de tomeloze inzet en het doorgaan kan nog weleens lastig worden.
Ik zie ze woensdag liever met moeite gelijkspelen en dan Chili verslaan en dan in een flow naar de finale. En die winnen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef k3vil het volgende:
In 2008 waren we ook ineens titelfavoriet, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Eenschquote:Op maandag 16 juni 2014 15:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie ze woensdag liever met moeite gelijkspelen en dan Chili verslaan en dan in een flow naar de finale. En die winnen.
Spanje had normaal gesproken ook minstens een gelijkspel moeten behalen tegen Nederland maar die hebben we van het veld afgeblazen. Het blijft een momentopname. Ik denk wel dat het in het voordeel van Nederland spreekt dat we afgelopen vrijdag zo glorieus hebben gewonnen van Spanje.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
Normaal gesproken moet je Australië gewoon dubbelvouwen. Vooral nu je in een roes zit als ploeg.
Kijk eens naar dat elftal?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:27 schreef Piebe het volgende:
Deze top 4 had ik voordat het WK begon al in gedachten.
En waarom is Uruguay een onlogische keuze? 4e tijdens het vorige WK, kampioen van Zuid-Amerika en de beschikking over twee geniale aanvallers.
Wat een onzinquote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Sangha het volgende:
Ik snap dat negativisme van mensen niet, dat ze het raar vinden dat mensen na zo'n wedstrijd zo lyrisch zijn. Dat is toch logisch? Althans dat vind ik, en gelukkig velen met mij.![]()
Liever een paar mooie lyrische weken en we blijken uiteindelijk niet te winnen, dan een paar negatieve, fatalistische weken en het blijkt uiteindelijk niet te lukken. Je hebt toch geen invloed op de uitslag, maar alleen op je beleving, so have fun!![]()
![]()
Kunnen er wel wat van, maar het is nou niet echt een elftal waarvan je zegt die horen bij de favorieten.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef Shreyas het volgende:
Higuan, Maxi Rodriguez, Di Maria, Mascherano, Lavezzi en Agüero en Garay kunnen er weinig van inderdaad
Als zowel Brazilië als Nederland hun groep winnen kom je Brazilië niet tegen tot de finale.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Aquadrenaline het volgende:
"Ja, maar we winnen niet"
Met een beetje geluk komen we in de achtste finales tegenover Kroatië te staan en gezien het spel van Kroatië (en dat van Nederland) moet Nederland die partij kunnen winnen. Voor vrijwel iedere ploeg die we daarna tegen kunnen komen (Brazilië, Argentinië) is dat een stuk minder vanzelfsprekend.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:18 schreef pietertje123 het volgende:
Voor mij wordt Oranje een van de favoritieten
Wat jij zegt is dikke onzin, hoezo realisme, dat weet je toch helemaal niet. En als ze nu heel ver komen, hoe reageer je dan? Dan gaat zeker wel de vlag uit. Pfff, lol! Veel plezier met je zure realisme!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef bianconeri het volgende:
Realisme, geen negativiteit. Slaat toch nergens op na 1 wedstrijd lyrisch lopen doen. Wat een dikke onzin zeg.
5-1 voor nederland was gewoon puur geluk. Iedereen kan een keer met 5-1 tegen spanje winnenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wat jij zegt is dikke onzin, hoezo realisme, dat weet je toch helemaal niet. En als ze nu heel ver komen, hoe reageer je dan? Dan gaat zeker wel de vlag uit. Pfff, lol! Veel plezier met je zure realisme!
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5-1 voor nederland was gewoon puur geluk. Iedereen kan een keer met 5-1 tegen spanje winnen
Ja zo kan je elke wedstrijd wel doodredeneren. Er is altijd een toevals- cq geluksfactor, maar alleen daarmee red je het niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
5-1 voor nederland was gewoon puur geluk. Iedereen kan een keer met 5-1 tegen spanje winnen
Was dus sarcastisch..quote:
Veel plezier met je vage lyrische gedrag. Elke clown kan zien dat het Nederlands elftal een vrij matig ploegje is. Presteerden totaal niet en doen het 1 wedstrijd goed en dan direct dat lyrische?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:01 schreef Sangha het volgende:
Wat jij zegt is dikke onzin, hoezo realisme, dat weet je toch helemaal niet. En als ze nu heel ver komen, hoe reageer je dan? Dan gaat zeker wel de vlag uit. Pfff, lol! Veel plezier met je zure realisme!
Zucht... Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:12 schreef firefly3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |