En jij gelooft datquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Scherpe ogen die grensrechter, ik vermoed dat hij zelfs een teen herkend als hij over z'n lijntje gaat.
Spanje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wedstrijden van welk team worden eigenlijk de meeste kaarten getrokken voor de tegenstander??
Dit is geen Koning Voetbal, Sjek.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij wedstrijden van welk team worden eigenlijk de meeste kaarten getrokken voor de tegenstander??
Ga janken anders, het was gewoon buiten spelquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:40 schreef LompeHork het volgende:
Scherpe ogen die grensrechter, ik vermoed dat hij zelfs een teen herkend als hij over z'n lijntje gaat.
Morgen weer aankomst bergop in de Dauphine.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef kibo het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Is er ergens wielrennen op tv?
Ik heb ergens gelezen dat Curling een paar eeuwen terug wel een grote sport in Nederland was.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
we moeten gewoon aan curling gaan doen
Wisselen in de rustquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brummetje 2.0 is een waardeloze user
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |