Neh, ik vind deze leukerderquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:48 schreef Treehut362 het volgende:
ik kan dat zo weer veranderen als het moet
Ik heb daar ook moeite mee. Ik zag het ook gelijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag ze allebei binnen 10 seconden en dat mag in de krant, want normaal zie ik dat soort dingen niet of niet zo snel en dan had mijn hele avond naar de kloten geweest
Da menneke da staat te gluren tussen da kleine houteren raampke door?? Ik shit geen steentjes nu. Helaas.quote:
Ik zie deze dus niet. Botten van een skelet op tafel?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar ook moeite mee. Ik zag het ook gelijk.
Oh, er zijn er twee?? Ff zoeken nog hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag ze allebei binnen 10 seconden en dat mag in de krant, want normaal zie ik dat soort dingen niet of niet zo snel en dan had mijn hele avond naar de kloten geweest
Ik zie er een jezus figuurtje in boven. Best lullig want ik weet de oplossing nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da menneke da staat te gluren tussen da kleine houteren raampke door?? Ik shit geen steentjes nu. Helaas.
In het vorige topic, van Disanaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Oh, er zijn er twee?? Ff zoeken nog hoor
Ik zie iedereen zwart, maar dat zal wel met mobiel te maken hebben.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:59 schreef sacha het volgende:
wat een verwennerij! eerst een gratis abo en nu ook nog een oranje gekleurde naam
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:
Was ook niet zo leuk, ik kan me er wel mee vermaken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
Ik zie trouwens ook dat deze niet van Shit Bricks is. Misschien is ie daarom zo moeilijk.
Oh ja wel? Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Deze is wel heeeel moeilijk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
Deze is wel heeeel moeilijk:
[ afbeelding ]
Helpquote:
Ik snap het ook niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zie alleen dit, en dat het woordje Once fout is gespeld in de vraag.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |