quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goedemiddag oma nijn. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Zit ondertussen naar Isa te luisteren, die is aan het oefenenquote:
mooi hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zit ondertussen naar Isa te luisteren, die is aan het oefenen
Dit is gaaf...quote:
Ook al zo mooi, ieder met zijn eigen slonsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:00 schreef ChocoFan het volgende:
Isa kan wel goed zingen ja. En ik ben allang blij dat rkv niet zingt
gizmogirl 1-3quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
Ik denk 1-2.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn straat.
Geen idee wat er met mijn kin is.![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn straat.
Geen idee wat er met mijn kin is.Een Haagse straat? Je kin is wit
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben er klaar voor hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn straat.
Geen idee wat er met mijn kin is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker wijf![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:05 schreef Cir het volgende:
ow zitten jullie hier
![]()
![]()
![]()
hmzz 1-2 maar dat staat er al
Gefixed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liesje, je hebt de voorspelling van mij en Gizmo omgedraaid ... lol
Dorpsgenootquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haagser zal je ze niet vaak tegenkomen.
Ik in het Bezuidenhout, vlakbij Trixquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt? Ik woon in Segbroek. Gert woont ook hier in de buurt. (Niet dezelfde wijk)
Lekkah!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik in het Bezuidenhout, vlakbij Trix
das gezellie af en toe een klein teetje doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik in het Bezuidenhout, vlakbij Trix
Een klein teetje?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Cir het volgende:
[..]
das gezellie af en toe een klein teetje doen![]()
Nah, heb liever een borrel colaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:14 schreef Cir het volgende:
[..]
das gezellie af en toe een klein teetje doen![]()
Ja niks aan, is trouwens een goal afgekeurd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is eigenlijk plagen. Maar tegelijkertijd gaat het steeds over dat verhipte voetbal.
Grr.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja niks aan, is trouwens een goal afgekeurd.
Wel een wekker zetten danquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein teetje?
Ik ga nog even powernappen voor voetbal begint. JUICHEN!
Prettige wedstrijd alvastquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein teetje?
trustequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een klein teetje?
Ben je er klaar voor? Hondjes ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja niks aan, is trouwens een goal afgekeurd.
Latersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:25 schreef Cir het volgende:
gaat ff fikkie uitlaten en de oransjeh tutu aandoen
tot straks![]()
and thnxs voor het Oranje kleuren van mn nick name![]()
Alles is gereed, bier staat koud, bitterballen liggen klaar, kom maar op met het voetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Hondjes ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Hondjes ook![]()
[ afbeelding ]
Word dit het meest corupte wk ooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Punkman het volgende:
Weer een doelpunt afgekeurd voor Mexico ...
Lijkt erop, vreemde beslissingen tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Word dit het meest corupte wk ooit
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Word dit het meest corupte wk ooit
Wel een eind rijden oma Nijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dan moet ik daar met mijn Hummer door het hek
![]()
![]()
quote:
Als ik echt geld wil verdienen op Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Op wie zet jij je centjes bij de bookies dan?
Rizzoli, Italiaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:54 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat we vanavond een beetje een goede scheidsrechter hebben, anders word het helemaal moeilijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb al hogere gezien bij winst van Nederland, maar ik zou toch voor die 1,80 gaan!
Oorlog of toch maar niet ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
Patate Frites waren lekker, nu afwachten wat m'n maag ervan zegt.
[ afbeelding ]
de pikante kopjes heb ik weggedaan
En de rest.. als ik een beetje geld wil pakken.. Nederland kan best winnen.. Australie is niet veel meer toch.. Griekenland... Costa Rica..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Pak die Aussies maar voor een gelijk spel
Nu maar hopen op vrede in je buikquote:
Aussies, typisch vechtvoetbal, vroeg in het toernooi, nog vol op kracht. Het blijft gokken, maar ..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de rest.. als ik een beetje geld wil pakken.. Nederland kan best winnen.. Australie is niet veel meer toch.. Griekenland... Costa Rica..
Heb je dat al vaker gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja met lage inzet.. maar dan schiet 1 wedstrijd niet op..
Zo! Lekker bedragquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja vaak, met 5 euro 5 wedstrijden goed een keer.. 600 euro gewonnen
Als ze vanavond weten te winnen, halen ze de finale, anders is het volgende week over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet slecht, behalve Nederland, dat zie ik serieus niet zitten, maar de wonderen ......
je kan ook altijd op de zware favorieten gaan met meerder wedstrijden.. maar dan nog lukt het haast nooitquote:
Dus het was echt een gelukjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kan ook altijd op de zware favorieten gaan met meerder wedstrijden.. maar dan nog lukt het haast nooit
Leuke aflevering voor Rob Kamphues.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef sararaats het volgende:
de Gokchinees is spoorloos maar toch veroordeeld
R&Rquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dus het was echt een gelukjeIk wed nooit. Ouders waren streng daar in. Wedden doe je niet
![]()
Dat is ongeveer het enigste waar ik me nog echt aan houd
338 euri... mwahquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoeveel tik je met die eerste 2 ook op een gelijk spel ?
Moeilijk in te schatten, als ze in de volgende ronde Brazil treffen liggen ze eruitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze vanavond weten te winnen, halen ze de finale, anders is het volgende week over.
R&R? en idd, tenzij je 600 euro ineens krijgt..maar tochquote:
Ik heb 2-1 gezegd. Wat kunnen we winnen in de SC?quote:
R&Rquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
R&R? en idd, tenzij je 600 euro ineens krijgt..maar toch
Afspraakje met Joezi, als ik win, mag jijquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb 2-1 gezegd. Wat kunnen we winnen in de SC?
Neuh, Brazillie heeft de 'moeilijkste' tegenstander in hun poule gehad en moeten wel heel teleurstellend spelen om geen eerste te worden, daarnaast gaat de verliezer van Nederland-Spanje de poule niet doorkomen vanwege Chili, als het daarintegen gelijkspel word zou het mogenlijk kunnen zijn dat we er tegen brazillie uit liggen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten, als ze in de volgende ronde Brazil treffen liggen ze eruit
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Afspraakje met Joezi, als ik win, mag jij
Want chili wint van iedereen? Denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, Brazillie heeft de 'moeilijkste' tegenstander in hun poule gehad en moeten wel heel teleurstellend spelen om geen eerste te worden, daarnaast gaat de verliezer van Nederland-Spanje de poule niet doorkomen vanwege Chili, als het daarintegen gelijkspel word zou het mogenlijk kunnen zijn dat we er tegen brazillie uit liggen.
gelijk had ff 5 euroquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Over die 4 wedstrijden?, dat moet meer zijn toch....
rembo en remboquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef Voxs het volgende:
[..]Ik dacht aan Rembo& Rembo en kon het niet plaatsen met het gokken
Chili hoeft alleen maar van australie te winnen met een groter doelsado dan de verliezer van nederland-spanje en tegen die verliezer gelijk te spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Want chili wint van iedereen? Denk ik niet.
hmmm Chili was wel erg goed in de kwalificatie hoor..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Want chili wint van iedereen? Denk ik niet.
Daar heb ik een keer iets van 300 mee gewonnen, ook met 10 inzet. Ik had toen wel op 7 spelers ingezet, dus dat ging er af, maar toch meer dan 200 euro. Puur mazzel natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
rembo en rembo![]()
Je zei alles behalve gokken daarom
Seks Drugs and Rock n Roll w9oooot
Alles kan maar ik zie chili niet winnen vanquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Chili hoeft alleen maar van australie te winnen met een groter doelsado dan de verliezer van nederland-spanje en tegen die verliezer gelijk te spelen.
Het was niet Ivan Zamorano goed,maar ze kunnen aardig wat botten breken idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm Chili was wel erg goed in de kwalificatie hoor..
Je kan ook 2 x 5 spelen natuurlijk, eentje heel logisch, dat zou volgens mij 4 x winst zijn en dan eentje van 5 met winst Nederland en nog iets spectaculairs.quote:
Je hebt ook van die fora die denken te weten welke wedstrijden omgekocht zijn.. vaak van een 2e divisie Engeland ofzo.. en die gekken gokken daar ff met paar duizend euro opquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer iets van 300 mee gewonnen, ook met 10 inzet. Ik had toen wel op 7 spelers ingezet, dus dat ging er af, maar toch meer dan 200 euro. Puur mazzel natuurlijk
die hebben wij ookquote:
En met enig resultaat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook van die fora die denken te weten welke wedstrijden omgekocht zijn.. vaak van een 2e divisie Engeland ofzo.. en die gekken gokken daar ff met paar duizend euro op
Alles hangt af van Oranje tegen Spanje,als het een gelijkspel word geef ik Chili geen kans, mocht een van de partijen winnen, zie ik Chili van de verliezer winnen en tegen de winnaar mmsn zelfs gelijk spelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Alles kan maar ik zie chili niet winnen van
Oranje of Spanje
hahaquote:
Meegokken, met een laag bedrag, stel je voor dat ze het echt weten. Zo heb ik best veel geld gewonnen met Golden Ten. Gewoon mee zetten met een groepje Chinezen als ze op een gegeven moment gaan winnenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook van die fora die denken te weten welke wedstrijden omgekocht zijn.. vaak van een 2e divisie Engeland ofzo.. en die gekken gokken daar ff met paar duizend euro op
Pure gok, kan altijd, maar wat ik al zei, 2 x 5 een beetje afdekken of 3 x, blijft altijd een gok, maar toch.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:46 schreef Joezi het volgende:
dit kan ook nog, heb ik vanavond resultaat
[ afbeelding ]
3-0quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:02 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
Gizmo 1-3
Punk 1-2
Cir 1-2
tv uit het raam hangen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
Waar gaan jullie kijken? ik voel me niet zo topHier in de straat hebben ze tv uit t raam hangen, ga daar kijken denk ik
Hier zijn wat buren verhuisd, nieuwe bewoners en voor het eerst is de straat oranjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
Waar gaan jullie kijken? ik voel me niet zo topHier in de straat hebben ze tv uit t raam hangen, ga daar kijken denk ik
Ik blijf vanavond lekker thuis, bij mijn zussie zitten ze met z'n 20-en ofzo, de deceptie zal groot zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
Geen vlaggetje hier, ik woon op standquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Hier zijn wat buren verhuisd, nieuwe bewoners en voor het eerst is de straat oranje
Tis ff wennen.
ow.. kreeg het beeld van Michael Jackson met z'n kleine in de armen in mijn hoofd..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol gewoon raam open en in de vensterbank naar buiten gericht
Daar zou ik heen gaan, een goeie joint verzacht een hoopquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef Joezi het volgende:
De coffeeshop is ook feestelijk oranje geverfd..
ik vier teleurstellingen graag in mijn eentjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik blijf vanavond lekker thuis, bij mijn zussie zitten ze met z'n 20-en ofzo, de deceptie zal groot zijn
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik vier teleurstellingen graag in mijn eentje
Ik woonde op standquote:
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangenquote:
lol hier ook echt alleen de coffeeshop die eruit knalt voor de rest niks..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangen
zolang je maar niet voor de tv gaat lopen, heb je geen problemen vanavond meidquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik woonde op stand![]()
Nah, we wonen in een hoekhuis en het is de zijstraat die veroranjed is.
Echt even wennen.![]()
![]()
En ik kijk ook thuis, met een volle bak jeugdige jongetjeskijkers. En ik doe NIET het bier.
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Joezi het volgende:
je woont dan wel op stand maar dan een stand zonder smaak als ik het zo leesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het enige oranje dat ik vanuit m'n raam zie is de luxaflex van buren schuin tegenover mij, maar die hebben ze het hele jaar hangen
Hij zegt "meid" tegen mequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang je maar niet voor de tv gaat lopen, heb je geen problemen vanavond meid
zolang er genoeg kratjes in huis zijn om het bed op te zetten, mag dit geen probleem zijn toch ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?
Kan je wel zeggen, ik vind het ook niks, maar ze lopen tenminste niet door straat met een oranje klomp op hun harsesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je woont dan wel op stand maar dan een stand zonder smaak als ik het zo lees
lol nee is begaande grond, en ik zit 3 hoog.. maar ken ze ook niet echtquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik stel voor je bed tegen het raam de duwen en dan vanuit bed naar het scherm van je buren. Is dat te doen?
Mijn ideequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zolang er genoeg kratjes in huis zijn om het bed op te zetten, mag dit geen probleem zijn toch ?
de echte malloten zitten in Brazilie van 4 jaar opgespaard vakantiegeld.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, ik vind het ook niks, maar ze lopen tenminste niet door straat met een oranje klomp op hun harses
Hmm...ik zie een Macqyver actie voor me. Touw, duct tape..pvc buizen...jezelf incluis bier uit raam hangen, ondersteboven met een spiegeltjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee is begaande grond, en ik zit 3 hoog.. maar ken ze ook niet echt
bier onder handbereik... ik zeg doenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn ideeMisschien wel even een touw om het middel voor de zekering..je weet maar nooit, met veel bier in je lijf kan je afstanden wat fout gaan inschatten
Gewoon erbij gaan zitten, brutaal een biertje en een Oranje-burger pakken, alles i.h.k.v. saamhorigheidquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee is begaande grond, en ik zit 3 hoog.. maar ken ze ook niet echt
wel oranje tape en touw gebruiken hequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hmm...ik zie een Macqyver actie voor me. Touw, duct tape..pvc buizen...jezelf incluis bier uit raam hangen, ondersteboven met een spiegeltje
kreeg je ook Oranje vloeitjes en tippies dr bij als extra service ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hier ook echt alleen de coffeeshop die eruit knalt voor de rest niks..
Is die zo smerig?quote:
Onze? Heb je hem gekocht?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:13 schreef Joezi het volgende:
Hij is wel slechter geworden onze Iker. Robben moet m pakken.
Maar wel origineel en lekker opvallend, dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:12 schreef japie1971 het volgende:
blijft alleen jammer dat oranje zo'n schijtkleur is...
FC Jan Smit speelt er ook meequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar wel origineel en lekker opvallend, dat dan weer wel
die bal op de paal van rensenbrink op de paal kan ik me naar voren halen terwijl ik toen nog gemaakt moest worden, moet je nagaan hoe dat in 2050 zal zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef Joezi het volgende:
pfff WK finale beelden... alweer 4 jaar geleden
lol zo ver ga ik niet terug... 88 weet ik ook vrij weinig van.. niet bewust meegemaakt.. sommige leeftijdsgenoten van me zeggen van we.. hoe kan dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die bal op de paal van rensenbrink op de paal kan ik me naar voren halen terwijl ik toen nog gemaakt moest worden, moet je nagaan hoe dat in 2050 zal zijn.
Ik was toen 8quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zo ver ga ik niet terug... 88 weet ik ook vrij weinig van.. niet bewust meegemaakt.. sommige leeftijdsgenoten van me zeggen van we.. hoe kan dat?
Ik was 14 en in het carillon in rotterdam of hoe je dat schrijft.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol zo ver ga ik niet terug... 88 weet ik ook vrij weinig van.. niet bewust meegemaakt.. sommige leeftijdsgenoten van me zeggen van we.. hoe kan dat?
Ik ben met je op dat vlak, totaal geen herinneringen van '88.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe geen voorspellingenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
Gizmo 1-3
Punk 1-2
Cir 1-2
Mark 3-1
Japie 3-0
Heb ik zo iedereen? JUICHEN!!
Ik vind het een goed systeemquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Oh blijven ze bij 5-3-2? Ik had verwacht dat van Gaal wel overstag zou gaan na de laatste oefenwedstrijd.
hoho 1 5 3 2 .. anders hebben we geen keeperquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
Oh blijven ze bij 5-3-2? Ik had verwacht dat van Gaal wel overstag zou gaan na de laatste oefenwedstrijd.
en ... gewonnen ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
532 speelde ik ook altijd pes op playstation
Waar ga jij kijken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Qua verdediging wel, voor de spitsen is het een stuk minder goed te doen denk ik.
was dat met de kopstoot van Zidane ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Toernooi in frankrijk vond ik ook leuk
Gewoon hier op de bank denk ik. Heb wel gepind dus ik kan de kroeg in maar ik heb niet zo'n zin. Misschien hangt er hier ook wel iemand een tv uit het raam dan ga ik misschien buiten kijken maar dat verwacht ik niet.quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:39 schreef japie1971 het volgende:
[..]
was dat met de kopstoot van Zidane ?
88 heb ik wel bewust meegemaakt, het was volgensmij de eerste keer in mn leven dat ik voor de lol 15 kilometer(al bellend) gefietst heb.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
zonder zijwieltjes al ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
88 heb ik wel bewust meegemaakt, het was volgensmij de eerste keer in mn leven dat ik voor de lol 15 kilometer(al bellend) gefietst heb.
0-1quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
Gizmo 1-3
Punk 1-2
Cir 1-2
Mark 3-1
Japie 3-0
ik weet niet of je een snelle leerling was :quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dat moet toch normaal zijn voor een kind van acht.
sbs6 utopia reclamequote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:43 schreef japie1971 het volgende:
ik ben nog het meest benieuwd naar die reclamespotjes van 2 ton tijdens de rust..
Ik was geen snelle leerling, maar ik werd toen ik vijf was al op een fiets gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik weet niet of je een snelle leerling was :
hier niet op de koeien en schapen naquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef Jian het volgende:
Mmmm even buiten geweest, maar het is drukker op straat hier dan je zou denken .....
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:45 schreef IsitHeaven het volgende:
Hup Holland, kick some...
[ afbeelding ]
jumbo en appie in 1 blok zal niet gebeuren denk ik. Ik vond die van de Mora destijds wel briljantquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
sbs6 utopia reclame![]()
![]()
ik denk mediamarkt AH en jumbo
Ik gok sony, heineken/amstel en nike.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
sbs6 utopia reclame![]()
![]()
ik denk mediamarkt AH en jumbo
88, stond ik op de Lijnbaansgracht te juichen met een oranje gietertje op m'n harses.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet 88 ook nog wel. mochten we de vlag mee naar buiten nemen. Groot feest. En er reed een auto met Duits kenteken en die werd besprongen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
88, stond ik op de Lijnbaansgracht te juichen met een oranje gietertje op m'n harses.Ik was een kind, hoe kon ik weten ......
zit minimaal wel 1 supermarkt tussen. Ik denk de appie. Jumbo is meer Rtl n de plus heeft geen centen genoegquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok sony, heineken/amstel en nike.
idd heineken en amstel jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik gok sony, heineken/amstel en nike.
Libregts door gullit werd weggestuurd, en beenhakker over de kop werd aangenomen, nou was het enige leuke aan het WK kameroen, want voor de rest was het dramatisch slecht(minste goals gescoord per wedstrijd,totaal van 16 rode kaarten).quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:34 schreef japie1971 het volgende:
[..]
italiė volgens mij.. toen cruyf geen bondscoach mocht worden
Whehehehe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
88, stond ik op de Lijnbaansgracht te juichen met een oranje gietertje op m'n harses.Ik was een kind, hoe kon ik weten ......
Ja, Sierd had er wel en paar Koekoeks tegen aan gegooid, maar die zit nu bij VIquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:51 schreef japie1971 het volgende:
Frankie Snoeks.. we gaan weer voor de anekdotes vanavond
Die kerel spoort echt niet. Was bizar tijdens Real Barca een paar maanden terug.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, Sierd had er wel en paar Koekoeks tegen aan gegooid, maar die zit nu bij VI
Jaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:53 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Die kerel spoort echt niet. Was bizar tijdens Real Barca een paar maanden terug.
Zeker weten, commerciėle succesformule, alhoewel die gasten best op de hoogte zijn hoor. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
VI doet het ook meer voor de kijkcijfers dan voor de journalistiek.
Ja, best raar, één van beiden had gewoon in het thuis-tenue kunnen spelen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:01 schreef japie1971 het volgende:
waarom spelen zijn in het wit en wij in het blauw ?
Voor mensen die nog steeds geen kleuren tv hebben in de sloppenwijken in brazilie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:01 schreef japie1971 het volgende:
waarom spelen zijn in het wit en wij in het blauw ?
mijn ideequote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, best raar, één van beiden had gewoon in het thuis-tenue kunnen spelen?
Sta je toch mooi voor joker met je oranje klomp op je harsesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:06 schreef japie1971 het volgende:
[..]
mijn idee
En niemand heeft blauwe vlaggetjes dan wel juichpakken in huis
Mijn 3-2 nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool.
Spanje-Nederland:
Jian 3-1
Lies 1-2
Sara 1-2
Brain 0-0
Nijn 1-0
Voxs 2-1
Babu 2-2
Isa 1-2
Choco 0-2
Dolce 2-1
Parley 1-1
Gert 2-0
Joezi 1-2
Gizmo 1-3
Punk 1-2
Cir 1-2
Mark 3-1
Japie 3-0
ik vind het ook wel mooiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik von die zwarte uittenues echt tof, die hadden ze van mij als thuistenue mogen gebruiken.
zwart en 30 graden is geen toffe combiquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik von die zwarte uittenues echt tof, die hadden ze van mij als thuistenue mogen gebruiken.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zwart en 30 graden is geen toffe combi
Tussen donkerblauw en zwart zit weinig verschil.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:10 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zwart en 30 graden is geen toffe combi
ze spelen nu in de avond maar de volgende 2 keer niet. Daar is er vast eentje met thuistenue bij. Heeft ome Louis best wel over nagedacht/ Net als over de bus ...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tussen donkerblauw en zwart zit weinig verschil.
En wat geeft je het idee dat ze er wel lekker in gaan komenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zitten er nog niet lekker in. Al redelijk wat slordig balverlies gezien.
Hoop Jian, hoop.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
En wat geeft je het idee dat ze er wel lekker in gaan komen
De onzin is al begonnenquote:
Ze hebben geen middenveld en dat wordt naarmate de wedstrijd vordert zichtbaarder en zichtbaarder, let maar op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:19 schreef Punkman het volgende:
Komt niet veel uit van onze middenvelders.
Pakken geen bal af, bij opbouw gewoon overgeslagen.
Zegt toch wel wat.
Tegen een iniesta heb je ook een aardig middenveld nodigquote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben geen middenveld en dat wordt naarmate de wedstrijd vordert zichtbaarder en zichtbaarder, let maar op.
Ben bang dat je gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hebben geen middenveld en dat wordt naarmate de wedstrijd vordert zichtbaarder en zichtbaarder, let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |