Latersquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:25 schreef Cir het volgende:
gaat ff fikkie uitlaten en de oransjeh tutu aandoen
tot straks![]()
and thnxs voor het Oranje kleuren van mn nick name![]()
Alles is gereed, bier staat koud, bitterballen liggen klaar, kom maar op met het voetbal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Hondjes ook![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Hondjes ook![]()
[ afbeelding ]
Word dit het meest corupte wk ooitquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:33 schreef Punkman het volgende:
Weer een doelpunt afgekeurd voor Mexico ...
Lijkt erop, vreemde beslissingen tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Word dit het meest corupte wk ooit
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Word dit het meest corupte wk ooit
Wel een eind rijden oma Nijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dan moet ik daar met mijn Hummer door het hek
![]()
![]()
quote:
Als ik echt geld wil verdienen op Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Op wie zet jij je centjes bij de bookies dan?
Rizzoli, Italiaan!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:54 schreef Punkman het volgende:
Ik hoop dat we vanavond een beetje een goede scheidsrechter hebben, anders word het helemaal moeilijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb al hogere gezien bij winst van Nederland, maar ik zou toch voor die 1,80 gaan!
Oorlog of toch maar niet ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:12 schreef sararaats het volgende:
Patate Frites waren lekker, nu afwachten wat m'n maag ervan zegt.
[ afbeelding ]
de pikante kopjes heb ik weggedaan
En de rest.. als ik een beetje geld wil pakken.. Nederland kan best winnen.. Australie is niet veel meer toch.. Griekenland... Costa Rica..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Pak die Aussies maar voor een gelijk spel
Nu maar hopen op vrede in je buikquote:
Aussies, typisch vechtvoetbal, vroeg in het toernooi, nog vol op kracht. Het blijft gokken, maar ..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de rest.. als ik een beetje geld wil pakken.. Nederland kan best winnen.. Australie is niet veel meer toch.. Griekenland... Costa Rica..
Heb je dat al vaker gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja met lage inzet.. maar dan schiet 1 wedstrijd niet op..
Zo! Lekker bedragquote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja vaak, met 5 euro 5 wedstrijden goed een keer.. 600 euro gewonnen
Als ze vanavond weten te winnen, halen ze de finale, anders is het volgende week over.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet slecht, behalve Nederland, dat zie ik serieus niet zitten, maar de wonderen ......
je kan ook altijd op de zware favorieten gaan met meerder wedstrijden.. maar dan nog lukt het haast nooitquote:
Dus het was echt een gelukjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
je kan ook altijd op de zware favorieten gaan met meerder wedstrijden.. maar dan nog lukt het haast nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |