Dit en TS is een kaolo aandachtshoer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:12 schreef Syntos het volgende:
Kan Opa dit niet even regelen? Net zoals met Braddie.
lokpostquote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu al. Het waren gvd twee dagen. Blijf dan maar weg hoor.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nu al. Het waren gvd twee dagen. Blijf dan maar weg hoor.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
Op het openen van dit soort topics moet ook gewoon een permban staan, eigenlijk.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik weet het goedgemaakt.
Ik blijf, maar ik zal geen KLB-topics over mijn vriend openen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hmm. Dit figuur is nog afscheidtopic of vijf verwijderd van Braddie en Blondie. Voordeel van de twijfel. Bij een volgende zwanenzang helpen we gewoon een handje.
Hmm. Dit figuur is nog afscheidtopic of vijf verwijderd van Braddie en Blondie. Voordeel van de twijfel. Bij een volgende zwanenzang helpen we gewoon een handje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Error 404: Cant find fuck to give.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:05 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is Marokkaans Corpsballetje. Zonder e dus. Zo komt het nogal ongeloofwaardig over man.
Error 404 is Not found. Je bent niet het scherpste mes in de lade thuis zeker? Hebben ze je vroeger op je neus laten vallen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Error 404: Cant find fuck to give.
9Gag onterenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Error 404 is Not found. Je bent niet het scherpste mes in de lade thuis zeker? Hebben ze je vroeger op neus laten vallen?
Ik heb het even voor je aangepast trouwens. Dit past beter bij je. Het stoorde me mateloos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Error 404: Cant find fuck to give.
Ah, het was een grap.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
9Gag onteren, precies zijn
en een grap dood maken.
!!!!!!!
Thanks!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |