Matige trollquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Laat ze maar komen, ik heb rechtsbijstand en anders bel ik wel naar de rijdende rechten of kass dan komen ze op tv en zijn ze ineens poes lief. ik wordt niet bang van een incasso bureau, toen ik nog bij mijn ex was heb ik er een aantal gezien, ze zijn nooit verder gekomen dan de voordeur.
Maandag nog een iPhone 5 ex lease toestel verkocht voor 325,- via MP waarbij ik aan Hi 251,- moest aftikken en toch nog 75,- winst heb weten te pakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Hoger wilde ze niet gaan bij de biedingen, dat er mongolen zijn die hem voor 300 op marktplaats zetten en er niet vanaf komen kan ik ook niet helpen. geld moet rollen, ik moet toch ook weer nieuwe schoenen kopen, daar heb ik toch ccash voor nodig?
inderdaad, pricelessquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:10 schreef DeTolk het volgende:
TS dacht een lekker goedkoop abo incl "gratis" telefoon te hebben
Prachtig dit.
¤74,-.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Adolecens het volgende:
Maandag nog een iPhone 5 ex lease toestel verkocht voor 325,- via MP waarbij ik aan Hi 251,- moest aftikken en toch nog 75,- winst heb weten te pakken.
Kuttrol
Hoeft geen winst te zijn. Ligt eraan hoeveel je elke maand aan leasebedrag hebt betaald.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Maandag nog een iPhone 5 ex lease toestel verkocht voor 325,- via MP waarbij ik aan Hi 251,- moest aftikken en toch nog 75,- winst heb weten te pakken.
Kuttrol
Hier zat ik al op te wachten..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:27 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hoeft geen winst te zijn. Ligt eraan hoeveel je elke maand aan leasebedrag hebt betaald.
En dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Wijven zoals jij zouden ze met d'r kut over een kanon moeten trekken.
Ik heb afgelopen februari mijn iPhone 5 voor 400 euro verkocht...quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Hoger wilde ze niet gaan bij de biedingen, dat er mongolen zijn die hem voor 300 op marktplaats zetten en er niet vanaf komen kan ik ook niet helpen. geld moet rollen, ik moet toch ook weer nieuwe schoenen kopen, daar heb ik toch ccash voor nodig?
450 was pas echt fantastisch geweestquote:Op maandag 30 juni 2014 12:50 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Schopje
[..]
Ik heb afgelopen februari mijn iPhone 5 voor 400 euro verkocht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |