En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
Grappigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef _Dizzy_ het volgende:
Je moet nog wel steeds 3k Valor volgens mij..
Dus zal weinig uitmaken
Senesta is mijn priest naam trouwensLeuk.,
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor questquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:25 schreef _Dizzy_ het volgende:
Tot 30 juni extra Black prince rep:
http://eu.battle.net/wow/(...)-upon-you-16-06-2014
Bekend probleem ja, enorme kut boss.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
hehe, die had ik gelukkig vorige week net af. Ben nu in het bezit van 1 enkele secret, met nog een paar bosses te gaan deze week. Ben wel blij met de buffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest
Er is altijd wel wat om te zeurenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker is dat, ik ben net begonnen met mijn 3k valor quest
Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha
Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
In het hoofdmenu bij interface en dan help oid kun je iets aanzetten waardoor je op het scherm pijltjes krijgt die je aan kunt klikken waardoor je character loopt. Zet jezelf in positie, zet rennen uit (!) en druk op de achteruitloop-knop (je blijft automatisch achteruit lopen).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:45 schreef MarkyB het volgende:
In Brawlers Guild kom ik niet voorbij die Slang in rank 9, Nibbleh. Die lijkt wel bugged te zijn voor melee.
Dat is wel fucking baas.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:52 schreef TwyLight het volgende:
Hahahaha
Ik doe 3v3 met een ww monk en enemy priest is <10%, enemy warrior safeguard hem en dan wordt de eerst volgende spell redirected naar hem, ww monk doet touch of death op priest en one shot de warrior voor 600khp xD
Kan best. Was wel erg lage mmr (+/- 1200). Waren een druid met 430ilvl aan het boosten naar een 19k conquest cap dus hadden onze mmr verlaagd voor snelle winsquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tauren priest en BE warrior toevallig? 2 guildies hadden het zelfde namelijk.
Als je het doet kan je het maar beter nu doenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Eens zien of ik met die buff wel de motivatie kan vinden om die secrets en runes af te maken
Vrees niet, het blijft 2 weken lopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
En extra kans op drops van items voor black prince questline. Leuk, net nadat ik alle raids heb gespeeld voor die stomme runes
Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen voor zover ik weet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:32 schreef CamelNLD het volgende:
Als ik een uitbreiding koop met mijn frozen account; krijg ik er dan ook gametijd bij?
^^quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
Je krijgt nooit gametijd bij uitbreidingen
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:32 schreef Bienelientjee het volgende:
Niet dat ik er op ga vliegen, maar heb Huolon's mount!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |