De meesten zijn niet zo bijster snugger hoor, en als je al zo snugger bent vraag je het al niet eens op een compleet openbaar forumquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Iemand die onder zijn eigen IP dit soort vragen stelt is toch te achterlijk om zoveel geld te verdienen.
Klopt ook. Maar als je wilt trollen dan is dit natuurlijk de plek bij uitstek.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
De meesten zijn niet zo bijster snugger hoor, als je zo snugger bent vraag je het al niet eens op een openbaar forum
Precies, want FOK!, en daarom blijf ik ook bijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:24 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar als je wilt trollen dan is dit natuurlijk de plek bij uitstek.
Yep, en pak dan nog gelijk een jaar mee of 20 dat de belasting achter je broek hangt en blijft hangen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:46 schreef _Flash_ het volgende:
Trek er een twee jaar voor uit. Zoek een beetje normale fulltime baan. Stort maandelijks tussen de 200 en 700 euro op je rekening. Dan koop je een appartement, met 20K eigen geld. Vervolgens ga je parttime werken en gebruik je je zwarte geld voor boodschappen e.d. Jaarlijks stort je nog een 2K onregelmatig gespreid op je rekening.
Ik contacteer je zometeen even! Bedankt. Waarder hetquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:54 schreef ZROCHA het volgende:
Ik heb wel een goede tip voor je/kan je wel verder helpen. Heb zelf ook grote(re) bedragen in bitcoins uit willen cashen in het verleden, na enige tijd zoeken een goede methode gevonden.
DM kan niet, want kloon, dus stuur maar een mailtje naar fixit55@Inbox.com
-Zrocha
Kijk je wel even uit, Zrocha kan echt zo maar een belastingfiguur of een verrader zijn, nooit zo maar je gegevens pm-en zonder te weten aan wiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:14 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Ik contacteer je zometeen even! Bedankt. Waarder het
Egocentrische jeugd? Maat als IEDEREEN voor ze eigen geld zou zorgen heb je geen 61% belasting nodig maar slechts 10 a 20% ofzo voor de scholen openbare diensten etc. al die bijstands mongolen zonder geld ambitie die trekken alles leeg ja ik vertik het daar voor te betalen. Ik laat me niet naaien door de Ruttequote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Yep, en pak dan nog gelijk een jaar mee of 20 dat de belasting achter je broek hangt en blijft hangen.
De jeugd heeft de toekomst *kuch, kuch*, zijn we lekker klaar mee, met dat onopgevoede en zo enorm egocentrisch spul van nu, ikke, ikke en ikke, en vooral ikke
Geen zorgen alles anoniem natuurlijk daarbij ben ik geen crimineel ik kan al het zwart geld tot 1 juli opgeven mocht alles falenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:13 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Kijk je wel even uit, Zrocha kan echt zo maar een belastingfiguur of een verrader zijn, nooit zo maar je gegevens pm-en zonder te weten aan wie![]()
Je wordt serieus compleet genaaid als je je gegevens daarheen pb't, echt![]()
Maar, kom daar zelf maar lekker achter, kan dit topic in de all-stars van stupiditeit
Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef DatBoss het volgende:
Denk wat je wil kom hier voor goed advies en denk dat ik dat nu gevonden hebquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent heul geen crimineel hoor![]()
En dat compleet en geheel falen gaat je heel erg zeker wel lukken![]()
Verder ben je best, ergens, wel een goeie ( en o zo obvious) troll![]()
Of een Nederlandse scammer die op fora bitcoins afhandig probeert te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:10 schreef Holenbeer het volgende:
Pas op TS, Zhrocha kan ook iemand van de belastingdienst zijn die achter jou naw gegevens aanzit.
om maar even duidelijk te maken hoe het vervolg van je leven eruit gaat zien als je belasting wilt ontduiken
Witwassen is crimineel. Een misdrijf waarvoor je de bak in gaat en serieus de lul kunt zijn. You are walking a thin line.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Geen zorgen alles anoniem natuurlijk daarbij ben ik geen crimineel ik kan al het zwart geld tot 1 juli opgeven mocht alles falen
tja, omdat er geen enkele reden is om voor zoiets een kloon aan te maken (uitwisselen van berichten kan toch wel zonder dat de massa ervan weet) kan je op je vingers nagaan dat dit verhaaltje stinkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:10 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Of een Nederlandse scammer die op fora bitcoins afhandig probeert te maken.
Dat is wel het probleem met dit soort zaken. Het is schimmig en blijft het. Totdat je het op een goede manier legaal weet te maken ben je prooi voor de belasting, of echte criminelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:21 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
tja, omdat er geen enkele reden is om voor zoiets een kloon aan te maken (uitwisselen van berichten kan toch wel zonder dat de massa ervan weet) kan je op je vingers nagaan dat dit verhaaltje stinkt.
Nou, opgeven dan, crimineeltje. Inkeer regeling enzoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:43 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik heb al jaren alles in bitcoin western union alles zwart etc. nooit wat opgegeven dus ik denk dat ik dan grote problemen krijg als ze dat ineens zien of 50% inleveren bij de belastingdienst
Je hebt denk ik gelijk als je zegt dat indien iedereen zou betalen wat hij moet betalen, de belasting lager zou zijn. Maar dat je als argument gebruikt "bijstand mongolen" kan ik niet bij inkomen. Het feit dat je in Nederland woont betekend dat je sowieso geniet van het belasting geld. Zeker op jouw leeftijd waarbij je nog niet bijdraagt aan het belasting systeem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:14 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Egocentrische jeugd? Maat als IEDEREEN voor ze eigen geld zou zorgen heb je geen 61% belasting nodig maar slechts 10 a 20% ofzo voor de scholen openbare diensten etc. al die bijstands mongolen zonder geld ambitie die trekken alles leeg ja ik vertik het daar voor te betalen. Ik laat me niet naaien door de Rutte
Dit.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:20 schreef FF het volgende:
Bitcoins inwisselen voor geld, geld op je rekening laten storten, verklaring invullen van de bank/belastingdienst dat dit verdient is met speculatie, inkomsten opgeven bij belastingdienst, vraag voorlopige aanslag, houdt aanslagbedrag achter de hand, gebruik de rest om het huis te kopen.
Dat ligt bij bitcoins nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Belastingdienst denkt daar wat anders over. Je moet all je vermogen opgeven.....
Zolang je dat maar gedaan hebt, kan je het gewoon zo uitgeven.
Onzin, kon je prima opgeven.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ligt bij bitcoins nogal moeilijk.
Tot niet zo lang geleden was de waarde en bruikbaarheid 0 en kon je het niet eens opgeven.
Zet het in Singapore op een geheime rekening. Laat wat rekeningen van marina Bay sands zien en hoppa.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:07 schreef b4kl4p het volgende:
Nou ik gok dat TS zich aan belasting ontduikt dmv die western union en bitcoin payments.
Besef wel wat je je ouders aan doet met een paar ton contant in de kast.
Anders gewoon belasting betalen en het geld op je rekening storten.
Hoe gaf je 2 jaar terug op dan?quote:
Gewoon, net als de rest?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe gaf je 2 jaar terug op dan?
De waarde was helemaal geen fictie. Je kon er daadwerkelijk spullen mee kopen, er was een wisselkoers etc.quote:De waarde was fictie.
Jij denkt dat als je jezelf in stoelen uit laat betalen, dat je dan geen belasting hoeft te betalen?quote:Had het net zo goed in stoelen om kunnen zitten.
Nou minderjarigen geld aftroggelen d.m.v ingame gokken vind ik op z'n minst twijfelachtig.... en dan heb ik het nog niet eens over de belastingontduiking gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:15 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Geen zorgen alles anoniem natuurlijk daarbij ben ik geen crimineel ik kan al het zwart geld tot 1 juli opgeven mocht alles falen
Het is een niet door de ecb toegelaten valuta en zodoende waardeloos. Zie ook de hevige fluctuaties.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gewoon, net als de rest?
[..]
De waarde was helemaal geen fictie. Je kon er daadwerkelijk spullen mee kopen, er was een wisselkoers etc.
[..]
Jij denkt dat als je jezelf in stoelen uit laat betalen, dat je dan geen belasting hoeft te betalen?
Mis. Of de valuta officieel is toegelaten is helemaal niet van belang. Van belang is, zoals bijna altijd in het fiscale wereldje, de waarde in het economisch verkeer. De echte waarde dus. Als jij van mening bent dat het waardeloos is, wil je dan je bitcoins even naar mij overmaken? Nee zeker?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Het is een niet door de ecb toegelaten valuta en zodoende waardeloos. Zie ook de hevige fluctuaties.
Vermogensbelasting bestaat al een jaar of 13 niet meer, en wederom heb je het mis:quote:Overigens gaat het om Vermogensbelasting en dan hoef je over stoelen idd niet te betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |