bitcoins, valt er nog mee te verdienen? Dacht dat het een tijdelijke hype was.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb m'n Bitcoins via Bitstamp en Bitonic laten uitbetalen naar m'n bankrekening en daar de helft van m'n hypotheek mee afgelost.
Waarom zou je het in contanten willen hebben?
Geld mee verdienen? Als je iets goedkoop kan kopen en duurder verkopen is er geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Manke het volgende:
[..]
bitcoins, valt er nog mee te verdienen? Dacht dat het een tijdelijke hype was.
Ben jij toevallig P.V.?
Bij TS gaat het ook niet om geld verdienen met Bitcoins zelf, Bitcoins zijn gewoon één van de vele manieren om anoniem betalingen van anderen te accepteren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:31 schreef Manke het volgende:
[..]
bitcoins, valt er nog mee te verdienen? Dacht dat het een tijdelijke hype was.
Ben jij toevallig P.V.?
Sterker nog alle bedragen boven de 2000¤ moeten worden gemeld bij het hoofdkwartier ongebruikelijke transacties bij geldwisselkantoren. Daarom doe ik altijd 1975¤ per keerquote:
Leandra: Scherp als altijd en dat nu zo terecht als wat!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik even uit je eigen post quoten?
[..]
En een paar posts verder:
[..]
Alleen jammer dat 10 keer 1.975 euro achter elkaar ook ongebruikelijk is..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:47 schreef DatBoss het volgende:
[..]
Sterker nog alle bedragen boven de 2000¤ moeten worden gemeld bij het hoofdkwartier ongebruikelijke transacties bij geldwisselkantoren. Daarom doe ik altijd 1975¤ per keer
Omdat de meeste mensen eerlijk hun geld verdienen en daar keurig belasting over betalen en dat gewoon zo hoort, of je het leuk vindt of niet, welkom in een land waar hele volksstammen vreten van die belasting, en nee, niet allemaal omdat ze te lui zijn om een poot uit te steken maar niet meer aan de bak komen, chronisch ziek zijn of oud en versleten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Waarom zouden allemaal paupers mee moeten profiteren van jouw succes?
Nee ik werk op dit moment niet, ben nog aan het studeren. En het is ook niet nodig om te werken, aangezien de rest van de familie heel wijselijk heeft besloten om bedrijven in de golfstaatjes op te zetten waar ze geen belasting willen hebben van mensen die hard en slim werken. Dus wees maar niet bang dat ik aanspraak ga maken op jouw belastingcentjes, dat zal niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen eerlijk hun geld verdienen en daar keurig belasting over betalen en dat gewoon zo hoort, of je het leuk vindt of niet, welkom in een land waar hele volksstammen vreten van die belasting, en nee, niet allemaal omdat ze te lui zijn om een poot uit te steken maar niet meer aan de bak komen, chronisch ziek zijn of oud en versleten.
Als dat allemaal paupers zijn in jouw ogen zou ik me op jouw zolderkamertje in het donkerste hoekje maar eens even stevig gaan schamen. Ik vind jou dus een pauper, succes in je miezerige leventje want met zo'n instelling wordt het nooit wat met jou en ik denk ook zo maar dat jij nu niet enkel jezelf maar je eigen familie loopt te beledigen, dat zijn vast ook van die "paupers"
Vraagje: werk jij?![]()
Aha, zo een die op pappie meelift en zelf nog helemaal niks voorstelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee ik werk op dit moment niet, ben nog aan het studeren. En het is ook niet nodig om te werken, aangezien de rest van de familie heel wijselijk heeft besloten om bedrijven in de golfstaatjes op te zetten waar ze geen belasting willen hebben van mensen die hard en slim werken. Dus wees maar niet bang dat ik aanspraak ga maken op jouw belastingcentjes, dat zal niet nodig zijn.
Je ziet af van studiefinanciering en betaalt dus het instellingstarief?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee ik werk op dit moment niet, ben nog aan het studeren. En het is ook niet nodig om te werken, aangezien de rest van de familie heel wijselijk heeft besloten om bedrijven in de golfstaatjes op te zetten waar ze geen belasting willen hebben van mensen die hard en slim werken. Dus wees maar niet bang dat ik aanspraak ga maken op jouw belastingcentjes, dat zal niet nodig zijn.
Nee natuurlijk niet, wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:40 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je ziet af van studiefinanciering en betaalt dus het instellingstarief?
Als het je doel is in het leven om vooral niet te delen, dan zal het een goede keuze zijn. Maar ik zou mijn leven dáár echt niet zo door laten verzieken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 13:06 schreef MaximumRush het volgende:
Waarom zouden allemaal paupers mee moeten profiteren van jouw succes?
Pauperquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:22 schreef MaximumRush het volgende:
[..]quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:42 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wel de lusten maar niet de lasten.
Lieve schat, jij neemt dat onnozele zoldergeteisem toch niet echt serieus hè? Die moet nog bij de boer rooien jatten om zijn piepers te kunnen vergaren.quote:
Wat een jelly allemaal. Mag je gelijk m'n huis schoonmaken. Wees maar niet bang, ik zal netjes de belasting erover afdragen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Liever schat, jij neemt dat onnozele zoldergeteisem toch niet echt serieus hè? Die moet nog bij de boer rooien jatten om zijn piepers te kunnen vergaren.
En anders gaan we hem samen lekker vierkant in elkaar meppen, kan jij woensdag?![]()
Je bedoelt vast het huis van je mammie.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:07 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Wat een jelly allemaal. Mag je gelijk m'n huis schoonmaken. Wees maar niet bang, ik zal netjes de belasting erover afdragen.
Het zit je echt diep he, dat er mensen zijn die jouw maandsalaris zonder er last van te hebben zomaar uit kunnen geven.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik heb net een link van dit topic even doorgestuurd gestuurd naar een kennis bij de (ook nog eens afdeling ontduiking) bij de belastingdienst dus TS krijgt bericht
Ja, hartstikke, ik wordt er ook zo heel erg arm van, jij doet me wat aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:24 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Het zit je echt diep he, dat er mensen zijn die jouw maandsalaris zonder er last van te hebben zomaar uit kunnen geven.
Kloonquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:54 schreef ZROCHA het volgende:
Ik heb wel een goede tip voor je/kan je wel verder helpen. Heb zelf ook grote(re) bedragen in bitcoins uit willen cashen in het verleden, na enige tijd zoeken een goede methode gevonden.
DM kan niet, want kloon, dus stuur maar een mailtje naar fixit55@Inbox.com
-Zrocha
Yepquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:10 schreef Holenbeer het volgende:
Pas op TS, Zhrocha kan ook iemand van de belastingdienst zijn die achter jou naw gegevens aanzit.
om maar even duidelijk te maken hoe het vervolg van je leven eruit gaat zien als je belasting wilt ontduiken
Iemand die onder zijn eigen IP dit soort vragen stelt is toch te achterlijk om zoveel geld te verdienen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Yep![]()
(via ip kan er meer achterhaald worden door de db dan iemand lief is)
En zelfs Danny mag geen vrijgave van ip weigeren als de BD (of erger) daarom vraagtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Yep![]()
(via ip kan er meer achterhaald worden door de db dan iemand lief is)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |