abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141042674
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leuk, maar steunen is steunen he.
Ik steun ze in ieder geval niet :7 . Hoewel Turkije van mij de Syrische Turkmenen(zitten meestal in FSA) zeker mag steunen, die worden ook uitgemoord door ISIS.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:55:07 #277
365082 IPA35
Patriarch
pi_141042736
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:52 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee, want Turkije is nummer een, weet je nog?
Turken vinden dat als er ergens 3 leden van een Turks volk wonen dat ze zich met de interne aangelegenheden van dat land mogen bemoeien. De Turkmenen in Syrië en Irak zijn dan ook niks anders dan stromannen van Ankara die zich gewillig laten misbruiken, ondanks dat hun landgenoten hen daardoor als een stel verraders zien.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_141042737
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Geldt dit recht ook andersom. Mogen andere landen Turkije binnenvallen als er terroristen vanaf hun grondgebied opereren?
Als Griekenland door een stel boze Turken wordt aangevallen en Turkije doet er niks tegen/laat ze hun gang gaan, mag Griekenland wat mij betreft maatregelen nemen.
pi_141042774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Als Griekenland door een stel boze Turken wordt aangevallen en Turkije doet er niks tegen/laat ze hun gang gaan, mag Griekenland wat mij betreft maatregelen nemen.
Dus Syrie mag Turkije binnenvallen?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 19:56:59 #280
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141042830
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 14:21 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Al Saoed en Mohammed VI komen ook aan de beurt. Zelfs Robert Mugabe komt aan de beurt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_141042844
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Djibril het volgende:

[..]

Dus Syrie mag Turkije binnenvallen?
Ze mogen het proberen _O-
pi_141042939
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Charismatisch het volgende:
Verstandig!

carolmalouf twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 18:54:07 #Peshmerga turned down Maliki's request for support, explicitly said they will not attack ISIS in Arab Sunni areas @Telegraph reageer retweet
Ja. Momenteel niet meer dan logisch, denk ik...
pi_141042976
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Geldt dit recht ook andersom. Mogen andere landen Turkije binnenvallen als er terroristen vanaf hun grondgebied opereren?
Tussen Turkije en Irak ligt het wat gecompliceerder.
Als ik me niet vergis werd het enigszins door Saddam getolereerd dat Turkije binnenviel (jaren 90) omdat Saddam na de Golfoorlog (+ de no-fly-zones) niet effectief meer was. Net zoals hij toestemming gaf om militaire basissen in te richten, die er tot op de dag van vandaag nog zijn.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:00:32 #284
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141043005
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat bepaalt Allah
Hou je mond man. Jij vind het goed dat Shias Ayse(RA) uitschelden.

Terwijl er in de Hadith en zelfs in de Koran wordt gezegd dat metgezellen uitschelden kufr is.

En zeggen dat andere oproepen dan Allh(swt) mag omdat het cultuur is. :')

Cultuur (volkscultuur) is geen excuus voor Shirk en/of Kufr
pi_141043017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou... 20 zweepslagen omdat je niet bent op komen dagen bij het vrijdaggebed...

Mensen die geëxecuteerd worden omdat ze niet het juiste geloof hebben...

Of zijn die dingen niet waar?
Zoals ik al zei er is een defamation gaande tegen ISIS in de media.

Defamation—also called calumny, vilification, or traducement—is the communication of a false statement that harms the reputation of an individual, business, product, group, government, religion, or nation. Most jurisdictions allow legal action to deter various kinds of defamation and retaliate against groundless criticism.

Allah swt zegt in de quran:

“O you who do not believe! I worship not what you worship, and you are not worshipping what I worship; nor am 1 worshipping what you wor­ship; neither -art you worshipping what I worship. Therefore, to you your religion; and to me my religion!” (chap. 109)

“The Truth is from your Lord; so let him who please believe and let him who please disbelieve” (18:29).

“O you who believe, should anyone of you turn back from his religion, then Allah will bring a people whom He loves and who love Him” (5:54).

“Those who disbelieve after their believing, then increase in disbelief, their repentance is not accepted, and these are they that go astray” (3:90).

“Clear proofs have indeed come to you from your Lord: so whoever sees, it is for his own good; and whoever is blind, it is to his own harm” (6:104).

Waarom vecht ISIS?

And what is [the matter] with you that you fight not in the cause of Allah and [for] the oppressed among men, women, and children who say, "Our Lord, take us out of this city of oppressive people and appoint for us from Yourself a protector and appoint for us from Yourself a helper?"

“Permission (to fight) is given to those on whom war is made, because they are oppressed. And Allah is able to assist them — those who are driven from their homes without a just cause except that they say: Our Lord is Allah” (22:39, 40).

“And fight in the way of Allah against those who fight against you, but be not aggressive. Surely Allah loves not the aggressors” (2:190).

“But if they desist, then surely Allah is Forgiving, Merciful. And fight them until there is no persecution” (2:192, 193).

“And if they incline to peace, incline thou also to it, and trust in Allah. Surely He is the Hearer, the Knower. And if they intend to deceive thee, then surely Allah is sufficient for thee” (8:61, 62).

“Will you not fight a people who broke their oaths and aimed at the expulsion of the Messenger, and they attacked you first?” (9:13).

De islam is tolerant tegen andere religies, maar niet tegen diegene die moslims willen doden, bestrijden of verdrijven. De moslims hebben het recht zich te verdedigen volgens de islam. Daarom zijn de soennieten aan het vechten tegen het Iraaks leger en daarom reizen over de hele wereld moslims naar Syrie toe.

Zelfs als 2 groepen moslims tegen elkaar vechten om welke reden dan ook dan zegt Allah swt:

And if two parties or groups among the believers fall to fighting, then make peace between them both, but if one of them rebels against the other, then fight you (all) against the one that which rebels till it complies with the Command of Allâh; then if it complies, then make reconciliation between them justly, and be equitable. Verily! Allâh loves those who are equitable. The believers are nothing else than brothers (in Islamic religion). So make reconciliation between your brothers, and fear Allâh, that you may receive mercy. (Al-Hujurat 49:9-10)

Wbt de zweepslagen, ik ben geen sharia geleerde of en geleerde op welke islamitisch vak dan ook. De moslims in bijv Syrie zijn erg onwetend over de islam omdat de familie Assad hun de religie heeft verboden waardoor ze de meest simpele dingen gewoon niet weten. Ik ben van mening dat ze eerst onderwezen moeten worden wbt de islam.

Maar het kan net zo goed zijn dat ISIS hier een fout maakt door deze persoon 20 zweepslagen te geven, I dont know.

Maar kijk naar het gehele plaatje en laat je niet leiden door de media. De media zal nooit de waarheid vertellen. Heb jij ooit gehoord dat ISIS wegen aanlegt, scholen opricht, ziekenhuizen bouwt en gratis zorg geeft aan de bevolking, geld uitdeelt aan de burger, voedsel uitdeelt, electriciteit aanlegt, waterleidingen bouwt, minderheden beschermt etc? Als het antwoord nee is, dan weet jij eerlijk gezegd vrij weinig.
pi_141043030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Djibril het volgende:

[..]

dus ik krijg geen antwoord op mijn vraag?
Wat was jouw vraag?
pi_141043079
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Hou gewoon op met die leugens. Onzin gewoon. Het eerste wat ISIS in Mosul gedaan heeft is vrouwen verkrachten :')
Volgens de pathologische leugenaars van Russia Today or Press TV (iraans)?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:02:12 #288
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141043093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:59 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Ja. Momenteel niet meer dan logisch, denk ik...
Wat een lelijk wijf zeg. :r
pi_141043109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Kapot dom dit.

1: Op zo,n filmpje zijn een paar soennitische moslims te zien, dat bewijst natuurlijk niet dat soennieten in het algemeen ISIS steunen.

2: De soennieten die ISIS steunen steunen ze voornamelijk omdat ze vechten tegen de sjiitische dictatuur.
Bewijs? Of heb je ze geïnterviewd?
pi_141043151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:00 schreef Hiper het volgende:

[..]

Wat was jouw vraag?
Lees het nog maar eens ga het niet voor jou herhalen. Het ging zelfs over de Quran, dat jij dat vergeet zegt genoeg over een onwetende als jij.
pi_141043152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:36 schreef happinessfordogs het volgende:

[..]

Dit is wel een van de meest bizarre compilaties die ik heb gezien als het gaat over executies in het M-O.
Oorlog is geen picknick.
pi_141043181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:57 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ze mogen het proberen _O-
Turkije mag proberen Mosoel te bereiken _O-
Gewoon onderhandelen en je hebt ze vrij, al dit grootspraak is nergens voor nodig ;)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:04:27 #293
365082 IPA35
Patriarch
pi_141043190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Wat een lelijk wijf zeg. :r
Denken dat Salafisten zoals jij beter kunnen krijgen :') ?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_141043212
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:03 schreef Hiper het volgende:

[..]

Oorlog is geen picknick.
Maar mensen afslachten omdat ze een ander geloof hebben is wel gerechtvaardigd?
pi_141043220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:14 schreef hafez1234 het volgende:
Mensen die denken dat ISIS iets voorstelt. :') :') Binnen paar maanden zijn ze weer weg. Dood of terug naar de woestijnen.
En wat moet jij wel niet wezen?? extremistisch zionistje?

Ga toch douchen man... :')

en dan doel ik met name op je profile info
and no
pi_141043273
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:04 schreef Djibril het volgende:

[..]

Turkije mag proberen Mosoel te bereiken _O-
Gewoon onderhandelen en je hebt ze vrij, al dit grootspraak is nergens voor nodig ;)
Zo moet het ook, een militaire actie is op dit moment niet van sprake, dat zou voor de gijzeling geweest moeten zijn, nu kan het niet meer, tenzij ISIS niet wilt onderhandelen en die mensen wilt vermoorden.
pi_141043304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Turken vinden dat als er ergens 3 leden van een Turks volk wonen dat ze zich met de interne aangelegenheden van dat land mogen bemoeien. De Turkmenen in Syrië en Irak zijn dan ook niks anders dan stromannen van Ankara die zich gewillig laten misbruiken, ondanks dat hun landgenoten hen daardoor als een stel verraders zien.
Turkmenen zijn geen Turken. Ze behoren allemaal tot Turkics, verder niet. Europeanen zijn ook niet allemaal hetzelfde, zelfs al stammen de talen hoofdzakelijk van het Latijn af.
#freefrederike
pi_141043329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:47 schreef Charismatisch het volgende:
Verstandig!

carolmalouf twitterde op vrijdag 13-06-2014 om 18:54:07 #Peshmerga turned down Maliki's request for support, explicitly said they will not attack ISIS in Arab Sunni areas @Telegraph reageer retweet
Idd _O_
#freefrederike
pi_141043346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:02 schreef Hiper het volgende:

[..]

Bewijs? Of heb je ze geïnterviewd?
Er zijn twee mogelijkheden...

1: Niet alle soennieten steunen ISIS.

2: Alle soennieten steunen ISIS, maar dat toont direct aan dat soennieten te dom zijn om te poepen.

Kies jij maar.
pi_141043352
Met militaire actie hoop ik op bescherming mocht dat nodig zijn en eventueel de stappen maken om tegen ISIS te vechten, want dat zij zich op den duur tegen iedereen gaan keren lijkt me wel duidelijk.

Ik heb trouwens wat info over de gijzeling, even vertalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')