Whut?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat fantastisch werkte was 'Life 365'. Mijn denkbeeldige boek dat ik aan het schrijven was waarin ik 365 'willekeurige' personen aansprak en een dag uit hun leven meepakte om alle verhalen tot een jaarboek te bundelen. Goede verhalen horen, aanknooppunten ontvangen, foto's maken en daarna altijd persoonlijke gegevens krijgen omdat ze op de hoogte willen blijven
Het werkt. Mooie pen mee, mooi schrijfboek mee, journalistenkaart en gaan.quote:
Ja ja, het is al duidelijk. Je bent een echte alpha die alles en iedereen probeert te versieren. Gekke vraag misschien, maar heb je ooit een serieuze lange relatie gehad?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet helemaal correct, ik probeer gewoon mijn opties zo breed mogelijk te houden. Online dating, couchsurfing, stappen, op straat meisjes aanspreken, whatever.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:24 schreef Dven het volgende:
Wat fantastisch werkte was 'Life 365'. Mijn denkbeeldige boek dat ik aan het schrijven was waarin ik 365 'willekeurige' personen aansprak en een dag uit hun leven meepakte om alle verhalen tot een jaarboek te bundelen. Goede verhalen horen, aanknooppunten ontvangen, foto's maken en daarna altijd persoonlijke gegevens krijgen omdat ze op de hoogte willen blijven
Mijn godquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het werkt. Mooie pen mee, mooi schrijfboek mee, journalistenkaart en gaan.
Met een vriend deden we partygirls.net waarbij we naar clubs gingen om foto's te trekken van feestende chicks die vervolgens uiteraard op onze goedlopende webpagina werden gezet. Nog nooit in een avond zoveel borsten gezien en gevoeld als toen
Eerlijk en (blijkbaar) knap?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Mijn godik doe het zonder vrouwen voor te liegen, wat ben ik nu ?
Ik ben alles behalve alphaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ja ja, het is al duidelijk. Je bent een echte alpha die alles en iedereen probeert te versieren. Gekke vraag misschien, maar heb je ooit een serieuze lange relatie gehad?
Eerlijk. Ook een kwaliteit. Maar ik vind het leuk om mijzelf af en toe te verkledenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:48 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Mijn godik doe het zonder vrouwen voor te liegen, wat ben ik nu ?
Jezelf verantwoorden en de situatie uitleggenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve alphaMaar om je vraag te beantwoorden : Ik heb drie lange relaties van meer dan twee jaar gehad. Met 1 daarvan ga ik ooit trouwen en veel babies maken.
Is verder niet echt een verantwoording. Gewoon een eerlijk antwoord op een open vraag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezelf verantwoorden en de situatie uitleggen
Mag ik opmerken dat ik je niet zo over vind komen maar je meer inschat als een type die vrouwen na 1 (ok, misschien 2 of 3) nachten weer dumpt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve alphaMaar om je vraag te beantwoorden : Ik heb drie lange relaties van meer dan twee jaar gehad. Met 1 daarvan ga ik ooit trouwen en veel babies maken.
Fuck dat. Het is fok. Een online forum voor droeloes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Is verder niet echt een verantwoording. Gewoon een eerlijk antwoord op een open vraag.
Het is FOK! he.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat ik je niet zo over vind komen maar je meer inschat als een type die vrouwen na 1 (ok, misschien 2 of 3) nachten weer dumpt?
Meer dan voorstelbaar. M'n eerste vriendin was gelijk mij en oorspronkelijk ook niet meer dan een one-night-stand. De tweede eigenlijk ook. Maar die bleef zes maanden jagen en uiteindelijk met succes.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:54 schreef yats het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat ik je niet zo over vind komen maar je meer inschat als een type die vrouwen na 1 (ok, misschien 2 of 3) nachten weer dumpt?
Ik typeer mijzelf liever als zoeloequote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuck dat. Het is fok. Een online forum voor droeloes.
Dat zegt weinig. Zo begonnen al mijn relaties eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Meer dan voorstelbaar. M'n eerste vriendin was gelijk mij en oorspronkelijk ook niet meer dan een one-night-stand. De tweede eigenlijk ook. Maar die bleef zes maanden jagen en uiteindelijk met succes.
Ik heb trouwens graag relaties hoor. Alleen wil ik mijn vrijheid om te doen wat ik wil met wie ik wil niet kwijt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. Zo begonnen al mijn relaties eigenlijk ook.
Daar is niets mis mee. Al heb je daar weinig aan als je niet het type bent dat makkelijk en vaak vrouwen versiert. Jij bent dat blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb trouwens graag relaties hoor. Alleen wil ik mijn vrijheid om te doen wat ik wil met wie ik wil niet kwijt.
Nou nee niet bepaald. Gewoon vaak genoeg op je bek gaan, er zit altijd wel een succesverhaal tussenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:04 schreef yats het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee. Al heb je daar weinig aan als je niet het type bent dat makkelijk en vaak vrouwen versiert. Jij bent dat blijkbaar wel.
zoals?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:34 schreef Jurrgirl het volgende:
Ben ik raar als ondertussen aan het fantaseren ben over alle vieze dingen die ik met hem wil doen?
dm?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |