Ik hoop dat jouw vriendin je heel snel verlaat, net zoals alle voorgaande vrienden en vriendinnen hebben gedaan, vanwege je arrogante karakter.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:08 schreef Braddie het volgende:
Ik hoop dat je TomTom je samen met de auto een drukpers in leid.

Dit dus, lekker bezig Bradster.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:08 schreef Braddie het volgende:

Heb je een paar maanden niet gezien en meteen een goede post. Goed bezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:08 schreef Braddie het volgende:

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw vriendin je heel snel verlaat, net zoals alle voorgaande vrienden en vriendinnen hebben gedaan, vanwege je arrogante karakter.
Dus Brummetje, i rest my case.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend wil TomTom lenen.
KLB / Ja, maar dat heb ik niet gevraagd!
R&P / Niet geschikt zijn voor relatie
KLB / Soms vrijgezel willen zijn
KLB / Vriend heeft net gescheten
KLB / Vriend en opstaan
KLB / Nu eens een echte klacht
KLB / GTST en iemand uitnodigen.

Wow, men, nee, echt niet, nee, nope.jpg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
In een goede relatie, zeker als je samenwoont, heb je geen ZIJN en MIJN, dan heb je alleen ONS..

Ondanks hoe ik ben (IRL) bleven vriendjes en gewone vriendinnen wel altijd bij me. Ik ben tenminste nog nooit gedumpt vanwege mijn karakter!quote:

Mijn godquote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend en opstaan

Ik gok zomaar dat 'ie naar 'Thuis' heeft ingetypt en stug het tegenovergestelde doet van wat die machine aangeeft.quote:

Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow, men, nee, echt niet, nee, nope.jpg.

Ja, die topicsquote:

Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.![]()
Het zijn gebruiksvoorwerpen, naar mijn mening deel je die gewoon samen als je in een huis woont, maar misschien ben ik daar wel erg makkelijk in.

Lijkt me prima rolverdeling als je het zo afspreekt anders.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je ook ieder jullie eigen ding, maar het zou wat zijn als ik samenwoon en ik mag bv geen gebruik maken van de playstation, de auto of wat dan ook en hij mag dan niet de wasmachine en droger gebruiken want die heb ik betaald.![]()
Neuh oké, qua gebruiksvoorwerpen ben ik het met je eens, maar hoe je het formuleerde was het een beetje engig.quote:Het zijn gebruiksvoorwerpen, naar mijn mening deel je die gewoon samen als je in een huis woont, maar misschien ben ik daar wel erg makkelijk in.

Wij kunnen de stemmetjes in je hoofd hier niet lezen heh.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...

quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
KLB / Vriend en opstaan

Dat je zo met je kinderen omgaat, pedo-enablerquote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:59 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Ja dat zei hij ook, dat als er iets mee gebeurd ik van zijn baas een nieuwe krijg, maar ik wil het gewoon liever niet.
Het is MIJN cadeau en ik heb hem zelf nog niet eens kunnen gebruiken!
Als Tommie een half jaar oud was had hij hem gerust mogen gebruiken.

o neequote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
In een goede relatie, zeker als je samenwoont, heb je geen ZIJN en MIJN, dan heb je alleen ONS..

Jawel, en boeiend, hij is je vriend, gaat het kapot en het is zijn schuld haalt ie een nieuwe, dat is het risico.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:40 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen wat nou de echte reden is? Waarschijnlijk niet...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |