quote:Op maandag 16 juni 2014 04:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Oke nu geloof ik, Wie word de finals mvp boys?
Popovich.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Oke nu geloof ik, Wie word de finals mvp boys?
Als het kon..quote:Op maandag 16 juni 2014 04:40 schreef Salina het volgende:
[..]
Popovich.
Who else?
(George Clooney Nespresso-stemmetje)
Toen de playoffs nog spannend waren.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:40 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat nota bene Dallas het team was dat SA de meeste problemen gaf.
De hooligans mogen straks nog even de basketbalcourt op. Wees gerust.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:42 schreef BB11 het volgende:
[..]
Ok , wel saaie fans vergeleken met voetbal .
quote:Op maandag 16 juni 2014 04:43 schreef Salina het volgende:
[..]
De hooligans mogen straks nog even de basketbalcourt op. Wees gerust.
Alleen in Griekenland.quote:
Ga ik zeker doen. Zal ik ondertussen een stressballetje voor je pakken?quote:Op maandag 16 juni 2014 04:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders ga je nog even verder huilen
quote:Op maandag 16 juni 2014 04:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal ik ondertussen een stressballetje voor je pakken?
Zeker.quote:Op maandag 16 juni 2014 05:11 schreef DaveDave09 het volgende:
GGWP op naar de draft (june 26) En offseason.. spannend wat melo/lebron gaan doen
Na het uitreiken van de MVP-award:quote:Op maandag 16 juni 2014 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
Mooie match, hoezo terechte kampioen?
Hoop dat Duncan en Pop nog een jaartje doorgaan, meer van dit team graag!!
Kawhi terechte MVP, was volgens mij de eerste keer dat ik hem heb horen praten.
En als LeBron nou terug gaat naar Cleveland, wat dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 03:10 schreef Cavaliers het volgende:
Serieus, ik heb een tering hekel aan LeBron, maar dit is echt zielig. Dit is nog erger dan in zijn tijd bij ons, gewoon 0 help.
Dan winnen we meer rings dan Bill Russell's Celtics.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef Salina het volgende:
[..]
En als LeBron nou terug gaat naar Cleveland, wat dan?
ah pensioen van Lebron gemist blijkbaar, zo zonde dat ie stopt op zo'n jonge leeftijd.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
Not three
Not four
Not five
Not six
Just two...
LeBron gaat nog grote dingen, maar de big three in Miami? Het zou mij verbazen als dat er meer dan twee worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah pensioen van Lebron gemist blijkbaar, zo zonde dat ie stopt op zo'n jonge leeftijd.
En dan wordt je helemaal LeBron fan? Of opnieuw LeBron fan (als je dat was toen hij bij Cleveland speelde)?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan winnen we meer rings dan Bill Russell's Celtics.
Nee en nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:05 schreef Salina het volgende:
[..]
En dan wordt je helemaal LeBron fan? Of opnieuw LeBron fan (als je dat was toen hij bij Cleveland speelde)?
Bulls vergeten?quote:Op maandag 16 juni 2014 04:42 schreef Salina het volgende:
Wel super bizar zeg, 7 jaar na hun laatste titel nog weer een titel halen met dezelfde grote drie en dezelfde coach.
Ooit eerder voorgekomen in eender welke sport dan ook?
Uhm, OK. Duidelijk.quote:
Stelletje malloten bij elkaar inderdaad. Niet te geloven. Er zit nog wel wat bij, maar veel is 't niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:42 schreef ShaoliN het volgende:
Had gewoon medelijden met Lebron. God wat een kutteam is dat zonder hem. Als ze in een goede flow zitten is er niks aan de hand. Maar zodra het wat lastig wordt is er niemand die wat extra's brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |