Dat begon ooit met Ambonezen die ons grasveld inpikte, later ook stammenstrijd met andere buurten en zo verder.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat begon ooit met Ambonezen die ons grasveld inpikte, later ook stammenstrijd met andere buurten en zo verder.
Ik ken het niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat begon ooit met Ambonezen die ons grasveld inpikte, later ook stammenstrijd met andere buurten en zo verder.
Nee hoe er al oorlog kan zijn tussen buurten in dezelfde stad.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:43 schreef Globali het volgende:
[..]
Het over een hele groep of land hebben?
Waar? En je hebt deels gelijk. Ik ben vertrokken uit Amsterdam om dezequote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoe er al oorlog kan zijn tussen buurten in dezelfde stad.
En toen mocht je geen lid worden van hun motorclubje.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat speelt in elke stad, de 1 wat meer dan de ander.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Waar? En je hebt deels gelijk. Ik ben vertrokken uit Amsterdam om deze
reden.
Dat is de vraag. Daarnaast zet ik nog steeds geen groep weg.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat speelt in elke stad, de 1 wat meer dan de ander.
Neonazis zet ik niet weg, die knoop ik op.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:49 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Daarnaast zet ik nog steeds geen groep weg.
Niet echt. Ik pak het anders aan soms.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neonazis zet ik niet weg, die knoop ik op.
Problemen mee?
Motorclub hadden we al eerder met clubhuis en goeie maatjes met de Hells Angels toen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen mocht je geen lid worden van hun motorclubje.
Die mensen ken ik ook deels. Je weet ook dat het fout is.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Motorclub hadden we al eerder met clubhuis en goeie maatjes met de Hells Angels toen.
2 van die gozers hielpen we onderweg een keer en laters kwamen ze gezellig nog een keer langs met de groot deel van de club.
Wat is er fout om collega motorrijder te helpen onderweg die met pech staat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Die mensen ken ik ook deels. Je weet ook dat het fout is.
Niets mis mee. Die groep. Daar is wel iets mis mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is er fout om collega motorrijder te helpen onderweg die met pech staat?
Het was gezellig en ze hadden goede stuff bij.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:55 schreef Globali het volgende:
[..]
Niets mis mee. Die groep. Daar is wel iets mis mee.
Dat was dan vast coke.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was gezellig en ze hadden goede stuff bij.
Lekker hypocriet figuur ben je ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 04:55 schreef Globali het volgende:
[..]
Niets mis mee. Die groep. Daar is wel iets mis mee.
Dat het voor jou best oké is om alle HA over één kam te scheren, maar o wee als een ander dat met een volk doetquote:
Het zijn criminelen. Of weet jij het beter?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 05:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat het voor jou best oké is om alle HA over één kam te scheren, maar o wee als een ander dat met een volk doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |