Is de Zeedijk inmiddels ook populair bij studenten?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:27 schreef Globali het volgende:
[..]
Zeedijk een Nieuwmarkt toen. Ik niet. Hij. Als mensen er in lopen......
Toen al. Dat was net na de slechte tijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is de Zeedijk inmiddels ook populair bij studenten?
Dan is racisme toch geen punt meer?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:29 schreef Globali het volgende:
[..]
Toen al. Dat was net na de slechte tijd.
Ik ben dus ook tegen racisme......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan is racisme toch geen punt meer?
Zo een verzameling bij elkaar?
Ach ben ooit tegengehouden omdat ik met leren jack naar de kroning ging van Trix.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:31 schreef Globali het volgende:
Ook wel aardig. Dan had men die straat schoon en dan lag men bij mij thuis voor de deur. "of je weg wil gaan?".
Had je een uitnodiging?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ach ben ooit tegengehouden omdat ik met leren jack naar de kroning ging van Trix.
Dat heb ik ook. Dat werkt niet altijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik denk er nooit over na en wanneer ik iemand niet moet dat ga ik mijn bek open trekken.
Je stoot je kop dan regelmatig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dat werkt niet altijd.
Dan hoor je je ook normaal aan te kleden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Uit de trein gehaald op vage gronden.
En wie bepaalt dat dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan hoor je je ook normaal aan te kleden.
En toen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:43 schreef Globali het volgende:
Ik had ooit met Koninginnen ochtend dat iemand heel hard muziek draaide en er sliepen vrienden van mij. Dat iemand opstond riep dat het genoeg was geweest.....naar beneden over de straat door het raam van die man ging om muziek uit te zetten. Zonder uitleg aan die man die razend was.
Wanneer ze in mijn familie trouwfeest houden met al het spektakel dat er bij komt kijken dat is er nooit een probleem.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Toen weinig. Want de man zette de muziek weer keihard aan. Ik vond de actie wel aardig.
Omdat men zo aso en luidruchtig is dat de normale burger niet weet hoe te reageren.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze in mijn familie trouwfeest houden met al het spektakel dat er bij komt kijken dat is er nooit een probleem.
Ze gaan kijken en zouden zelf ook wel zoiets willen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:53 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat men zo aso en luidruchtig is dat de normale burger niet weet hoe te reageren.
Ik denk dat het anders ligt. Ik wil zoiets zeker niet. Met alle respect.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan kijken en zouden zelf ook wel zoiets willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |