Mijn familie is niet verder te schoppen dan dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef ElderPledge het volgende:
De enige neger waar ik respect voor heb is Neil Degrasse Tyson. De rest lijkt het niet verder te schoppen dan Pietenactivist. En Obama is geen neger. Hij is half blank en opgevoed door blanken. En een grafpresident, maar dat is een ander verhaal.
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...quote:
Wat boeit mij jouw familie nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Mijn familie is niet verder te schoppen dan dat?
Oke, ik leg het even uit;quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En zodoende werd je racist ?
Die ettertjes van vroeger zijn allang uit jouw gezichtsveld verdwenen, maar je haat nu andere niet blanke mensen ?
Duidelijk niets. Je hebt ook veel kennis over niet Nederlanders en allochtonen blijkt uit elke tekst.quote:
Grappig. Dat Obama geen neger is, ben ik dan wel weer met je eens. Maar verder lul je uit je nek. Zoals je vast zelf wel weet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef ElderPledge het volgende:
De enige neger waar ik respect voor heb is Neil Degrasse Tyson. De rest lijkt het niet verder te schoppen dan Pietenactivist. En Obama is geen neger. Hij is half blank en opgevoed door blanken. En een grafpresident, maar dat is een ander verhaal.
Dat is nog eens een concrete ervaring, weet je ook nog waar ze vandaan kwamen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...
Bij het callcenter uit Aruba en Sint Maarten. De vrouwen op mijn studie waren geloof ik Amerikaans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nog eens een concrete ervaring, weet je ook nog waar ze vandaan kwamen?
Negers in het algemeen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...
Je hebt een studie gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.quote:
Ja, en goddank niet al te erg beinvloed door de linkse denkbeelden aldaar.quote:
Want dat gebeurt veel op universiteiten. Dat links denken moedwillig bijbrengen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ja, en goddank niet al te erg beinvloed door de linkse denkbeelden aldaar.
Mijn afkomst is niet Nederlands. Kennis erover heb ik ook maar uit wat ervaringen en ben blond met blauwe ogen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:38 schreef Globali het volgende:
[..]
Duidelijk niets. Je hebt ook veel kennis over niet Nederlanders en allochtonen blijkt uit elke tekst.
Dus je bent niet Nederlands maar je kennis daarover heb je van ergens anders?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn afkomst is niet Nederlands. Kennis erover heb ik ook maar uit wat ervaringen en ben blond met blauwe ogen.
Er zijn meer wegen om inkomen te regelen, studeren is ook niet weg naar dikke inkomsten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Peren kweken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er zijn meer wegen om inkomen te regelen, studeren is ook niet weg naar dikke inkomsten.
Waar is NL groot met geworden?
Wanneer ben je Nederlands? Mijn Opa was nog een zigeuner.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:44 schreef Globali het volgende:
[..]
Dus je bent niet Nederlands maar je kennis daarover heb je van ergens anders?
Ga mij niet vertellen dat je een Petalo bent.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ben je Nederlands? Mijn Opa was nog een zigeuner.
Die stelen de peren en verkopen ze dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:49 schreef Globali het volgende:
[..]
Of heel veel peren eten. Ik kom niet uit een zigeuner familie.
Da's mijn achteroom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:50 schreef Globali het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat je een Petalo bent.
Over obsceen racisme gesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Heb niet zo'n goede band met mijn familie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan ken ik familie van jou uit Amsterdam.
Ik wel een band met jouw familie. Zo werkt het soms. Iemand die met een goudkleurig pak op een een begrafenis komt......dan steel je mijn hart.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb niet zo'n goede band met mijn familie.
Een hele goeie dit!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:16 schreef Ludd het volgende:
[..]
Andersom gaat dat toch ook? Een blanke die al zijn hele leven in Afrika woont, wordt doorgaans niet als Afrikaan aangemerkt.
Sterker nog, hier op fok worden zelfs blanke Zuid-Afrikanen verweten niet in Afrika thuis te horen al zitten ze daar al generaties lang.
Mijn oma en opa hadden 17 kinderen, daarvan hebben alle dochters er nog minimaal 10 op de wereld gezet + nog wat nakomertjes van vage herkomst, ik ga dat allemaal niet bijhouden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik wel een band met jouw familie. Zo werkt het soms. Iemand die met een goudkleurig pak op een een begrafenis komt......dan steel je mijn hart.
Ik weet alleen nog dat deze man gaaf was. Die leerde mij oplichting. In de Zeedijk buurt. Heel simpel. En hij stond er toen mijn beste vriend dood ging....was gegaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oma en opa hadden 17 kinderen, daarvan hebben alle dochters er nog minimaal 10 op de wereld gezet + nog wat nakomertjes van vage herkomst, ik ga dat allemaal niet bijhouden.
Ga daar verder niet teveel over uitweiden, heb de muziek en paardenfokgenen meegekregen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat deze man gaaf was. Die leerde mij oplichting. In de Zeedijk buurt. Heel simpel. En hij stond er toen mijn beste vriend dood ging....was gegaan.
Ga ik ook niet doen. Wel aardig dat iemand de moeite nam voor mij. En ik was anders.....uit een andere familie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga daar verder niet teveel over uitweiden, heb de muziek en paardenfokgenen meegekregen.
Mijn beste maat was een Surinamer en helaas issie dood.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Wel aardig dat iemand de moeite nam voor mij. En ik was anders.....uit een andere familie.
Het gebeurt. Triest.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn beste maat was een Surinamer en helaas issie dood.
Ja, het leven gaat niet altijd over rozen en wanneer je op verkeerde tijd voor verkeerde optie kiest kan het zomaar ineens gebeurd zijn met je.quote:
Grappig. Daarom zijn we dus Amsterdammers. Grote bek tegen elkaar......en dan de omslag.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, het leven gaat niet altijd over rozen en wanneer je op verkeerde tijd voor verkeerde optie kiest kan het zomaar ineens gebeurd zijn met je.
Heb geen idee? Ben een Brabander die in Gelderland terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:20 schreef Globali het volgende:
[..]
Grappig. Daarom zijn we dus Amsterdammers. Grote bek tegen elkaar......en dan de omslag.
?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:08 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog dat deze man gaaf was. Die leerde mij oplichting.
Dat mag je niet zeggen....quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee? Ben een Brabander die in Gelderland terecht is gekomen.
Da's ook niet echt netjesquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:23 schreef Globali het volgende:
[..]
Het oplichten van studenten. Laat ik het wel normaal houden.
Ik ben een domme Amsterdamse boer. Zo werkt het soms. Ik heb wel eens een kalf geboren zien worden dmv keizersnede trouwens. Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nederland is wat groter dan de Randstad maar daar wonen alleen maar domme boeren.
Je doet vermaak op studentenfeestjes?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:24 schreef Globali het volgende:
[..]
Als mensen lol hebben. En de trucjes waren zo simpel.
Zeedijk een Nieuwmarkt toen. Ik niet. Hij. Als mensen er in lopen......quote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je doet vermaak op studentenfeestjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |