idd. Wat een halve gare!quote:
Het is serieus geklets geworden. Ook niets mis mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Welnee, geen negers hier. Indo's, Thai's, maar geen negers.
Gaat dit topic trouwens nog over die ene foto op de voorpagina van de Volkskrant van zaterdag een week geleden? Of is het gewoon geklets geworden?
Dan zijn we het eens. (Ik heb niet eens het filmpje gezien.)quote:
En zodoende werd je racist ?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Weet je wat het hele probleem is; respect werkt 2 kanten op.
Teveel meegemaakt vroeger met marokkaantjes en antillen-tuig. Geen respect meer voor.
Ik ook niet. Kun je zien hoe veroordelend we kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens. (Ik heb niet eens het filmpje gezien.)
Hoeveel ken je er echt?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef ElderPledge het volgende:
De enige neger waar ik respect voor heb is Neil Degrasse Tyson. De rest lijkt het niet verder te schoppen dan Pietenactivist. En Obama is geen neger. Hij is half blank en opgevoed door blanken. En een grafpresident, maar dat is een ander verhaal.
Mijn familie is niet verder te schoppen dan dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef ElderPledge het volgende:
De enige neger waar ik respect voor heb is Neil Degrasse Tyson. De rest lijkt het niet verder te schoppen dan Pietenactivist. En Obama is geen neger. Hij is half blank en opgevoed door blanken. En een grafpresident, maar dat is een ander verhaal.
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...quote:
Wat boeit mij jouw familie nu?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:35 schreef Globali het volgende:
[..]
Mijn familie is niet verder te schoppen dan dat?
Oke, ik leg het even uit;quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En zodoende werd je racist ?
Die ettertjes van vroeger zijn allang uit jouw gezichtsveld verdwenen, maar je haat nu andere niet blanke mensen ?
Duidelijk niets. Je hebt ook veel kennis over niet Nederlanders en allochtonen blijkt uit elke tekst.quote:
Grappig. Dat Obama geen neger is, ben ik dan wel weer met je eens. Maar verder lul je uit je nek. Zoals je vast zelf wel weet.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:34 schreef ElderPledge het volgende:
Dat is nog eens een concrete ervaring, weet je ook nog waar ze vandaan kwamen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...
Bij het callcenter uit Aruba en Sint Maarten. De vrouwen op mijn studie waren geloof ik Amerikaans.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is nog eens een concrete ervaring, weet je ook nog waar ze vandaan kwamen?
Negers in het algemeen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Heb er met een paar gewerkt tijdens bijbanen. De meesten hadden op hun 17e al een kind, of geen diploma. Maar goed, dat was op een callcenter. Bij mijn studie zaten er iets van 4, allemaal vrouw. Die zie je nog wel eens op universiteiten. De mannen daarentegen...
Je hebt een studie gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:37 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |