SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
In mijn Bundesligateam heb ik Johnson, Brooks, Chandler en Choupo en die bevallen allemaal goed. Ook nog Mak en Elyou op de bank. Verder Reyna en Jimenezquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:07 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij speelt ook veel met silvers toch? Heb jij nog aanraders qua spelers die echt fijn spelen? Ben een beetje besluiteloos.Uit een ander team. En Salcido.
![]()
Vreemde dag vandaag. Oom naar zijn laatste rustplaats gebracht, moeder die 50 is geworden, zijn dochter die 5 jaar getrouwd is![]()
![]()
Reyna had ik inderdaad in mijn oude Liga Bancomer MX team, dat was echt een goed team. Riascos, Quintero, Reyna, Emana, Martinezquote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In mijn Bundesligateam heb ik Johnson, Brooks, Chandler en Choupo en die bevallen allemaal goed. Ook nog Mak en Elyou op de bank. Verder Reyna en JimenezUit een ander team. En Salcido.
![]()
![]()
Ik heb ook een Liga MX team.. niet origineel ofzo. Maar ik was Eddie Johnson ook nog vergeten. Die was goed voordat ik hem voor 40k verkocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Reyna had ik inderdaad in mijn oude Liga Bancomer MX team, dat was echt een goed team. Riascos, Quintero, Reyna, Emana, Martinez![]()
Die Amerikaanse spits toch? Had ik ook een tijd in een team naast Hyeon, twee bazen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook een Liga MX team.. niet origineel ofzo. Maar ik was Eddie Johnson ook nog vergeten. Die was goed voordat ik hem voor 40k verkocht.
edit: heb nu trouwens IF Commons in een standaard Silver Schots team maar die is echt zo ongelofelijk goed, en maar 12k![]()
![]()
![]()
![]()
De TOTS neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Die Amerikaanse spits toch? Had ik ook een tijd in een team naast Hyeon, twee bazen.
edit: heb nu trouwens IF Commons in een standaard Silver Schots team maar die is echt zo ongelofelijk goed, en maar 12k![]()
![]()
![]()
IF Onazi is ook nog een aanrader. En ik heb dit team nog:![]()
Nu geen IF Montero meer dus ik ga Ortega op CAM zetten en dan een andere spits.
Aranguiz is wel een goede CM, 1x scoorde ik 6 goals met hem in een wedstrijd.![]()
Sinds wanneer is die IF Commons dan zo goedkoop?
Heb ook nog een BPL silver team en ik had een hybrid met o.a. Maniatis en Holebas, die eerste is ook wel een aanrader. Met dat BPL team heb ik nog te weinig wedstrijden gespeeld om iets over de spelers te kunnen zeggen.![]()
hooooooooooooooooooooooooooooooooooooiAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brazil
Speel je met 13 tegen 10, win je nog maar met 3-1
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
als de scheids alle ballen meegeeft en de keeper van de tegenpartij vakkundig alle ballen ontwijkt mag je best ruimer winnen lieverdquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Tim86
Verdien je kneiter veel knakken met gokken op voetbal, heb je er nog geen verstand van
Haten op BrazilieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lieve Kami, als zo'n 10 mensen hier hetzelfde zeggen en jij het tegengestelde, is het waarschijnlijker dat jij geen reet van het spelletje snapt ipv alle anderenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
Tim86
Verdien je kneiter veel knakken met gokken op voetbal, heb je er nog geen verstand van
Haten op Brazilie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zit op Sporza de samenvatting van gisteravond te kijken. Die Brazilianen die dat volkslied a capella afmaken, bijna schreeuwend. Zodra ze klaar zijn komen de Kroaten langs voor een handje. Srna voorop. Die lijkt echt breeduit lachend zoiets te zeggen als: ''mooi gezongen hoor jongens, knap"
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denken dat NL wint van Spanjequote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:10 schreef Rijst het volgende:
Ik heb er vertrouwen in vanavond. Heb het blauwe utshirt aangetrokken._______
![]()
Dat zegt hij toch niet? Misschien heeft hij wel vertrouwen in een puntje tegen Spanje. Ook prima.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:10 schreef Rijst het volgende:
Ik heb er vertrouwen in vanavond. Heb het blauwe utshirt aangetrokken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaime Valdes op CAM en TOTS Paredes spits.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 01:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De TOTS neem ik aan?
IF Onazi is ook nog een aanrader. En ik heb dit team nog:
[ afbeelding ]
Nu geen IF Montero meer dus ik ga Ortega op CAM zetten en dan een andere spits.
Aranguiz is wel een goede CM, 1x scoorde ik 6 goals met hem in een wedstrijd.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
mits ze hn eigen spel durven te spelen zie ik wel kansen ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Denken dat NL wint van Spanje_______
![]()
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 06:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lieve Kami, als zo'n 10 mensen hier hetzelfde zeggen en jij het tegengestelde, is het waarschijnlijker dat jij geen reet van het spelletje snapt ipv alle anderen![]()
![]()
Het gaat niet alleen om de aantallen. Iedereen weet dat Kami niet goed bij zijn hoofd is, en een aantal anderen hier welquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien zijn wij wel de spookrijder die zich verbaast afvraagt waarom de rest de andere kant op rijdwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Daar zeg je het dus heel goed. Het gaat niet om de aantallen. Als RKC met 13 man tegen 10 van Real Madrid speelt, wint Real alsnog. Dit is dus een beetje het omgekeerde idee.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de aantallen. Iedereen weet dat Kami niet goed bij zijn hoofd is, en een aantal anderen hier welHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |