Sorryquote:
Eén pot nat, denken ze. Ze zullen ook wel denken dat ze in Brazilië Spaans spreken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
In nieuwsuur noemen ze mensen met een ecuadoriaanse vlag fans van Brazilie
Dit Brazilie heeft te veel 'mooi weer' voetballers die hun koppen laten hangen als het even tegenzit; en geen afmaker in de selectie. Hulk, Fred, Jo...het is allemaal net niet topniveau.quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:52 schreef Syntix het volgende:
Mensen die denken dat dit Brazilië beter kan spelen dan ze nu doenze komen op het middenveld/voorin echt wel klasse tekort. Spanje daarentegen
![]()
Ow en wissel Olic is, wtf...
Fredsj!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:53 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
je mist zelf klasse! Dat elftal! Al die mooie mannen: Dani Alves, Marcelo, Hulk en de allermooiste Fred
geen idee maar ik vind het zielug voor de walvissenquote:
Ze spreken Portugees in Zuid-Amerika, dat weet ik nog wel!quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Eén pot nat, denken ze. Ze zullen ook wel denken dat ze in Brazilië Spaans spreken.
Prachtige manquote:Op donderdag 12 juni 2014 22:55 schreef Cavaliers het volgende:
Die Dani Alves kan ook niet meer hoor.
En ze vinden dat Neymar rood had moeten hebben, dus goede uitzending.quote:
Niet overal he?quote:Op donderdag 12 juni 2014 22:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze spreken Portugees in Zuid-Amerika, dat weet ik nog wel!
quote:
Die Italianen vielen tegen, die Russische dames zaten er wel een paar tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |