400+ MB/per uur voor een radiostream? Hoe kom je daaropquote:
Bits/bytesquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:05 schreef Solidberg het volgende:
[..]
400+ MB/per uur voor een radiostream? Hoe kom je daarop?
Dus jij bedoelde 400 megabits, en dat is 50 megabyte, wat voor het bundel teltquote:
Klant keek op zijn tv, geluid door de speakers, hij schreeuwde het hardst bij de 1-1, omdat het een mooie goal was zei hij. Ik heb een paar keer kunnen zien toen we in de file stil stonden en de tv bij mij ook aan ging.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Fiorano het volgende:
En Snuggie? Beetje meegekregen?
Stress vol potje hoor
Ha mooi man! Sowieso mooi dagje Spanje naar huis.quote:Op woensdag 18 juni 2014 22:40 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Klant keek op zijn tv, geluid door de speakers, hij schreeuwde het hardst bij de 1-1, omdat het een mooie goal was zei hij. Ik heb een paar keer kunnen zien toen we in de file stil stonden en de tv bij mij ook aan ging.
Ook de 1-2 en 2-2 mee gekregen, op dat moment zaten we bij een wegrestaurant bij de tv met andere Hollanders.
Het was een leuken dag.
Ew of ar, ik word voor Ew elke week drie keer gebeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:22 schreef Whoesjjjj het volgende:
Morgen weer geen werkVandaag na 3 dagen hele dag aanwezig te staan maar is opgebeld, zegt ze dat er momenteel enorm weinig werk is voor regio den haag maar ze me als eerste zou bellen indien werk aanwezig is. Andere mensen uit regio den haag die maar weinig te doen krijgen? is dat vaak in deze regio?baal er maar een beeetje van
en hoe gaat het meestal in de zomervakantie? is het dan sws mogelijk minimaal 2-3 in de week te werken of word dat zeer lastig?
Daarom was ik zo blij met mijn stagevoorwaarden. 4 dagen per week stage, 1 dag per week school. En die ene dag viel nog wel eens uit (vakantie, tentamenweek (heb je als je op stage bent immers niet), dagen zoals vrijdag na hemelvaart was school dicht...). Uiteindelijk toen 1 dag per maand gewerkt, was ideaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:27 schreef QuiCk01 het volgende:
Vanmiddag een mailtje van EW. Of ik even wil terugmailen en verantwoorden waarom ik al zolang niet gewerkt heb.
Helemaal pijnlijk als je het zo mist, maar op stage zit!
Had je wel je beschikbaarheid ingevuld?quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:27 schreef QuiCk01 het volgende:
Vanmiddag een mailtje van EW. Of ik even wil terugmailen en verantwoorden waarom ik al zolang niet gewerkt heb.
Dat was toch een algemeen mailtje? Ik ben 4-5 dagen per week beschikbaar en heb het mailtje ook gekregen namelijk. En meer mensen op dit forum hebben die mail gekregen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 00:27 schreef QuiCk01 het volgende:
Daarom AR, dan heb je dat gezeur niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:33 schreef trolley het volgende:
Kreeg zojuist een mailtje van EW met als titel: EERSTE en LAATSTE REMINDER!!!!!!!!!!!!
Gister een rit gereden voor de feestlocatie te Meerkerk, waarvan je de formulieren en wachttijden e.d. dezelfde dag nog moet doorgeven. Maar goed, ik was iets na vijven pas thuis gister, dus ik ben vrijwel direct doorgegaan naar de kroeg
Nu eerst de administratie maar eens bijwerken
Ew, regio den haag/rotterdam (Woon er tussen in). Welke regio doe jij dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 01:04 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ew of ar, ik word voor Ew elke week drie keer gebeld.
Moet je naar het bedrijf aan de Energiestraat in Nijverdal? Succes dan met 35 minuten lopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:34 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En werk!
Groningen - Delft in een Leon ST en Berkel en Rodenrijs - Nijverdal in een 208 1.0 benzine met welgeteld 68pk. Dat blok is in een Aygo al traag, laat staan in een 208
Ja ook in die regio word echt elke week wel gebeld 3 x maar ben dan ook 3,4 sagen p week beschikbaarquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:41 schreef Whoesjjjj het volgende:
[..]
Ew, regio den haag/rotterdam (Woon er tussen in). Welke regio doe jij dan?
Jags zitten fijn.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:30 schreef Panthera. het volgende:
Ik moest daar een basisuitvoering van een Up brengen. Had met instappen al last van m'n rug. Ik vind Volkswagens nooit echt fijn zitten, maar die stoel waar de hoofdsteun gewoon het verlengde van de rugsteun is is echt volkomen waardeloos.
Toch vind ik een Up zoveel fijner dan een van de Aygo-drieling. Ook qua zitten trouwensquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:30 schreef Panthera. het volgende:
Ik moest daar een basisuitvoering van een Up brengen. Had met instappen al last van m'n rug. Ik vind Volkswagens nooit echt fijn zitten, maar die stoel waar de hoofdsteun gewoon het verlengde van de rugsteun is is echt volkomen waardeloos.
Ik stap over 15 minuten in een Aygo man.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch vind ik een Up zoveel fijner dan een van de Aygo-drieling. Ook qua zitten trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |